شناسه خبر : 51944
سه شنبه 19 بهمن 1395 , 16:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان در پست خود باقی ماند

رشت - ایرنا - با تشکیل مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان ، رئیس این هیات در سمت خود ابقاء شد.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در پایان انتخابات ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان که روز سه شنبه در رشت برگزار شد ، جهانگیر فدایی به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
در جریان این انتخابات که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان برگزار شد ، جهانگیر فدایی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش های جانبازان و معلولین گیلان ، هر 18 آرای ماخوذه را کسب کرد.

 در انتخابات ریاست هیات ورزش های جانباران و معلولین استان گیلان ، محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین ، مسعود رهمنا مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی هیات جانبازان و معلولین این استان حضور داشتند.

 مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان در جریان این انتخابات گفت: ورزشکاران جانباز و معلول کشور در چند دهه اخیر باعث غرور ملی شده اند و بارها پرچم پرافتخار ایران اسلامی را در میادین مختلف بین المللی و جهانی به اهتزاز درآوردند.

 مسعود رهمنا افزود: همواره ورزشکاران جانباز و معلول کشور در مسابقات پارا المپیک نتیجه بهتری نسبت به ورزشکاران المپیکی کسب کرده اند که این امر در مورد استان گیلان نیز، صدق می کند.
وی بیان کرد: در المپیک 2016 برزیل ، ورزشکاری از استان گیلان حضور نداشت اما در مسابقات پاراالمپیک 2016 برزیل استان گیلان چند ورزشکار داشت که موفق به کسب مدال نیز شدند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi