شناسه خبر : 51794
سه شنبه 12 بهمن 1395 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهامم کجاست بنیاد خراسان رضوی؟!

سید محمد رضا رحمتی علوی 20 % - ریاست محترم بازرسی بنیاد شهید وایثارگران خراسان رضوی (مرکزی)
 
  احتراما به استحضار می رساند اینجانب سید محمدرضا رحمتی علوی؛ جانباز جنگ تحمیلی؛ ازمشهد مقدس؛ به دنبال آگهی منتشر شده در تاریخ ۲۷/۸/۸۸، از سوی شرکت تعاونی سرمایه گذاری و مسکن ایثارگران خراسان رضوی؛ در روزنامه خراسان؛ مبنی بر فروش سهام؛ به پاس اعتماد به سازمان بنیاد شهید؛ به این سازمان مراجعه نموده و تمام دارایی خود در آن زمان که سه میلیون و پانصد هزارتومان بود؛ را صرف سرمایه گذاری در این شرکت نمودم که مبلغ یک میلیون و بیست و سه هزار تومان آن به صورت نقدی و مابقی درچند فقره چک و دروجه شرکت مزبور به شماره حسا ب ۱۷۲۱۰۳۱۴۰۲۴ می باشد.

 هم اکنون بعد از گذشت ۶ سال که به سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران واقع در بلوار مدرس جهت پیگیری وضعیت سرمایه گذاری و سهام خریداری شده مراجعه نمودم مسؤلین مربوطه اظهار می دارند که فروش سهام مذکور؛ مربوط به شرکتی با مدیریت آقای ج خ بوده که دردوره ی ریاست قبلی سازمان (ع م ح)؛ و قبل از ادغام بنیاد شهید و بنیاد ایثارگران ؛ فعالیت داشته و نیز؛ آقای ا س مسؤلیت فروش این سهام را برعهده داشته اند. و در حال حاضرشرکت مذکور؛ منحل گردیده و ریاست سازمان نیز تغییر نموده است و کسی پاسخگوی سرمایه گذاران که بخاطر اعتماد به سازمان بنیاد شهید اقدام خرید سهام نموده اند نیست .

 آیا این درست است که ازنام یک نهاد دولتی که مورد تأیید و اعتماد رهبر ودولت ؛ وامین خانواده های معظم شهداست؛ اینگونه برای جلب اعتماد مردم سوء استفاده شود؟ و هیچ مرجعی پاسخگوی خطای شرکتی که تحت نظر آن سازمان فعالیت می کرده ؛ وجود نداشته باشد ؟ آیا اینقدردراین کشورحرج ومرج است که هرکس بخواهد می تواند درمحیط یک سازمان دولتی و با استفاده ازنام و اعتبار و سابقه ی بنیاد شهید؛ دکان دستگاه بازکرده وباهدف کلاه برداری واخاذی؛ اعتماد خانواده های معظم شاهد و ایثارگر را جلب کرده و اختلاس نماید؟

  جالب اینجاست که با کمال تأسف این شرکت؛ هنوز که هنوز است درخارج از سازمان دایر است و نه تنها به فعالیت های خود ادامه می دهد بلکه با سرمایه یک مشت آدم ناآگاه ؛چند پروژه جدید و درحال احداث هم دارد که کما فی السابق در همین روزنامه خراسان آگهی های تبلیغاتی آن ؛ هر ازگاهی منتشرمی شود.

 من نمیدانم برای احقاق حق و حقوق خودم به که متوسل شوم شکایت نامه ای به حراست وبازرسی بنیاد تسلیم کردم که آنها هم می گویند از این راه اگر بخواهید اقدام کنید نهایتا" می توانید طلب خود را وصول کنید اما اگرمی خواهید به حق وحقوق خود برسید باید ازطریق دادگاه و وکیل اقدام کنید که این کارهم مستلزم هزینه و وقت زیاد است که من حقیقتا قادربه تأمین آن نیستم.
شما را به خدا به من بگویید اگر ما نتوانیم به یک نهاد دولتی که مورد تأیید رهبر و دولت این مملکت است؛ اعتماد کنیم پس به چه کسی باید اعتماد کرد؟
از آن مقام محترم خواهشمندم واستدعا دارم درجهت رسیدگی به شکایت اینجانب؛ از شرکت سرمایه گذاری و استرداد سرمایه به همراه سود حاصل از این سرمایه گذاری ؛ اقدامات مقتضی را عنایت فرمایید.
                                      و من ا... توفیق
تاریخ شکایت به ریاست و بازرسی بنیاد شهید: ۱۰/۸/ ۹۳
                                                                                 
 تاریخ شکایت به بنیاد شهید تهران آقای شهیدی محلاتی : ۸/۱۱/۹۵

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام

...

من هم یکبار بسبار زیاد ضرر کردم .

نه از بنیاد ؛

بلکه از یک سازمان دیگر مربوط به رزمندگان .

هر چه می کشیم از نادانان است .

و ظلمی است که به رزمندگان و جانبازان زیر ۲۵%

بالاخص به ۵% روا می دارند .

حقوق و معیشت که نمی دهند .

ضرر هم می رسانند ؟!

اصلاً دشمنی با بچه های جبهه و جنگ به روح و

روانشان صیقل می دهد .

و عمرشان را زیاد می کند .

و شادابشان می کند .

تفریح دیگری ندارند ؟!

...
سلام ، جناب آقای رحمتی علوی ضمن تشکر از مدیریت محترم فاش نیوز که این امکان را در اختیار ایثارگران محترم قرار داده تا بتوانند مشکلات و کارشکنی عده ای کافر و نا مسلمان نفوذی را به اطلاع برسانند علیهذا چنانچه شرکت در حال فعالیت عمرانی میباشد میبایستی به آقای دکتر شهیدی معاون عمرانی سازمان برنامه و بودجه استان (مدیریت امور مشاوران و پیمانکاران و رتبه بندی تعیین صلاحیت شرکتهای ساختمانی) مراجعه کنید. چنانچه شرکت مورد نظر در پروژه مسکن مهر فعالیت دارد میبایست به مدیر کل دفتر فنی استانداری مراجعه کنید.
در هر صورت نظر به اینکه طی مراحل قانونی و طرح شکایت حقوقی در دادگاه مستلزم صرف وقت و هزینه ابطال تمبر است لیکن با توجه به مبلغ که کمتر از 5 میلیون تومان است میتوانید ابتدا به نزدیکترین هیات حل اختلاف محل سکونت مراجعه کنید علی ایحال باید طرج شکایت را انجام دهید.
برای اطلاع رسانی عمومی به دستگاههای نظارتی و اجرایی استان کلیه شاکیان از دستگاههای اجرایی و سازمانهای تابعه و تمام امور مرتبط با دولت میتوانند از طریق سامانه سامد شکایت خود را مطرح کنند. متولی سامانه سامد نیز اداره بازرسی و رسیدگی حقوقی به شکایات استانداری مستقر در ساختمان استانداری خراسان رضوی ( خیابان ملک الشعرای بهار - بین چهارراه لشکر و میدان تقی آباد) میباشد. در هر صورت اقدام از طریق سامانه سامد بدلیل گستردگی محیط فعالیت در اولویت پیشنهاد میگردد.امیدواریم حق تعالی تمام مسئولان شایسته و مومن را در پناه عنایاتش حفظ و مقاماتشان را در دنیا و آخرت عالی نماید و مسئولان نالایق و کارشکن در دستگاههای خدمت رسان به مردم و دستگاههای نظارتی در نظام اسلامی هرچه زودتر بسزای اعمالشان برساند.انشاءالله
متاسفانه آگاهانه یا با غرض ورزی ایثارگران را به کجراهه رفتن راهنمود کرده اید
در حالیکه این پرونده ماهیت قضایی دارد و ایثارگران سرمایه گزار باید در دادگستری معاونت پیشگیری از وقوع جرم تشکیل پرونده دهند
سلام ای بابا شماها چه توقعاتی دارید بحث سهام این است که در خراسان رضوی انوا ع شرکته مانند کشت وصنعت جوین دوم شر کت احیا صنایع خراسان همگی کمک حال بسیجیان بودند که فرش خانه هایمان را فروختیم و سودش را اقازاده ها می خورند انوقت شما طلبکار مسئولین محترم هستید لطفا زیاد شاکی نباشید اقا سود می دهند اگر خیلی بیش از حد انتقاد کنی به اقا امامر ضا از دستت شکایت می شود
سلام من سال۱۹ ۱۰ ۷۱سهام شرکت جانازان خریدم ولی ازآن سال تا الان هیچ خبری از شرکت نیست وتا الان هیچ سودی هم ندا ن درضمن بابت سهام سنددارم بگویید آن شرکت هست یانه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi