شناسه خبر : 51809
چهارشنبه 13 بهمن 1395 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تغییر زمان تشییع 10 شهید در مازندران

زمان برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام استان مازندران تغییر کرد

تشییع شهید فاطمیون

ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین ۱۰ شهید گمنام استان مازندران در اطلاعیه‌ای از تغییر زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، از سوی ستاد برگزاری مراسم تشییع و تدفین 10 شهید گمنام مازندران اطلاعیه اصلاحیه زمان برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است که به روح مطهر امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس بالاخص شهدای گمنام سلام فرستاده و آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گوییم.

به اطلاع مردم شهیدپرورمازندران می‌رساند بنا به اعلام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و با عنایت به برگزاری مراسم تشییع و تدفین 10 شهید گمنام دفاع مقدس که قرار بود در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمیه اول در شهرهای نور، آمل، سلمانشهر، بهشهر و ساری برگزار شود، زمان برگزاری این مراسم به فاطمیه دوم تغییر پیدا کرده است.

10  شهید گمنام دفاع مقدس در تاریخ‌های هفتم تا دوازدهم اسفند به مدت یک هفته در 5 شهر مورد نظر تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

استان مازندران در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از 10 هزار و 400 شهید تقدیم نظام کرده است.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi