شناسه خبر : 51967
چهارشنبه 20 بهمن 1395 , 16:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فراخوان ایثارگران برای راهپیمایی22بهمن

تشکل های ایثارگری خواستار حضور گسترده و آگاهانه مردم شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف ایثارگران در راهپیمایی بزرگ و با شکوه 22 بهمن شدند.

فاش نیوز -  تشکل های ایثارگری خواستار حضور گسترده و آگاهانه مردم شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف ایثارگران در راهپیمایی بزرگ و با شکوه 22 بهمن شدند.

به گزارش خبرنگار ما، تشکل های شورای عالی انجمن های جانبازان، انجمن جانبازان نخاعی،جمعیت جانبازان انقلای اسلامی، راست قامتان و بصیر اعلام کرده اند: با وجود گذشت بیش از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران همچنان مصم تر از گذشته با حضور در راهپیمایی 22 بهمن و خلق حماسه ای دیگر با آرمان های بلند امام راحل و مقام عظمای ولایت میثاقی دوباره خواهند بست.

این تشکل ها با اشاره به دستاوردها و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های علمی، دفاعی و سیاسی خاطرنشان کردند: استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب تلاش می کنند تا با استفاده از حربه های منسوخ شده مانند تحریم اقتصادی و ایجاد و حمایت از گروه های تکفیری همانند داعش و پاشیدن بذر توطئه و نفاق بین دولت و ملت فاصله بیندازند و به اهداف شوم خود برسند اما غافل از این هستند که ملت ایران در این 38 سال با حضور مقتدرانه خود در صحنه، تاکنون تمامی توطئه های آنها را نقش بر آب کرده است.

تشکل های ایثارگری همچنین ضمن دعوت از آحاد ملت ایران اسلامی برای حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن اعلام کردند: در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه، تشکل های ایثارگری شامل جانبازان نخاعی، ویلچری، راست قامتان و بصیرمصم تر از گذشته در کنار ملت شریف ایران ندای وحدت و ایستادگی در برابر زورگویی های آمریکا سر خواهند داد.

این گروه های ایثارگری خاطرنشان کرده اند: حضور در صحنه راهپیمایی 22 بهمن و ایستادگی و مقاومت عزتمندانه مردم ایران اسلامی در 38 سال گذشته با تمسک به راه امام و شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم، نوید بخش اقتدار و پیروزی های این ملت مظلوم بر دشمنان تا بن دندان مسلح را نوید می دهد و نقشه های پیچیده آنها را نقش بر آب خواهد کرد.

-انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان

-جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی
- گروه پیگیری امور جانبازان نخاعی
-  گروه پیگیری امور جانبازان دو پا قطع
- گروه پیگیری امور جانبازان دو دست قطع
- خانه نور (گروه پیگیری امور جانبازان نابینا)
- انجمن جانبازان شیمیایی
- مجمع شاهد ایران اسلامی
- جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار
- مجمع جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی
- هیئت نورالائمه (جانبازان و رزمندگان)
- هیئت جانبازان امام مهدی(عج)
- هیئت عاشقان قمر بنی هاشم (ع) (جانبازان و رزمندگان)
- هیئت جواد الائمه(جانبازان و رزمندگان)

- هیئت خانواده های معظم شهدا
- جانبازان عاشورایی

 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
اين عكس فتوشاپ است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi