شناسه خبر : 51818
چهارشنبه 13 بهمن 1395 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موفقیت ورزشکاران جانباز و معلول بوشهر درحین محرومیت

رئیس هیات ورزشهای جانبازان و معلولان بوشهر: حضور ورزشکاران در تیم ملی مدنظر است.

گناوه- ایرنا- رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت : پرورش و رشد ورزشکاران معلول و جانباز برای حضور در تیم ملی به عنوان چشم انداز در این هیات ترسیم شده است.

سید ابراهیم بحرانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی در گناوه افزود: در زمان حاضر هشت ورزشکار از این استان در تیم ملی حضور دارند که با برنامه ریزی های صورت گرفته امیداریم در سال 96 به 15نفر افزایش یابد.
وی به مهم ترین برنامه های این هیات اشاره کرد و گفت: توسعه ورزش همگانی به عنوان یک کار زیر ساختی و ایگزین کردن نسل جوان در رشته های ورزشی، کلاس بندی و استعداد یابی و توجه به ورزش قهرمانی و حرفه ای از مهم ترین این برنامه هاست.
بحرانی اظهار کرد: این هیات در زمینه بحث آموزشی نیز با به روز کردن علم و دانش مربیان و نیاز ورزشکاران فعال است.
وی گفت: ورزشکاران معلول و جانباز استان بوشهر از نظر کسب مدال با وجود مشکلات مالی در مقایسه با استانهای برخوردار موفق عمل کرده اند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر افزود: این هیات با مشکل همیشگی مالی روبروست که اگر برطرف شود، شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران در سطح ملی و کشوری خواهیم بود.
وی بیان کرد: هیات ورزشهای معلولان و جانبازان گناوه یکی از هیاتهای شاخص و همیار این هیات در استان است که این امر می تواند تاثیرات خوبی در توسعه ورزشها و زیرساخت های ورزشی داشته باشد.
بحرانی گفت: شهرستان گناوه در عرصه قهرمانی و حرفه ای در بین شهرستانهای دیگر استان شاخص است و تاکنون ورزشکاران زیادی از این منطقه در میادین جهانی برای کشور افتخار آفرینی کردند.
وی اضافه کرد: هوشنگ خسروانی یکی از پیشکسوتان ورزشکار معلول جانباز از گناوه در رشته فوتبال هفت نفره افتخارات بزرگی برای کشور و استان کسب کرده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi