01 آبان 1396/ 02 صفر 1439
شناسه خبر : 51887
1395,دوشنبه 18 بهمن09:29
اشتراک گذاری در:
عکس روز

جانبازان زیر 25 درصد در بهت و حیرت فرو رفتند!


مهدی ر -  اصلاح ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران جهت بهره مندی فرزندان جانبازان زیر 25 درصد از سهمیه ورود به دانشگاه.

تاریخ 1- 28/2/95 ماده 70 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران: وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کلیه دانشگاه های دولتی و غیردولتی و دستگاه های اجرائی مشمول ماده 2 این قانون موظفند در اعطای سهمیه‌ های ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، بورس های تحصیلی داخل و خارج از کشور، فرصت های مطالعاتی و دوره‌های دکترای تخصصی بیست درصد از سهمیه را به همسر و فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان آزادگان و همسر و فرزندان جانبازان بالای بیست و پنج درصد اختصاص دهند. مصوبه مجلس: در انتهای ماده(70) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران عبارت « بالای بیست و پنج درصد (25%) » حذف می‌شود. به این معنی که همسر و فرزندان کلیه جانبازان می توانند از سهمیه اختصاص یافته استفاده کنند.

2- 30/4/95 ماده 70 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران: مصوبه مجلس : عبارت "بالای 25 درصد" حذف می گردد.

3- دی ماه 95 پیشنهاد کمیسون تلفیق در برنامه ششم ماده 106 بند 3 در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بعد از عبارت"همسر و فرزندان جانبازان "عبارت "بالای بیست و پنج درصد " حذف می گردد.

4- دی ماه 95 پیشنهاد کمیسون تلفیق در برنامه ششم در بررسی مجدد به بخش ایثارگران در ماده 105 - در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحی بعدی آن و در ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی 2 اصلاح ذیل صورت می گیرد: عبارت "بالای 25درصد" بعد از عبارت "همسر و فرزندان جانبازان"حذف می شود وسهمیه ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان رزمندگان، با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد به نحوی که عدد سهمیه ایثارگران به 30% افزایش یابد.

5- 26/10/95 تصویب ماده 105 در روز 26/10/95 مصوبه مجلس : - در ماده 70 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و اصلاحی بعدی آن و در ماده 47 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی 2 اصلاح ذیل صورت می گیرد: سهمیه ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان رزمندگان، با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه تعلق می گیرد به نحوی که عدد سهمیه ایثارگران به 30% افزایش یابد.

متاسفانه در 26 دی، روز رای گیری ماده 105عبارت ("بالای 25درصد" بعد از عبارت "همسر و فرزندان جانبازان"حذف می شود) خوانده نشد وخانواده های جانبازان زیر 25 درصد را در بهت و حیرت فرو برد و ده ماه انتظار به سرانجام نرسید. عزیزانی که مدتهاست منتظر تصویب این قانون بودند و بر اساس قوانین جاری امتیاز چندانی به آنها تعلق نمی گیرد و شاید این تنها قانون حمایتی دلخوش کننده برای آنها بود.

انتظار داریم نمایندگان محترم مجلس نسبت به برگرداندن موارد فوق به ماده 105 قانون برنامه ششم درجهت جلب نظر خانواده های جانبازان زیر 25 درصد اقدام فوری انجام دهند.

ضمنا مورد فوق هیچ بار مالی نیز نداشت!


کد خبرنگار : 20


ماده 105     قانون جامع ایثارگران     جانبازان زیر25%                                
Reply
no
74
yes
31
امیر
1395/11/18 - 09:58
سلام.بار مالی نداره ؟؟؟؟؟بار عقلی که داره .مگه فرزند جانباز 5 درصد تفاوت نداره با فرزند 50 درصد.اگه قرار باشه بیان تو ظرفیت 25 درصد دیگه سهمیه و تمایزی بیم افراد شهید و جانباز 50 درصد وجود نداره .

no
50
yes
28
1395/11/19 - 10:50
افرين


no
13
yes
51
1395/11/19 - 14:00
برادرگرامی اینها امتیازاتی است که به ایثارگری افراد تعلق میگیره نه درصد جانبازی.ازکجامعلوم که ایثارگری جانباززیر25%ازیک جانباز50%بیشترنبوده باشدضمن آنکه جانبازان بالای25%ازانواع امتیازات اعم ازحقوق و....برخوردارندوخانواده هایشان نیز.اصلاتوکشورتبدیل به یک عادت شده که همه چیز روفقط برای خودمان بخواهیم (این چه روحیه ایثارگری است؟)متاسفانه قوانین هم بگونه ای تصویب میشود که همه امتیازات به گروه خاصی تعلق گیرد و نزد آنها تجمیع شود.میشود قانون راطوری تصویب کردکه مثلا همه جانبازان به نسبت درصدشان ازهرامتیازی برخوردارشوندیاازامتیاز تلفیقی استفاده شود(امتیازجبهه+جانبازی).ضمناکسانی هم هستند مثل بنده که فقط بخاطر عدم جمع آوری مدارک پزشکی و حضورنیافتن پیاپی درکمیسیون جانباز15%شده ایم وگرنه سی سال است که درد میکشیم و تمام زندگیمان تحت الشعاع همین دردکشیدنها قرارگرفته است......


no
7
yes
43
1395/11/21 - 12:47
مگر ارزش جانباز ۵درصد و۵۰درصد باهم فرق دارد؟هردو رزمنده هستند وجهاد کردن


no
5
yes
28
1395/11/21 - 12:49
بیشتر از نصف این سهمیه ایثارگران هرساله خالی می ماند و کارشناسان به این نتیجه رسیدند که اگر جانبازان زیر۲۵درصد در سهمیه ایثارگران باشد باعث می شود که تعداد کمتری از این صندلی ها خالی بماند


no
0
yes
5
دوست
1396/05/08 - 19:32
مگر ارزش جانباز ۵درصد و۵۰درصد باهم فرق دارد؟هردو رزمنده هستند وجهاد کردن یک کمی فکر کن خودت رو جای آن طرف بگذار !!!


no
0
yes
1
حسن
1396/06/20 - 17:17
بله بار عقلی می خواد پدر فلانی وقتی فرار میکرده بهش ترکش خورده شده بالای 25 در صورتی که یکی از جونش برا مملکت گذاشته
تو درگیری موجی شده حالا میگن برو مدرک بیار سال فلان صورت سانحه بیار... حالا بعد این همه سال می خوان یه امتیاز کوچیک بدن اونوقت شما حرف از عقل و مدرک بزنید ما دم از انصاف و وجدان.


no
0
yes
0
علیرضا
1396/07/18 - 16:23
آره بار عقلی نداره، بار عقلی بابای من نداره که همون موقع هیچ کاری واسه جانباز شدنش نکرد، الان ازش مدرک 30 سال پیش رو میخوان، بار عقلی نداره که بخاطر موج انفجار زندگیش بهم خود و طلاق گرفت، بار عقلی نداره که موج انفجارش رو خواهرم هم به اارث برده و تو خواب مپه بابام پاهاش میلرزه، تو اگه وجدان داشتی این حرف رو نمیزدی، کی میدونه کی چجوری لطمه خورده؟ همه چیو کردن تو درصد، کلا 500هزار نفر جانباز داریم نمیتونن مدیریت کنن، یه ده سال صبر کنن همینا هم میرن خیالشون راحت میشه


Reply
no
18
yes
17
محمد
1395/11/18 - 10:37
سلام ما نیز شوکه شدیم و خواستار برگرداندن مصوبه از نمایندگان محترم هستیم تعدادی از جانبازان زیر 25 استان فارس

no
44
yes
16
1395/11/19 - 14:54
اقای محترم منم زیر 25 درصد از فارسم،ولی راضی نیستم حق بالای 25 بخورم،لطفا از طرف ما بیانیه ندین


no
1
yes
10
به اقای ناراضی
1395/11/28 - 11:20
اقای عزیز انها در 5 سال حق مارا خوردن. که از تمامی امتیازات استفاده میکننوما از هیچ .البته به طور قطع شما بالای 25 هستی


Reply
no
12
yes
0
ناصر
1395/11/18 - 11:10
نمایندگان همه را به جعفر زاده سپردند واو اینچنین تصمیم اتخاذ فرمود

Reply
no
14
yes
21
مهدی
1395/11/18 - 11:13
فاش نیوز تو رو خدا اگه شما هم کاری از دستتون بر میاد انجام دهید تا سهمیه رو بر گردونند و انشالله کسایی که با جانبازان زیر 25 درصد مشکل دارند خدا در اخرت جوابشان را پس دهد باتشکر

Reply
no
9
yes
13
1395/11/18 - 12:25
اشتباه میکنید گفتد طبق ماده ۷۰واصلاحیه بعد از آن(فرزندان زیر ۲۵درصد)سهمیه با احتساب فرزندان رزمندگان به ۳۰درصد افزایش یافت یعنی کل جانبازان وخانواده هایشان جزو سهمیه ۲۵درصدی ایثارگران شدند ورزمندگان و خانواده هایشان جزو سهمیه ۵درصدی رزمندگان (به امید تایید شورا نگهبان)

Reply
no
7
yes
2
رزمنده
1395/11/18 - 12:34
فرزندان رزمنده هست؟؟؟

Reply
no
11
yes
6
1395/11/18 - 12:46
سال ٩٣ وقتي ٣ هفته مونده بود به اعلام نتايج اوليه جانبازان ٢٥ درصد وارد سهميه شدند جانبازان زير ٢٥ درصد عزيز اصلا نگران نباشيد تا ٥ ماه حتما تصويب و اجرا خواهد شد اين قانون تصويب شده مراحل اجرايي اش باقي مانده موفق باشيد و پايدار

Reply
no
11
yes
3
مجید
1395/11/18 - 13:20
از این دولت و مجلس توقعی بیشتر از این نبود .
میخوام ببینم اگه جنگی بشه نیرو از کجا میخواین ببرین ؟

no
0
yes
0
جانبازاز 20%
1396/06/29 - 17:29
مث ماها تو این ممکلت زیاد هستند ترکی مثلی است میگه اگه برای سرمایه دار تکه سفال لازم باشه کاسب کوزه شه می شکونه


Reply
no
7
yes
6
ناشناس
1395/11/18 - 13:23
اقای لاریجانی چرا ؟

Reply
no
12
yes
13
منتظر
1395/11/18 - 13:34
شما را به خدا بیایید یه کاری بکنید بچه های ما جانبازان زیر 25 درصد در ارزوی دانشگاه وقبولی افسرده شدند

Reply
no
1
yes
7
رضاجانباز 20 درصد
1395/11/18 - 14:32
با سلام آقای محترم این ها فقط به فکر جیب خودشان هستند اگر روزی جنگ شود همین اقا زاده ها در میروند یا خارج از کشور هستند یا در ویلا های شمال سکونت می کنند ما بار هااعلام کردیم چه فرقی بین جانباز 20 درصد و 25 درصد است حداقل امتیاز هم به جانبازان زیر 25 درصد ندادند از مسئولین کمال تشکر را دارم به خصوص از ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برای خذف همه چیز

Reply
no
8
yes
3
هانیه
1395/11/18 - 15:58
تورو به امام زمان خود مسعول سایت بگه که آیا کلا به شورای نگهبان فرستاده نشده یا فقد تو مجلس خونده نشده؟؟حالا چه کاری از دست ما بر میاد ؟؟لدفن جواب بدید همینجا ممنون

Reply
no
6
yes
3
مصطفی
1395/11/18 - 16:18
اگر هیچ کس نداند رییس مجلس خوب میداندکه چه موقع چفیه دور گردنش بیاویزد

Reply
no
10
yes
4
مصطفی
1395/11/18 - 16:31
الهی بسوزد سبیلهایی که این اصلاحیه را زیر سبیلی رد کردند انهم در مجلسی که اگر پای منافع خودشان در میان باشد پشه ای جرات فرار ندارد تا ان قانون تمام وکمال تصویب شود

Reply
no
46
yes
19
1395/11/18 - 16:32
واقعا شرم میکنم این التماس های شما واسه سهمیه رو میبینم!!

no
16
yes
30
ناشناس
1395/11/19 - 11:14
التماس نیست، استیفای حق است


no
36
yes
19
1395/11/19 - 11:37
دوست ناشناس
از کجا میدونید حقتونه؟؟؟
حق اون فرزنده جانباز بالای 50 درصد داره که وضعیت خانوادش کلا ریخته بهم
قدر سلامتی پدرتون رو بدونيد و اينقدر رو این سهمیه التماس نکنید


no
11
yes
14
1395/11/19 - 12:12
موافقم دقيقا


no
9
yes
34
1395/11/19 - 18:02
از کجا می دونید که حق نیست جدیدا به جای خدا شما برای بندگانش حق تعیین می کنید


no
4
yes
20
1395/11/21 - 12:44
منم شرم میکنم بدخواهی وحسادت شما را می بینم


no
6
yes
15
1395/11/21 - 12:52
من هم با دیدن ادبیات شما شرم می کنم


no
1
yes
13
مشکانی
1395/11/23 - 17:00
آقای بی نام نمیخوادکلاس بزاری فک کنم شکمت سیراستکه داری باکلاس صحبت میکنی تانسوزی نمیدانی مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاچه کشیده ایم همیشه کسانیکه دورگودنشستندفقط میگویندلنگش کن ازبقیه ماجراوطرف مقابل که خبری ندارند...همین وبس برای شمابی نام کافی است.اگرمتوجه گفته هایم شدی که شدی اگرهم نه که هیچ صدسال دیگرهم بگویم متوجه نخواهی شدچون دردنکشیدی چون شرمندگی ندیدی چون بعلت خوردن بیش از20سال قرص اعصاب وروان سرکارنمیتوانی بری راندیدی چون بچه ات برای شهریه مدرسه اش جلوچشمت گریه نکرده تابدانی مارزمندگان چقدرزجرکشیدیم چقدرتوسط مسولین تحقیرشدیم وچقدردرطول این28سال بین رزمندگان وبقیه تبعیض قایل شدند.. پس نمیدانی.......رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی حتی بدون حقوق ودفترچه بیمه درمانی ازطرف دولت ومسولین


no
2
yes
1
مجتبی h
1395/11/28 - 11:26
داداش مفت که نمیخایم بریم. باید 70 درصد نمره رو بیاریم .ثانیا همین سهمیه بوده که پزشکان ما یا یه چیزی رو شکم بیمار جا میزارن یا یه چیز دیگه رو عمل میکنن یا اشتباهی خارج میکنن.برو درس بخون بیا رقابت کن


Reply
no
5
yes
6
ایرج رحمانیان ۶۵ %
1395/11/18 - 16:35
اینکه گفته میشه بفرض ۴۰ درصد سهمیه منظور ۴۰ درصد از بین داوطلبان که بفرض مثال اگه ۱۰۰۰ نفر باشند ۴۰۰ نفر انتخاب می شوند و متاسفانه همین موضوع باعث سوءتفاهم بین مردم هم شده و فکر میکنند ۴۰ درصد سهمیه ای که به ایثارگران و خانواده آنها تعلق میگیرد از کل داوطلبان میباشد یعنی ۱ میلیون متقاضی دانشگاه داریم و ۴۰ درصد دانشگاه ۴۰۰ هزار نفر را قبول میکند که این خود باعث اشتباه در بین مردم شده و بعضا نارضایتی هایی را از ایثارگران به همراه دارد در صورتی که سهمیه به اصطلاح ۴۰ درصد دانشگاه برای ایثارگران و خانولده آنها در اصل از بین کل متقاضیان ایثارگر فقط ۴۰ درصد پذیرفته میشوند آنهم با کسب ۷۰ درصد نمره آخرین فردی که در رشته انتخابی قبول شده است و اگر غیر این بود که باید نصف دانشجویان هر دانشگاه از ایثارگران بودند و در مدت این دو دهه که از این قانون گذشته نزدیک به ۱۵ میلیون فارغ التحصیل دانشگاهی از قشر ایثارگر داشته باشیم ولی چنین نیست زیرا کل جمعیت جامعه ایثارگری بالای ۲۵ درصد و اعضا خانواده آنها به یک میلیون هم نمیرسد و اگر نصف این تعداد از سهمیه استفاده کرده باشند میشود چیزی حدود ۵۰۰ هزار نفر که با تعداد سالانه ۱/۵ میلیون نفر متقاضی دانشگاه این تعداد رقم ناچیزی در این ۲۰ سال بوده است که رقم ۵۰۰ هزار را اگر تقسیم بر ۲۰ سال کنیم میشود سالانه ۲۵ هزار نفر که از ایثارگران وارد دانشگاه شده اند که در برابر پذیرش ۵۰۰ هزار نفر در سال میشود ۵ درصد و به اشتباه مردم فکر میکنند سالانه ۴۰ درصد ظرفیت به ایثارگران داده میشود که این وسط فقط ایثارگران هستند که آش نخورده دهانشان میسوزد.

no
1
yes
3
ایرج رحمانیان ۶۵ %
1395/12/02 - 22:49
چرا از شنیدن حقیقت ناراحت شده و منفی میگذارید مثبت و منفی نشانه تایید و تکذیب صحبتی نیست اگر نظری دارید شماهم بزارید بعدا دوستان قضاوت میکنند اگرچه میدانم شما ایثارگر نیستید جزو کسانی هستید که اگر تو خونه خودت هم موش دیدی میگی تقصیر ایثارگران است.


Reply
no
2
yes
13
یوسف
1395/11/18 - 18:40
سلام / تنها کشوري که قوانين رسمي ان هر دقيقه و ثانيه فرق ميکند مملکت اسلامي ماست . نميدانم چرا مجلس و مسئولین اينچنين روي زخم فرزندان جانباز و ايثارگر نمک مي پاشند . يک قانون تصويب کنيد و فکر همه را اسوده کنيد .
دولت محترم فقط چند ماه وقت دارد تا دل ايثارگران و جانبازان را بدست اورد چون در اين دولت رسيدگي به جانبازان خصوصا جانبازان زير 25 درصد بسيار فاجعه اميز بود که تعداد انها هم از تمامي ايثارگران بيشتر است . ايا فرهنگ ايثار و شهادت اينگونه پاس نگه داشته ميشود ؟
عمر ما که تمام شد لطفا نگذاريد فرزندان ما هم مانند خودمان شرمنده و سربزير باشند به انها رسيدگي کنيد تا با خيال راحت سر به خاک بگذاريم / اجرتان با سيدالشهدا

Reply
no
5
yes
3
سعید جانباز 10 درصد
1395/11/18 - 20:58
با سلام
بنده مستقیما مذاکرات مجلس را از رادیو فرهنگ گوش میکردم. با کمال تاسف همین اتفاق که شما نوشته اید افتاد ولی من چند نکته اضافه کنم.
- هیچ پیشنهادی برای حذف جمله "عبارت 25 درصد بعد از عبارت همسر و فرزندان جانبازان حذف می شود. " از سوی کمیسیونها یا نمایندگان ارائه نشد ولی در شلوغی روز آخر بررسی برنامه ششم منشی هیات رئیسه این جمله را حذف کرد. چون از رادیو گوش میکردم معلوم نبود این کار توسط چه شخص یا اشخاصی انجام شد. اما سوال این است که چرا رئیس کمیسیون تلفیق یا فراکسیون ایثارگران مجلس همان موقع اقدام نکردند.
- بچه های بالای 25 درصد فکر میکنند که با آمدن زیر 25 درصدی ها شانس بچه های آنها کم خواهد شد. در حالی که اینجوری نیست و هیچ سالی بیش از 8 درصد از سهمیه ایثارگران پر نشده است. الان هم اگر برنامه ششم به همین صورت که در مجلس تصویب شده است توسط شورای نگهبان تصویب شود بچه های زیر 25 درصد به شرط داشتن 6 ماه جبهه میتوانند از سهمیه استفاده کنند. ولی به زیر 6 ماه جبهه اجحاف خواهد شد.

Reply
no
4
yes
5
1395/11/18 - 22:07
دوستان مشکل بار مالی نیست..مشکل جانبازان هستند ک نباید. به جایگاه انان اهمیت داد
.

Reply
no
4
yes
15
1395/11/18 - 23:00
سلام خدایی چرا اینقدر فرق میذاریدبین جانبازان من چه گناهی کردم که از اول نرفتم تعیین درصد،بخدا الان باوجودترکشهای داخل سرم شب 3 ساعت نمیخوابم،دیگه نه توانایی کار دارم نه هیچی، با 4بچه چکنم بیکارم، یاحسین مددی، جانم فدای رهبر، علی محمد رسام

Reply
no
0
yes
4
جانباززیربیست وپنج درصد
1395/11/19 - 00:44
باعرض سلام وتبریک ایام خجسته دهه فجربه زحمت کشان فاش نیوز.مطلب بالا بقول این دوست مایه نگرانی طیف وسیعی ازایثارگران گردیده که نیازبه توضیح مسولان خصوصأجناب حاج آقانوروزی رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دارد.اگربرایتان مقدورهست لطفأاین نگرانی راازدل ایثارگران بزدایدوبانامبرده درخصوص نظراین برادرجویاشویدولی فکرنکنم چنین چیزی صحت داشته باشه.قراربودبرای هرکس به اندازه درصدومدت جبهه منظورکنند.

Reply
no
3
yes
11
جانباز مظلوم وشیمیایی ده درصد
1395/11/19 - 01:42
برادر اینها عالما وعامدا با جانبازان مظلوم زیر25 دشمنی میکنند . خداوند ظالمان رانابود کند.من جانبازودانشجو باید شهریه بدهم اما خانواده جانباز25درصد ازپرداخت شهریه معاف باشد!!!!!!!! ننگتان باد .

Reply
no
9
yes
16
حسین
1395/11/19 - 02:37
سلام نمایندگان محترم فکری به حال قرزندان جانباز زیر 25% برای سهمیه کنکور کنند چون من جانباز 20%هستم و5ماه جبهم دارم وفرزندم نمی تواند از سهمیه کنکور استفاده کند

no
5
yes
8
1395/11/19 - 16:00
پدر عزيز شما جزو سهميه جانبازان قرار ميگيريد نه رزمندگان


Reply
no
3
yes
4
1395/11/19 - 11:13
يادمه تو بنياد پدري گفت چند سال پيش صدام پدرمونو درمي آورد الان درس نخوندن بچه هامون. درحاليكه پسرش رتبه ٢٢٠٠ بود و اميدي به قبوليش نبود.. بچه اي كه درس نخونه زحمت نكشه سهميه هم معجزه نخواهد كرد ولي براي كنكوري خوب واقعا مفيد خواهد بود اين سهميه اجرايي ميشه حتي كنكور رو بديم جاي التماس به نمايندها از بچه هاتون بخواين حاشيه نرن ول كنن اين خبرو بخونن فرصت تنگه

Reply
no
10
yes
11
امیر
1395/11/19 - 12:39
من می خوام از افرادی که اینجا نظر گذاشتن و موافق اومدن جانبازان زیر 25 درصد به ظرفیت 25 درصد هستن بپرسم به نظر شما الان اون چیزی که مشخص هست 5 درصد ظرفیت مختص فرزندان رزمندگان هست .خب به نظر شما جایگاه فرزند رزمنده بالاتر هست یا فرزند جانباز 50 درصد یا شهید ؟؟؟؟که اومدن 5 درصد رو اختصاص دادن به فرزندان رزمنده .
میشه از قانون اینو فهمید اولا تعدا فرزندان رزمنده کم هست و اختصاص 5 درصد به طور خاص فقط به رزمنده بی معنی هست و این 5 درصد اختصاص به فرزند جانباز زیر 25 درصد هم داره .و برای اینکه تفاوتی بین جانبازان زیر 25 درصد و بالا 25 درصد باسه قانون گذار اومده گفته اگه ظرفیت 25 درصد پر نشد این افراد زیر 25 درصد می تونن ازش
استفاده کنن .الان من موندم دغدغه زیر 25 درصدی ها چیه ؟؟،،5 درصد که دارین اگه پر نشد میان تو 25 درصد
قانون گذار نباید ماده 70 رو تغییر بده بلکه در همون ماده که مربوط به سهمیه 5 درصدی رزمندگان است جمله فرزندان جانبازان زیر 25 درصد هم رو اضافه کنن

no
1
yes
6
1395/11/19 - 16:03
سلام دوست عزيز جانبازان همه يه سهميه هستن امكان نداره شماها سهميه مازاد بشين شماها با ما سهميه بالاي ٢٥ درصدا يك گروه خواهيد شد سهميه مازاد براي بچه هاي رزمندگان هست


no
7
yes
3
امیر
1395/11/19 - 16:30
5 درصد سهمیه اولا مازاد محسوب نمیشه .دوما رزمندگان و فرزند جانبازان زیر 25 درصد جزوه 5 درصد محسوب میشن .


no
1
yes
0
1395/11/19 - 19:57
از كجا مطمئني ظرفيت مازادين؟


Reply
no
8
yes
12
امیر
1395/11/19 - 12:45
بهتره بحث رو تموم کنیم .شما ها خود تون میگید سالانه از ظرفیت 25 درصد فقط 8 درصدش پر میشه توسط جانبازان 25 درصد به بالا الان با حالی موردش خب شما ها که زیر 25 درصد و رزمنده هستید استفاده می کنید .

no
10
yes
7
1395/11/20 - 15:06
شما اگر خودت ایثارگر نیستی نباید برای دیگران تعیین تکلیف کنی این وظیقه شما نیست...


Reply
no
11
yes
10
1395/11/19 - 16:05
دفترچه اومده بازم هروقت مجلس و شورا نگهبان راي رو صادر كنن حتي ٢ روز مونده باشه نتايج اوليه بياد همگي وارد سهميه خواهيد شد بسه ديگه جو سازي نكنين تمومش كنين

Reply
no
6
yes
17
سجادی
1395/11/20 - 12:49
جانباز۶۵٪هستم‌ ما جانبازان‌ همه‌ برای‌ یک‌ هدف‌ بزرگ‌‌ یعنی‌ پیروزی‌ انقلابمان‌ جنگیدیم‌ ازرزمنده‌ازجانباز۰صفردرصدتا هفتاد‌ اقای‌امیر‌جانبازان‌همه‌ مایه‌ افتخارکشورند دفاع‌کردند تااخر‌ خدایا چنان‌کن‌ سرانجام‌ کارکه‌ توخشنود باشی‌ مارستگار



no
9
yes
8
بی نام
1395/11/20 - 15:05
درود به شرفتان
متاسفانه این رفتارها از خود ایثارگران نیست البته بسیار قلیل اند خانواده به تبع ایثارگری بدر یا مادر از امتیازی بهره مند می شوند نباید اینقدر حریصانه رفتار شود چون دودش به چشم همه یمان میرود ولی خب گفتم بسیار قلیل و اندک هستند


Reply
no
2
yes
1
همسر جانباز
1395/11/20 - 18:54
سلام جانبازان پول ندارند تا بچه هاشان را مدرسه بفرستند تا اینکه خوشحال باشند سهمیه دانشگاه دارند بخوره توسرشان ما شام شب را نداریم دانشگاه پیشکششان

Reply
no
6
yes
5
جانباز شیمیایی20درصد
1395/11/20 - 20:07
افرين به شوراي نگهبان ....بار مالي

افرين به مجلس نمايندگان ....بي بخاري

افرين به دولت خدمتگذار .........کم کاري

قرارمون اين نبود ..........جانبازشيميايي و اعصاب رواني

قرار ما اين نبود ..................

Reply
no
7
yes
2
1395/11/20 - 21:04
بااينكه نيمه دوم سال اعلام شد اين خبر و ما بالا ٢٥ درصديا بدترين ضربه رو از دولت خورديم !!كه به سهميه وتعداد كم اميد بستيم!!! اميد بستيم قبوليم مادر پدرمونو خوشحال ميكنيم ولي حق شماها هم بود بي انصافيه فقط به فكر خودم باشم خوشحالم هم گروهيا خوش اومدين به جمع ما ايشالا رقابت سالميو شروع كنيم تو ٤ ماه باقي مونده خواهشا ديگه به هيشكي توهين نكنين تمام شد اين قضيه با تصويب شورا نگهبان

Reply
no
22
yes
3
هانیه
1395/11/20 - 21:29
خوشبختانه خود جانبازان بالای 25درصد هیچ اعتراضی ندارن بلکه بقیه مردم هستند که گیر میدن....درود برشما ...ان شالله موفق باشید

no
4
yes
12
1395/11/21 - 14:00
خواهر گرامی
شما بجای تحلیل کامنت ها برید درستون بخونید و بیخیال این سهمیه شید فک کنم بهتره براتون.یا علي


no
0
yes
2
محمد ازشاهرود
1395/11/21 - 15:40
باعرض سلام جانبازان یا فوت شدن یادرسنین بالا هستن وامیدشون از بنیاد قطع شده مثلا پدرمن در زمان جنگ 13سالش بود


Reply
no
5
yes
7
جانبازشیمیایی ده درصد
1395/11/21 - 03:29
اقای لاریجانی مگر نگفتید از مقام معظم رهبری اجازه گرفتید مصوبات اردیبهشت مجلس که حذف شده بود را دربرنامه ششم بیارید ؟؟؟!!!!!!!!!!!!! رییس مجلس شورای اسلامی وبدقولی!!!!!!!!! وای برما .

Reply
no
10
yes
4
یاس
1395/11/21 - 15:20
سهمیه کنکور برای تمام ایثارگران هست نه فقط ۲۵درصد به بالا دقت کنید لطفا.نوشته شده ایثارگران درصد ذکر نشده یعنی همه ی ایثارگران

Reply
no
23
yes
14
امیر
1395/11/21 - 16:28
باید یه تمایزی بین ما و فرزند جانباز زیر 25 درصد باشه .دست شورا نگهبان درد نکنه .در ثانی فرزند جانباز زیر 25 درصد هم سهمیه دارن 1-5 درصد 2 - مگه شما نمی گید ظرفیت 25 درصد فقط 8 درصدش تکمیل میشه پس بقیه رو افراد زیر 25 درصد استفاده کنن .
هرس نزنید.شورا بهترین تصمیم رو گرفت چون اگه این قانون رو تغییر میداد خود من به دیوان عدالت شکایت می کروم .

no
13
yes
11
1395/11/23 - 10:16
امیر جان منم مثل خودت فکر میکنم ولی متاسفانه زیر 25 درصدی ها جزو همون سهمیه 25 درصد حساب ميشن


no
3
yes
10
1395/11/23 - 13:29
اقاي محترم تمامي جانبازان يك سهميه هستند نه ٥٪‏!!!


no
8
yes
17
1395/11/23 - 16:00
ببخشید نمی دونستم سند سهمیه رو بنام شما زدن...


no
4
yes
2
امیر
1395/11/23 - 23:32
عزیزان لطفا متن برنانه ششم رو با دقت بخونید .خود فرد جانباز جزوه ظرفیت 25 درصد هست ولی فرزندان و همسران جانبازان زیر 25 درصد به شرط داشتن حداقل 6 ماه جبهه جزوه ظرفیت 5 درصد هستن .دیگه از این واضح تر .
دیگه متن بالا و تمام سایت ها داره داد میزنه .


no
0
yes
6
مجتبی h
1395/11/28 - 11:42
بذارن 50 درصد وبالاتر ما حرفی نداریم .چون ار این درصد به بالا جانبازان با زیر 50 فرق میکنن .اگه تو قانون 25 تا 49 رو برداشتن ما حرفی نداریم میریم تو 5 درصد


Reply
no
1
yes
3
رضا
1395/11/22 - 13:05
اقابالاخره به فرزندان زیر۲۵سهمیه دادن یانه اینجاکه نوشته نه من ازمشاورتم پرسیدم گفتن نه پس شماچی میگید جزوسهمیه۵درصدی
وسوال بعدیم اینه که فرزندان رزمندگان باحضور۲۴ماه موظف چی چون ی بخشنامه هس دیدم نوشته برای استفاده ازسهمیه داوطلب ی سالش موظف حساب میشه بقیشم داوطلبانه که بااین اوصاف مال پدرمن بیشتراز۶ماه میشه ولی از ی طرفم تودفترچه کنکورنوشته سهمیه موظفاداوطلبانه حساب نمیشه

Reply
no
0
yes
4
1395/11/22 - 21:00
روسیه یک کشور غیر اسلامی است اما آنچنان ارزشی برای بازمندگان از جنگ جهانی دوم و بقول ما ایثارگرانشان قائل هستند که همیشه در همه موارد مثل استخدام ورود به دانشگاه اعطای وام و موارد مشابه اولویت صد در صد با ایثارگران است و به همه آنها مدال افتخار داده اند و کارت شناسایی آنها در تمام کشور معتبر بوده و هیچکسی حق بی احترامی به آنان را ندارد در تمام بیمارستانها درمانگاه ها اتوبوس ها متروها موزه ها نمایشگاه ها رایگان البته با عزت و احترام از آنان استقبال می شود اما در ایران که نظام جمهوری اسلامی است جانبازان را طبقه بندی کرده اند و فقط به قشر خاصی مزایایی می دهند و زیر بیست و پنج درصد را اصلا به حساب نمی آورند وقتی از یکی از مقامات روسی علت احترام خاص آنان به رزمندگان را پرسیدم در پاسخ گفت اولا آنان ناجیان کشور اند و باید احترام آنان همواره حفظ شود ثانیا اگر ما به آنان بی احترامی کنیم در صورت وقوع جنگ کسی به جبهه نخواهد رفت و بزرگترین ضربه را خواهیم خورد لذا منافع ما اقتضا می کند که جایگاه و امتیازات آنان حفظ شود

Reply
no
6
yes
11
1395/11/23 - 11:40
با سلام خدمت سایت فاش نیوز
خدمت اون نماینده مجلس محترمی که فرمودن امسال این سهمیه ها اعمال میشود عرض کنم که طبق قانون اساسی قوانین جدید عطف به ما سبق نمیشوند. پس این سهمیه ها شامل امسال نمیشود.

no
1
yes
1
1395/11/23 - 19:42
يه بار يكيتون جوري بگين ما دانش آموزان هم متوجه بشين


Reply
no
8
yes
11
1395/11/23 - 16:00
سهمیه استخدام هییت علمی وکالت و هزاران چیز دیگه فقط برای بالای 25 درصدیا به نظرم باید به دیوان عدالت شکایت کنیم بخاطر اینهمه تبعیض....من نمیدونم چرا به جای 25 20 نباشه چرا 10 نباشه چرا 50 نباشه....

Reply
no
0
yes
4
1395/11/23 - 22:03
با سلام اینجانب جانباز5/درصدارتش هستم چرا مگه من جانباز نیستم که بین جانبازان فرق می گزارند از دولت خواهشمندم که به این وضع رسیدگی بکندتا همه جانبازان بهره ببرند انگشت من قطع شده24ماه ارتش در جبهه بودم و7ماه و8 روز هم از طریق بسیج جبهه بودم آیا این موضوع مستحق پاداش نیست 09178267027شماره تماس من واسلام23/11/95

Reply
no
3
yes
4
امیر
1395/11/23 - 23:48
یکسری ها میگن تو متن قانون نوشته ایثارگران و درصد نوشته نشده .آقا و خانم دقت کنید این قانون در قانون خدمات ایثارگران است و درثانی در این قانون ایثارگران اشاره شده ظرفیت سهمیه ایثارگران 25 درصد هست و فقط برای افراد با درصد 25 درصد به بالا بوده .اما با این قانون ظرفیت سهمیه ایثارگران شده 30 درصد و 5 درصد آن به فرزند رزمنده و فرزند جانباز زیر 25 درصد هست .و بقیه برای افرادی هست که در قانون ماده 70 ور 47 هست شامل میشه یعنی فرزندان جانباز 25 درصد به بالا و ..................متن رو خب بخونید و دنبال کنید ماده 70 و 47 رو تا ببینید شامل چه افرادی هست .

Reply
no
6
yes
2
1395/11/24 - 13:06
تو اصلاحيه بعدي فك كنم اصلاحيه ٤ بود نوشته حذف عبارت بالاي ٢٥ !!!! چرا شايعه سازي؟!

no
3
yes
1
امیر
1395/11/24 - 21:57
این اصلاحیه که می گید توسط شورا نگهبان خرداد ماه رد و باطل شد .بلکه منظور از ماده 70 وا صلاحیته بعد آن اون بخش قانون ایثارگران هست که مورد تایید شورا بوده که مربوط به سال 91 هست و تو اصلاحیه ظرفیت رو از 20 به 25 و درصد رو از 50 به 25 رسوندن .و سلام .
نه اصلاحیه ی که یکبار توسط شورا رو شود .


no
1
yes
1
1395/11/25 - 13:23
اقا امير ازمجا مطمئن هستين نماينده گفته زير ٢٥ سهميه اش امسال اجرايي ميشه


no
4
yes
1
امیر
1395/11/26 - 09:35
عزیز جان فرزندانی که درصد جانبازی زیر 25 درصد دارن به شرط داشتن 6 ماه جبهه 5 درصد سهمیه دارن و به احتمال زیاد امسال موقع انتخاب رشته اجرا کنن


Reply
no
5
yes
4
امیر
1395/11/24 - 21:54
یکبار اردیبهشت ماه و دی ماه اصلاحیه زدن برلی زیر 25 درصد و لی شورا نگهبان اونو قبول نکرد .و باطل شد و قانون ایثارگران به اصلاحیه به صورت قبل اجرا شد.تا الان که ظرفیت رو زیاد کردن و 5 درصد رو اختصاص دادن به اونا .
عزیزان اشتباه نکنید !!!!!!!!!!!
منظور از ماده 70 و اصلاحیه بعد آن این نیست که جانباز زیر 25 درصد تو اصلاحیه باشه چون اون اصلاحیه قبلا رد شده توسط شورا نگهبان و باطل شد .
بلکه از اصلاحیه اصلاحیه زمان تصویب قانون ایثارگران مصوب سال 91 هست که ظرفیت از 20 به 25 و درصد جانبازی از 50 درصد به 25 درصد رسید .و شورا نگهبان قبول داشته .دیگه این قدر شایعه کنید

Reply
no
0
yes
1
1395/11/24 - 23:20
با سلام اینجانب جانباز5/درصدارتش هستم چرا مگه من جانباز نیستم که بین جانبازان فرق می گزارند از دولت خواهشمندم که به این وضع رسیدگی بکندتا همه جانبازان بهره ببرند انگشت من قطع شده24ماه ارتش در جبهه بودم و7ماه و8 روز هم از طریق بسیج جبهه بودم آیا این موضوع مستحق پاداش نیست واسلام23/11/95

Reply
no
6
yes
2
جانباز
1395/11/25 - 01:24
سئوال:
آیا فرزند جانباز ۱۵درصد ویک سال جبهه سهمیه داره؟

no
8
yes
5
امیر
1395/11/25 - 12:58
بله 5 درصد


no
6
yes
10
1395/11/25 - 14:19
شما خیلی فعالی به نظرم بهتره بری درست رو بخونی...اقای امیر


Reply
no
7
yes
1
علی
1395/11/27 - 13:45
سلام سازمان سنجش اصلا سهمیه را اعمال نمی کند شما این زمینه را پیگیری کنید زیرا نمره اش از افراد عادی قبولی بالاتر است با این وجود سهمیه کمکی نمی کند وطرف مردود است

Reply
no
20
yes
10
علی
1395/11/27 - 15:08
قرار بود ک عبارت جانبازان زیر 25 درصد وهمسران وفرزنذان انها شامل سهمیه شوند اما در برسی های کارشناسی کمیسیون تلفیق و نمایندگان بنیاد در صورت اجرا تعداد واجدین شرایط این سهمیه تعداد داوطلبین این سهمیه به بیش از 80 هزار نفر میرسید ک عملا تاثیر سهمیه خنثی و نسبت به سایر سهمیه ها نسبت به ظرفیت پذیرش رقابت سنگینتر را شاهد میشودیم ک مغایر با عبارت تسهیل در ورود خانوادهای ایپارگر به مراکز اموزش عالی میشد لذا در کمیسون تلفیق عبارت مذکور مغالف ماده 70 قانون جامع ایثارگران شناخته شد

no
14
yes
8
1395/11/29 - 19:53
سلام وقنی اطلاع نداری چرا حرف میزنی این سهمیه در کمیسیون تصویب شد اما عده ای انرا قرایت نکردند...80 هزار نفر را کجای دلم بگذارم...30 سال فقط یک عده استفاده کردند...


no
15
yes
15
1395/11/29 - 19:58
شما خیلی چرت می گویی و خیلی هم بی سوادی


no
13
yes
13
علی
1395/12/07 - 21:36
بنده فرزند نماینده مجلس و از اعضای فراکسیون ایثار مجلس اقای سردار عدل هاشمی پور هستم کلیه حرفای به نقل از پدرم و بدون واسطه میباشد


Reply
no
16
yes
14
علی
1395/11/27 - 15:26
منظور از اصلاحیه ماده 70 حدف عبارت بالای 25 درصد برای خود جانباز ن وابستگان ان میباشد پیش از این فقط جانباز 25 به بالا میتوانست از اسهمیه ورود به دانشگاه استفاده کند

Reply
no
5
yes
11
1395/11/28 - 14:16
راسته پدر من قبلا نمیتونست از سهمیه استفاده کنه اما امسال مشمول سهمیه شده

Reply
no
1
yes
20
1395/11/29 - 14:28
پدر منم 76 سالشه امسال مشمول سهمیه شده خداروشکر .....چون فکر کنم اون دنیا مدرک دانشگاهی ازشون بخوان ....

Reply
no
0
yes
0
جانبازاعصاب روان همرزم شهیدکاوه
1395/12/07 - 02:12
بجای اینکه بهم ناسزابگین بیاین یک صدا بشیم خانواده من تواین چندسال بیشترازمن اسیب دیدن بچه های اعصاب روان واقعا مظلوم واقع شدن کاری به خط کش اندازه گیری درصد جانبازان اعصاب ندارم چون واقعا بابی عدالتی درصد میدن اماعزیزان انصاف نیست بعضی حرف ها پارسال پسرمن مراجعه کردبنیاد برای معافیت چیزیکه بهش گفته بودن منو اذیت میکنه چون گقتن مجلس تصویب کرده شورای نگهبان ردکرده اینوکجای دلمان بگذاریم خداوند به همه اجرعنایت کنه

Reply
no
6
yes
3
نظام
1395/12/07 - 10:16
سلام .در دفترچه کنگور سال 96از فززندان جانباز زیر25درصد خبری نبود.پس این یعنی هیچ

Reply
no
0
yes
1
محمد
1395/12/07 - 11:52
مسولین محترم ما آدم های دیوانه جانمان را برای امنیت دادیم راحت بخوانید وبگوئید شما وظیفه تان بود مگر چه گناهی کردیم تو درگیر ی شهید نشدیم و الان هم جانباز زیر ۲۵درصد هستم باید حق و حقوق ام ضایع شود مگر از جیب شما کم میشود . حالا اینکار ها را بکنید و مردم هم دیوانه نیستند خدانکرده اگر جنگی شود و شما میروید کجا

Reply
no
6
yes
8
میلاد
1395/12/07 - 21:01
با سلام بنده فرزند جانباز 75 درصد مدافع حرمم پیش از این پدرم جانباز 5 درصد جنگ تحمیلی بوده تو دو سال اخیر کلیه کارهای شخصی پدرم روداریم واسش انجام میدیم به عنوان تنها پسر خانواده خیلی از وقتم رو اجبارا باید صرف خدمت به پدرم صرف کنم پس سهمیه رو باید به امثال من بدن چون دارم وقتم رو صرف خدمت به یه جانباز میکنم ن خانواده جانباز زیر 25 درصد ک پدرشون مشکلات معلولیت به واسطه جنگ نداره و شخصا همه کاراشون رو دارن انجام میدم و بچه هاشون نیاز به کمککردنشون توی امور روزانه ندارن باید میون من و اونایی ک وقتی واسه خدمت به جانباز نمیذارن باشه . نیت همچین سهمیه هایی از اول کمک به امپال من بوده کوقت داریم صرف میکنیم

no
8
yes
9
حامی عدالت
1395/12/08 - 15:44
بله واقعا خداوند شما رو حفظ کنه .بالاخره یه نفر حرف حساب زد ،لطفا ثبت کن


no
7
yes
4
حسام
1395/12/08 - 20:16
اره دقیقا سهمیه حق اون دسنه از وابستگان جانباز هست ک به واسطه مجروحیت زندگیشون از حالت طبیعی خارجه ن امثال کسایی ک هم سالنشون رودارن هم تفریح و سینما


Reply
no
15
yes
10
علی
1395/12/07 - 21:29
دوست عزیز بنده فرزند سردار عدل هاشمی پور نماینده کنونی مجلس و از اعضای کنونی فراکسیون ایثار مجلس شورای اسلامی هستم . دلیل اصلی عدم حذف این عبارت برای وابستگان جانباز افزایش شمار داوطلبین استفاده از سهمیه مذکور و افزایش بیش از حد رقابت در سهمیه مذکور میباشد به همین دلیل تصمیم بر این شد ک در برنامه ششم فقط خود جانباز زیر 25 درصد مشمول استفاده از سهمیه شوند . و باز هم به دلیل کثرت مشمولین این افراد مشمول سهمیه 5 درصدی رزمندگان داوطلب نشدند. اگر شما احساس میکنین ک بنده حرف مفت زدم دلیل عدم اختصاص سهمیه به این قشر معظم رو شما توضیح بدین تا ما تو بهت نمونیم

no
2
yes
2
امیر
1395/12/09 - 13:15
یعنی شما میگین به فرزندان جانباز زیر 25% سهمیه کلاً تعلق نگرفته درسته؟؟


no
3
yes
2
امیر
1395/12/09 - 20:48
ببخشید یعنی شما میگین فرزندان جانباز زیر 25% تو کنکور 96 به بعد سهمیه دارند یا ندارند؟؟؟


no
2
yes
2
Arzt
1395/12/13 - 11:39
علت محض آن بی دقتی موقع قرایت توسط دبیر هییت ریسه است وبس
لطفا در موضوعی که اطلاع کافی ندارید ورود نکنید و کتاب امیال وآرزوهایتان را برای خود نگه دارید باتشکر فراوان


no
1
yes
1
1395/12/13 - 19:59
بردار من مگه الکیه یه قانون واسه بی دقتی تو قرات تصویب نشه هر قانونی ک میاد مجلس حتما از یه فراکسون رد شده بعد تصویب در او فراکسیون متن قانون بین نمایندگان تصویب میشه کلی روش بحث میشه تا نهایتا تکلیفش معلوم شه


no
0
yes
0
1396/04/06 - 17:13
علت یه چیز دیگه ای بود که نمیشه اینجا گفت
در هرحال مطمینا خدایی هست اطمینان دارم ...


Reply
no
3
yes
7
جانباززیر۲۵
1395/12/08 - 18:28
اقاتوروخدابه جانبازای زیر۲۵برسید

Reply
no
13
yes
10
Arzt
1395/12/10 - 12:57
سهمیه کنکور فرزندان زیر25 دربرنامه قرارگرفته ولی به کنکور 96نخواهد رسید همونطور که سال 91که قانون جامع بعداز ثبتنام کنکور 92تصویب شد ولی سهمیه های جدید در کنکور 93 اعمال شد(ورود فرزندان جانیاز25/49)در سهمیه اصلی نه مازاد واز طرفی برای اجرای قانون جدید در کنکور 96سپاه هم باید اآمادگی داشته باشه چون باید کد رهگیری به فرزندان رزمندگان بدهد چون سهمیه فرزندان رزمندگان هم در همین ماده هست وهردو باهم اجرا میشود
حالا نمیدانم چرا دوستان بالای 25حرص میخورن برن درس بخونن که فقط امسال میتونن با رتبه های نجومی رشته های خوب قبول شوند و این طرز قبولی از سال دیگه به یه رویا براشون تبدیل میشه

no
0
yes
2
بنده خدا
1395/12/17 - 13:28
دوست عزیز سهمیه کنکور برای فرزندان جانباز زیر 25% با فرزندان رزمندگانه یعنی 5% سهمیه دارن طبق قانونی که چند روز پیش مجلس تصویب کرد پس سهمیه بالای 25% ها در کنکور 97 هم مثل سابقه و هیچ فرقی نمیکنه فقط فرزندان رزمنده و زیر25 درصد ها 5% سهمیه اختصاصی دارن بعلاوه ی مازاد بالای25ها


Reply
no
1
yes
7
مهشاد
1396/03/13 - 13:00
اولا فرقی نمیکنه جانبازان زیر25درصد با بالای 25درصد و باید سهمیه برای همه یکسان باش دوما چرا فقظ 5درصد تعلق بگیره؟؟؟؟؟

Reply
no
1
yes
1
ناشناس
1396/04/21 - 18:26
اصلا باید چرا سهمیه اعمال بشه برای همه فرزندان جانبازان؟اگه قرار باشه حق وحقوقی داده شود به خود جانباز داده بشود نه به خانواده اش.این میشود نخبه کشی.برای همین است مملکت ما هیچ وقت پیشرفت نمی کند و همیشه از نظر علمی عقب مانده ایم...

Reply
no
0
yes
2
نسترن
1396/05/09 - 14:34
توروخدا برای همه یک جورش کنید مگه پدرماها ک 15%هستش جانباز نیست مگه جنگ نکرده،ماهم شبا باصدای سرفه و نفس نکشیدن پدرمون میخوابیم،ماهم هر روز درگیر نداشتن کپسول اکسیژن پدریم،این حق الناس که امروز برای درصد بنویسیم،پس ماروهم دریابید که چندساله پول برای دانشگاه و درس تداریم

Reply
no
0
yes
0
جانباز بیست درصد شمیایی و اعصاب ور ان
1396/06/02 - 17:41
قربان نفس همه دلاوران بابا ما همانیم که در شهادت سبقت می گرفنیم حالا زشت است به خاطر این مسائل که حل شده جاوی فرزندانم این طور باهم گپ بزنیم

Reply
no
0
yes
0
احمد گودرزی
1396/06/27 - 01:18
سلام فقط این و میدونم که امسال به بچه های ما خیلی ظلم شد با این سهمیه پنج درصدی بی خود ،که باعث دلخوشی بی خود به بچه های ما شد ،نمایندگان مجلس با اصلاح نکردن ماده 105 ظلم بزرگی به بچه های ما کردن ،خدا از باعث و بانی این کار نگذره که با اینده بچه های ما بازی شد ،از نمایندگان می خواهم هر چه زودتر این قانون را اصلاح کنند

Reply
no
0
yes
0
مسلم محمودی
1396/06/29 - 17:23
سلام حالا نگاه به حرف مردم که مگین به جانبازان زیر 25در صد سهمیه دادن باعث شده که فرزندانمان نتواند در کنکور قبول شوند همه سهمیه 5%ها قبول شدند

Reply
no
0
yes
0
غمزده
1396/07/06 - 13:18
سلام فقط این و میدونم که امسال به بچه های ما خیلی ظلم شد با این سهمیه پنج درصدی بی خود ،که باعث دلخوشی بی خود به بچه های ما شد ،نمایندگان مجلس با اصلاح نکردن ماده 105 ظلم بزرگی به بچه های ما کردن ،خدا از باعث و بانی این کار نگذره که با اینده بچه های ما بازی شد ،از نمایندگان می خواهم هر چه زودتر این قانون را اصلاح کنند


Reply
no
0
yes
0
میرابی
1396/07/10 - 11:33
به جانبازان زیر 25درصد دتوجه کنید

no
0
yes
0
حسین
1396/07/26 - 10:21
سلام ماده 105 چی بوده که اصلاحش نکردن 5 درصدی ها قبول نشدن؟






نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.