شناسه خبر : 51941
سه شنبه 19 بهمن 1395 , 15:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوچرخه سوار جانباز در مسیر چابهار

جانباز رکابزن اصفهانی به قشم رسید

قشم - ایرنا - جانباز دوران دفاع مقدس که قصد دارد مسیر اصفهان تا چابهار را با دوچرخه طی کند، شب گذشته وارد جزیره قشم شد.

 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، جلیل الله وردی جانباز 65 درصد اصفهانی دوران دفاع مقدس که تلاش دارد با شعار 'دفاع از تمامیت ارضی کشور، دوچرخه سواری لبخندی بر زمین' مسیر اصفهان تا چابهار را با دوچرخه طی کند، شب گذشته پس از 2 هزار و 300 کیلومتر رکابزنی وارد قشم شد.
وی که تلاشش را برای دوچرخه سواری در مسیر اصفهان تا چابهار از سی ام دی ماه سال جاری آغاز کرده، پس از جزیره های خارک و لاوان وارد قشم شد و پس از رکابزنی در هرمز و قشم به سمت بندرعباس و از آنجا به سمت چابهار حرکت خواهد کرد.
این یادگار دوران دفاع مقدس تا کنون مسیرهای اصفهان به مشهد مقدس را در 14 روز، اصفهان به مازندران را طی هشت روز و فاصله اصفهان تا کربلای معلا را در 18 روز رکاب زده است.
الله وردی شهریور سال 1363 پس از 18 ماه و 14 روز حضور در جبهه های حق علیه باطل طی عملیات میمک در منطقه ایلام از ناحیه دو پا مجروح شد و هم اکنون به بیماری استئومیلیت (عفونت استخوان) دچار است.
او که تا 2 سال پیش با عصا راه می رفت، با انتخاب ورزش دوچرخه سواری تصمیم گرفت با بیماری خود مبارزه کرده و مانند سایر اشخاص همچنان به زندگی عادی ادامه دهد.
انتشار دهنده: محمد ملاحمزه زاده

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi