شناسه خبر : 51835
پنجشنبه 14 بهمن 1395 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین وداع با پیکر فرمانده شهید مدافع حرم، رضا ایزدیار

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا ایزدیار دقایقی پیش با حضور اعضای خانواده و همرزمان او در معراج شهدای مرکز برگزار شد.

 مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مدافع حرم رضا ایزدیار دقایقی پیش در معراج شهدای مرکز برگزار شد. این مراسم امروز چهارشنبه 13 بهمن ماه 95 با حضور همسر، فرزندان،همرزمان،خواهران و برادران و دوستان شهید بعد از گذشت یک سال از شهادت او برپا شد.

پاسدار شهید رضا ایزدیار ساکن استان البرز بود. او یکی از فرماندهان مستشار ایران در سوریه بود که سال گذشته برای دفاع ازحریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داوطلبانه عازم سوریه شد و در 25 بهمن ماه سال 94 توسط تروریست‌های تک تیراندازهای تکفیری به همراه دو تن از همرزمانش در شهر حلب در سن 47 سالگی به شهادت رسید اما پیکر مطهر او به دست داعش افتاد و نام او را در شمار شهدای جاوید الاثر مدافع حرم جای داد.

حالا بعد از گذشت یک سال از شهادتش پیکر او در منطقه حلب کشف و برای تطبیق ژنتیکی به تهران منتقل شد. هویت این شهید والامقام از طریق آزمایش DNA شناساییی شد. از این شهید والامقام دو پسر 22 و13 ساله و یک دختر 3 ساله به یادگار مانده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم عقیله بنی هاشم(س) نیز دوشنبه 18 بهمن از ساعت 8:30 از میدان شهدا کرج به سمت امامزاده حسن(ع) برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi