شناسه خبر : 51859
شنبه 16 بهمن 1395 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کدام 150 میلیارد دلار؟


رسانه‌های مدعی اصلاح‌طلبی و اعتدال (خبر آن‌لاین، کانال مجمع اصلاح‌طلبان، انتخاب، عصر ایران و...) با ذوق‌زدگی تمام، موضع دونالد ترامپ را برجسته کرده‌اند تا برجام را پرعایدی قلمداد کنند ترامپ نوشت: «ایران به لبه پرتگاه رسیده و در آستانه فروپاشی بود. تا اینکه آمریکا به میدان آمد و با توافق هسته‌ای زندگی دوباره‌ای به آنها بخشید؛ 150 میلیارد دلار.»
یک سؤال ساده از این رسانه‌‌ها وجود دارد و آن اینکه؛ آن 150 میلیارد دلاری که شما هم مدعی بودید در صورت توافق آزاد می‌شود و به ایران می‌آید یا موجب رونق اقتصاد می‌شود، الان دقیقاً کجاست؟! مگر خود شما و دولتمردان پس از پذیرفته شدن برجام، نگفتید که 180 یا 150 میلیارد دلار نبوده و 25 میلیارد است که آن هم ما به‌ازایش خلق پول کرده و کسری بودجه دولت را برطرف کردیم؟ پس ماجرای هوایی شدن دوباره شما و همنوایی با مردی که او را دیوانه می‌خواندید، برای چیست؟!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi