شناسه خبر : 51830
پنجشنبه 14 بهمن 1395 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثریا قاسمی: افتخار می‌کنم نقش مادر یک رزمنده را ایفا کردم

بازیگر فیلم سینمایی«ویلایی‌ها» گفت: بازی در نقش یک رزمنده دفاع مقدس با آن که بسیار سخت و غم‌انگیز بود، برایم افتخار انگیز بود.

ثریا قاسمی بازیگر فیلم سینمایی«ویلایی‌ها» گفت: بازی در فیلم «ویلایی‌ها» برایم یادآور روزهای سخت دفاع مقدس و انتظار کشیدن‌های خانواده‌های رزمندگان، برای آنکه آیا فرزندشان را باری دیگر می‌بینند یا خیر بود. درسهای بسیاری از  بازی در این فیلم گرفتم.

وی ادامه داد: بازی کردن در چنین نقشی بسیار غمگینانه است؛  برای یک مادر بسیار سخت است که از سرنوشت  فرزند خود خبر نداشته باشد و زمانی هم که او را می‌بیند، به این فکر می‌کند که آیا یک بار دیگر فرزندشان را می‌بیند. برایم افتخار بود که نقش یک مادر رزمنده را ایفا کردم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان اعلام کرد: بسیار بازی در این ژانر فیلم‌ها را دوستدارم و حتماً اگر پیشنهاد دیگر در عرصه دفاع مقدس به من داده شود، آن را قبول خواهم کرد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
سلام سرکارخانم ثریاقاسمی ازاینکه حست نسبت به مارزمندگان حس مثبتی است بی نهایت تشکرمیکنم وآرزوی عاقبت بخیرشماراازدرگاه خداوندتبارک وتعالی خواسته وخواهانم ایشالله.....سرکارخانم ثریاقاسمی مارزمندگان خوشحالیم که یک بازیگرآنهم زن که جبهه راندیده اینقدربه نقشش که نقش مادررزمنده است افتخارمیکند.اما!؟مسولین عزیزمان بخصوص سردارن8سال جنگ که بعدازاتمام جنگ مارزمندگان راباکوهی دردکه ازجنگ رسیده بودبحال خودمان رهاکردندواین رهایی28سال است .وهنوزهم به راه خودش که راه بی توجهی به مارزمندگان دردمنداست ادامه دارد.مارزمندگان نمیدانیم دلیل این تبعیض وبی توجهی آنهم فقط به مارزمندگان چیست؟وچرافقط رزمندگان بایدمتحمل اینهمه تبعیض وظلم آشکارازطرف بعضی ازمسولین شوند.مارزمندگان ازمسولین زیاددلگیرنیستیم چراچون بیشترمسولین شایدجنگ راندیده انداما!؟سرداران8سال جنگ که باپوست وگوشتشان جنگ رالمس کردندچرا28سال استکه مارزمندگان راازیادشان برده اند.بایدیکی سرداران عزیز پیدابشه به اینهمه ظلم درحق رزمندگان آنهم28سال راجواب بدهدومارزمندگان راقانع کندشایدمامتوجه نیستیم بلاخره بایددرباره این تبعیض وظلم آشکاردرحق مارزمندگان شفاف سازی کنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi