شناسه خبر : 51905
دوشنبه 18 بهمن 1395 , 16:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار با 15 هزار مادر شهید در هفته پایانی سال

مسوول روابط عمومی ستاد طرح بین المللی «مادران آسمانی» از دیدار با 15 هزار مادر شهید از جمله مادران شهدای مقاومت اسلامی عراق، لبنان و سوریه در هفته پایانی سال خبر داد.

دیدار با 15 هزار مادر شهید در هفته پایانی سال/ اهدای هدایای ایرانی‌ها به مادران شهدای مقاومت اسلامی«علی خاکی» مسوول روابط عمومی ستاد طرح بین المللی «مادران آسمانی» در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از اجرای طرح «مادران آسمانی» در هشتمین سال خود خبر داد و اظهار داشت: این طرح در هفته پایانی سال جاری و در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به منظور تقدیر و تجلیل از مادران شهدا اجرا می‌شود و جوانان مومن و انقلابی به نیابت از شهیدان به دیدار مادران شهدا می‌روند.

خاکی تصریح کرد: در برنامه بازدید از مادران شهدا که از امسال قرار است در شهرستان‌های سراسر کشور برگزار شود، مسوولان کشوری و لشکری حضور خواهند داشت و طبق برنامه ریزی ها در مجموع از 15 هزار مادر شهید در کل کشور و برخی از کشورهای مقاومت قدردانی می‌شود، که در این راستا با تقدیم گل، لوح یادبود و هدایایی به مادران شهدا از آنان تقدیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه از سال گذشته طرح دیدار با مادران شهدا در کشورهای عراق و لبنان اجرا شده است، گفت: قرار است امسال این طرح در کشور سوریه نیز اجرا شود و تیمی از ایران با شناسایی خانواده‌های شهدای مقاومت به این سه کشور اعزام و ضمن تقدیم هدیه، سلام گرم خواهران و برادران ایرانی را به خانواده های شهدا برسانند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi