شناسه خبر : 51872
شنبه 16 بهمن 1395 , 16:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فردا جانبازان نخاعی با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند

همزمان با دهه مبارک فجر، جمعی از جانبازان نخاعی فردا سه شنبه با حضور در مرقد مطهربنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق می کنند.

فاش نیوز -  جمعی از جانبازان نخاعی فردا  سه شنبه با حضور در مرقد مطهربنیانگذار جمهوری اسلامی با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق می کنند.

به گزارش فاش نیوز، انجمن جانبازان نخاعی با صدور اطلاعیه ای از جانبازان نخاعی دوران هشت سال دفاع مقدس برای حضور در مرقد مطهر امام خمینی و تجدید میثاق با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی در دهه مبارک فجر در روز سه شنبه 19 بهمن دعوت بعمل آورد.

در این اطلاعیه:با  اشاره به هماهنگی بعمل آمده با حرم مطهر آمام(ره) جهت حضور جمعی از جانبازان نخاعی برای تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب دعوت بعمل آمده است.

همچنین در راستای ارج نهادن به فداکاری های آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکو در این اطلاعیه از جانبازان نخاعی درخواست شده است تا با حضور خود در مرکز آموزش آتش نشانان شهید یاد و حاطره آنها گرامی داشته شود.

بر اساس این اطلاعیه زمان و مکان حضور جانبازان ساعت30/9 صبح روز سه شنبه 19 بهمن ماه در محل درب غربی حرم مطهر امام خمینی(ره) ذکر شده است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi