شناسه خبر : 51807
چهارشنبه 13 بهمن 1395 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد

کوتاهی ۹۷درصدی در تامین مسکن ایثارگران

مطابق بخشی از گزارش تفریغ بودجه که توسط رئیس دیوان محاسبات در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد وزارت راه و شهرسازی در سال ۹۴ درحوزه تامین مسکن یا زمین مسکونی برای ایثارگران تنها به ۳.۱ درصد وظایف خود عمل کرده است.

وزارت راه و شهرسازی

بررسی گزارش تفریغ بودجه در بخش اعطای زمین، مسکن و تسهیلات خرید یا ساخت مسکن به ایثارگران حاکی از آن است که وزارت راه و شهرسازی موظف بوده با هماهنگی و معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تامین مسکن یا زمین مسکونی به قیمت منطقه‌ای برای حداقل 70 هزار نفر اقدام کند، اما صرفا 2178 نفر از افراد مشمول در سال 94 از این امکان برخوردار شده‌اند.

این بدان معناست که وزارت راه و شهرسازی 3.1 درصد از وظیفه قانونی خود در خانه‌دار کردن مشمولان معرفی شده از سوی بنیاد شهید را انجام داده است.

همچنین بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف بوده از طریق بانک‌های عامل به 100 هزار نفر از افراد مشمول یک فقره تسهیلات برای خرید یا ساخت مسکن اعطا کند که صرفا 31 هزار و 912 نفر از امکان بهره‌مند شده‌اند. این عملکرد نشان می‌دهد که بانک مرکزی نیز 31 درصد از وظیفه خود را در این بخش انجام داده است.

منبع: تسنیم
اینستاگرام

...

اشکالی ندارد .

۷۰ % باقیمانده را به رزمندگان و جانبازان ۵ % بدهند .

زودتر تا بودجه ۹۵ بازگشت نخورد .

آخر سال است اگر زود تر ندهید تمام قانون باطل می شود .

بدهید .

زودتر بدهید .

...

بااین روشی که آقایان درپیش گرفته اند.جانبازان خانه دارنشده ونمیشوند!فقط مافیای رانت سودبرده!جانبازان بدلیل بسیارپایین بودن مبلغ وام.موفق به خریدویاساخت خانه نشده اند!!!و اجبارا امتیازوام رابه مبالغ ناچیزی واگذارکرده اند!!!تنهاراه خانه دارشدن جانبازان این است که درشهرها خانه باکلیه امکانات بسازیدوبه آنهاواگذارکنید...حتی آن دسته ازجانبازان که وام خودراواگذارکرده اندو.............!
برادر من ما در استان گلستان کلا" 50 تا سهمیه ام ندیدیم که هر شهرستانی 5 سهمیه که اونم توزیعش معلوم نیست چطوری است.
یعنی 2 درصد تحقق پیدا نکرده چه برسد 33 درصد ، چرا آمار الکی میدهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi