شناسه خبر : 51811
چهارشنبه 13 بهمن 1395 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالگرد شهادت شهید حاجیوند در دزفول

گروه فرهنگی: اولین سالگرد شهادت علیرضا حاجیوند قیاسی شهید مدافع حرم امروز ۱۳ بهمن‌ماه در دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اولین سالگرد شهادت شهیدمدافع حرم علیرضا حاجیوند قیاسی در دزفول برگزار می‌شود.

   علی زمانی‌راد قاری مطرح استان در این برنامه به تلاوت آیاتی از قرآن می‌پردازد. پخش نماهنگ گزارش مراسمات شهید، روایت‌گری دوستان و همرزمان شهید و مداحی مسعود امیری از برنامه‌های این مراسم است.

سالگرد شهادت شهید حاجیوند قیاسی شامگاه امروز چهارشنبه ۱۳بهمن‌ماه در حسینیه گلزار شهیدآباد برگزار خواهد شد.

  شهید علیرضا حاجیوند قیاسی سومین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است. وی متولد ۱۳۶۴ و عضو شورای بسیج ادارات دزفول است که به عنوان داوطلب بسیجی برای مقابله با گروه‌های تکفیری به سوریه اعزام شد.

 وی ۱۴ بهمن سال گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. این شهید در وصیت‎‌نامه خود نوشته است:« از خدای رحمن و رحیم خود شاکرم که بعد از چندین بار آماده رفتن شدن، آخر به آرزوی قلبی خود رسیدم و این لیاقت را پیداکردم تا ازحرم اهل‌البیت(ع) و اهداف انقلاب اسلامی که از انقلاب سرخ حسین(ع) منشأ گرفته است دفاع کنم».

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi