شناسه خبر : 51908
جمعه 13 اسفند 1395 , 11:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور جانبازان در تجمع عزاداران فاطمی میدان هفت تیر/تصاویر

صحنه هایی که امروز در میدان هفتم تیر و حوالی محل مراسم از حضور مردم دیده میشد، صحنه های زیبای زیادی را تداعی می کرد

فاش نیوز- امروز قرار بود که در عزای صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) در میادین مختلف و بزرگ تهران مانند هفتم تیر، بهارستان، امام حسین و میدان شیخ بهایی تجمع عزاداران فاطمی صورت گیرد و مراسم بزرگ عزاداری شهادت بانوی دو عالم برگزار گردد.

... صحنه هایی که امروز در میدان هفتم تیر و حوالی محل مراسم از حضور مردم دیده میشد، صحنه های زیبای زیادی را تداعی می کرد... از آن همه شور حسینی و عشق فاطمی که باعث شده بود مردم در این روزهای نزدیک عید به جای خرید و خانه تکانی، به خیابان ها بیایند و روی زمین های خاکی به تاسی از چادر خاکی حضرت زهرا بنشینند، آدمی به یاد روزهای زیبای جمع مردم در راهپیمایی ها... به یاد جمع های عاشورا و تاسوعا ... و از همه زیباتر به یاد پیاده روی اربعین می افتاد.

... و مثل همیشه دوباره قهرمانان بی بدیل این سرزمین، جانبازان صبور و رنج کشیده و عاشق ولایت و بابصیرت این شهر، دوباره نگینی درخشان شدند در میان این حلقه عاشقانه حضور مردم.

 تصاویری که ملاحظه می کنید، تصاویر حضور جانبازان نخاعی و دیگر ایثارگرانی ست که امروز در میدان هفتم تیر در میان تجمع عزاداران فاطمی، مثل همیشه در صحنه های بزرگ و مهم و تاثیرگذار این سرزمین با هر شرایط جسمی و سختی ای حضور پیدا می کنند و به حضور کوچک افراد معمولی معنای دیگری می بخشند...

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
همچون مولایشان حسین ع مظلوم هستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi