شناسه خبر : 51839
جمعه 15 بهمن 1395 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد خوزستان! خانواده مدافعان حرم را دریاب

شهروند اهوازی- ای کاش بنیاد شهید و امور ایثارگران، دولت توجه ویژه ای به خانواده شهدا مدافع حرم می کردند و شرایط بعضی از این خانواده ها را به صورت ویژه رسیدگی کنند.

متاسفانه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان خوب عمل نکرده و این خانواده پاک و مقدس شهید محمود مراد اسکندری را به کلی فراموش کرده که در شرایط مناسبی قرار ندارند.

 آقای فرجیان! مدیر کل بنیاد شهید استان خوزستان! داری چه کار می کنی؟ اجازه نده اطرافیان شما بنیاد شهید خوزستان را به حاشیه بکشند.  به خودتان بیاید و اجازه نده جامعه هدف مخصوصا"  خانواده شهدا مدافع حرم در شرایط بدی قرار بگیرند.

 خوب می دانید بنیاد شهید و امورایثارگران در حاشیه شدید قرار گرفته و عملکرد خوبی نداشته و .....

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
فاش نیوز لطفا توجه کن . لطفا مراقب ارسال پیامها باشید . برای ساحت شما زشته که با ارسال مطالب به سایت شما باعث دردسر برای یکی از این خانواده های شهدا بشود . این پیامک نامشخص اسم این خانواده را آورده است . لطفا یا این پیامک را پاک کنید یا اینکه توضیح مرا سانسور نکنید تا منم نظرمو بگم ؟
عزیزانی که مطالب و خبرها و کامنتهای سایت را ملاحظه می کنید چه بسا عده ای مغرض و مریض به اعتبار مجازی بودن فضا نظراتی بنویسند . اما یک فاش نیوزی باید هوشیار باشد و بداند دشمنان برای جلوگیری از زنده نگه داشتن یاد شهدا هزاران ترفند بلدند که یکیش ایجاد سوء تفاهم به شیوه فوق است . همسر یکی از شهدای مدافع حرم اهوازی مز گفت دشمن آنچنان از نام شهید می هراسد که حتی همچنان که او در آسمانها است با پاره کردن عکس شهید خشم و ترس خود را نشان می دهد ولی ما باز هم عکس شهیدمان را به دیوار خانه می زنیم . لذا اگر با چنین پیامهایی مواجه شدید کمی خرد و درایت داشته باشید و زود ذهنتان به سمت قضاوت ناحق و نادرست نرود . فاش نیوز مجبور است بنا به رسالت خود پیامها را چاپ کند ولی رسالت ما در برابر این چنین پیامکهایی خیلی مهم است . آنها قصد دارند مانع حرکتهای خوب بشوند در حالی که در واقع در دل خودشان ذره ای از حب و محبت شهدا نیست والا به این راحتی اسم خانواده شهید را نمی آورد . این افراد از بلوا درست کردن و جنجال آفرینی ابایی ندارند . این افراد از ایجاد دردسر برای دیگران ابایی ندارن . هوشیار باشید . دشمن چهره های مختلفی دارد . مدافع حق بودن با این شیوه های زشت حاصل نمی شود .


در آخر باید به این شهروند اهوازی گفت عزیز ! پسر شجاع ! تجربه ثابت کرده دفاع از حق در قد و اندازه امثال تو نیست . بشین سرجات تا بیشتر از این گند نزده اید . والسلام
آقا جان چی شده ؟ آخه من دوست نزدیک شونم . چطور چیزی نفهمیدم ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi