شناسه خبر : 51968
چهارشنبه 20 بهمن 1395 , 16:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تازه فهمیدم ما چقدر ارزش داریم!

احمد سلامی- نه کسی گفت جبهه برو نه اجباری بود. یک فرق با برخی بود. غیرت! سال 58 اردیبهشت ماه به سپاه رفتم و بعدا" آن هم نه در تهران بودم و مدام با ضدانقلاب درگیر بودم و سال 1361بعد چند بار مجروحیت به صنایع هواپیمایی رفتم. یک سال ماندم و بعد جنگ استخدام آموزش و پرورش شدم و جمعا" 31سال خدمت کردم و مهر 1395 بازنشسته شدم.

 فقط بابت خدمت درسپاه از 1358 تا 1361 مبلغ 9 میلیون و چهارصد تومان و خدمت در صها و اشتباه پرداختی آموزش و پرورش جمعا" 16 میلیون و پانصد هزار تومان بدهکار شدم و حتی نامه از بنیاد شهید گرفتم که این مبلغ خلاف قانون می باشد و نامه بنیاد شهید که به استناد قانون از دایره حقوقی به صندوق بازنشستگی کشوری حاضر نشدن ثبت و شماره کنن و برای خدمت در سپاه 9 میلیون و چهار صدهزارتومان تومان خسارات و برای صنایع هواپیمایی و آموزش و پرورش 7میلیون و لطفی که کردن درحق بنده قسطی کردن و طی 30 قسط بپردازم آتشم می گیرد.

 آن وقت ها سپاه پولی نمی داد و اگر هم میداد، من شاید 500 یا 200 تومان می گرفتم و کلا" 1700 تومان یا 5700 تومان درکل خدمتم گرفته باشم حالا باید برای پولی که نگرفته و حضور سی ماه جبهه بپردازم. افسوس در این کشور کسی حاضر به پذیرفتن مسئولیت نیست و مشکل را به جای دیگری نسبت می دهد (فرافکنی ) و در نهایت افراد باید تاوان بی مسئولیتی را بدهند. حتی در زمان صدور بخش نامه بنا به تایید بنیاد شهید، من از ابتدای سال 1393 تا 1394 استراحت پزشکی بودم. تازه فهمیدم چقدر رزمنده و ایثارگر ارزش دارد برای مسئولین!

با احترام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز در حال حاضر تنها چیزی که ارزش دارد کسب رای مردم است. ببین برای کسب رای به نفع خودشان چکارها میکنند که باعث سرافکندگی هستند. کلام مقام معظم رهبری در نوزدهم بهمن ماه کاملا گواه صادق این مطلب است که امید به دشمنان را سراب معرفی کرده است. ببین چطور برای کسب رای حاضر شدند با جناحی سیاسی وارد معامله و تقسیم منافع مردم بین خودشان شوند و آشکار بگویند بشرط اجابت خواسته های جناحی حمایت کنند.
شرم آور است که انتخابات مقدس در نظام اسلامی را تبدیل به نمایشگاه فروش غیرت و تعصب و آرمانهای انقلابی و دستاوردهای شهدا و منافع شخصی و جناحی کردند تا اجازه بدهند از رحم اجاره ای آنها استفاده کنند و طفل نامشروعی همچون برجام و طعنه وکنایه به مردم و سیب آمریکایی و گلابی انگلیسی ببار آورد.
خدایش رحمت کند آنکه دادگاه ویژه روحانیت را برای روحانی نماهای فریبکار و فریب خورده و نفوذی و دنیا پرست دایر کرد اما آن عده از ایثارگرنماها که در جلسات فتنه گران بنام ایثارگر شرکت میکنند پشت نقاب ایثارگری خیانتی نابخشودنی و نفرینی ابدی بجان خریدند تا خاک شور و شیرین بحول و قوه الهی جدا گردد و آنانکه ناخواسته مجروح شدند یا بوسیله تقلب و مدارک جعلی نام ایثارگر را یدک میکشند تفکیک و مشخص شوند. بنابراین هر گردی گردو و هر سیاهی کره بز نیست.
با سلام در صورت انجام نقل و انتقال کسورات و پرداخت آن در سال 93 بر اساس بند ز ماده 15 قانون بودجه ان سال، مشمول بخشش بوده اید و همه سازمانها باید به ذینعفان اطلاع رسانی می کردند .
خبر خوب اینکه امکان تمدید این زمان از سوی نمایندگان مجلس وجود دارد ( با پیگیری بازنشسته ها ) و قانون همیشه قابل اصلاح است .
به نظر من با توجه به اینکه اموزش و پرورش و صندوق کشوری و سپاه هر سه دولتی هستند . امکان اصلاح قانون زیاد است .
در همه ادارات دولتی این مشکل ایجاد شده است و بند ز حتما باید اصلاح شود .
دولت نمی بایست برای جلوگیری از ورشکستگی صندوق ها ، از جیب بازنشسته ها قانون گذاری کند .
موقعیت شما رو درک می کنم و امیدوارم دولت بیشتر به فکر بازنشسته ها باشد تا صندوق های نجومی خوار
دیروز رفته بودم دکتر ....

تو خیابون دعوا شده بود از دور صدای جیغ بلند یه خانم می ا و مد ....

رفتم جلو !!!! دیدم یه پسر بیست و یکی دوساله ...

ابروهاشو برداشته بود !!! گوشواره به گوشاش زده بود !!!

وشدیدا مثل خانوما جیغ میکشید .... از یکی پرسیدم چی شده ... گفت ::

یکی رد شد یه چیزی انگاری بهش گفت اونم شروع کرده جیغ کشیدن ....

میدونی چیه دلاور ؟؟؟ آخه قراره باین جوونا برن جنگ امریکا ... عزت زیاد .
تلخ ترین حقیقت زندگی این است
که حضور آدم ها
وقتی حس خواهد شد که حضور نداشته باشند!

برخی ها،
تا "هستند"، نیستند!
هر چه محبت کنند و هر چه عشق بورزند،
دیده نمی شوند...
بودنشان احساس نمی شود...

اینکه به سوی هر چه از ما فرار می کند، می دویم؛
اینکه با کسانی که با ما درشتی می کنند، نرم تر هستیم؛
اینکه هر که را بیشتر خم می شود، بیشتر می شکنیم؛
اینکه مهربانی هایمان برای بی مهرها
و توجهمان برای کسانی است که هیچ اهمیتی برای ما قائل نیستند،
- همه و همه -
تابعِ قانونِ نانوشته ی روابط ما آدم هاست:
"برای زیاد بودن، باید کم بود... "

م ر ک عزیز همین جوانها بدرد این مسئولان غافل از ما میخورند که ضدای یه موشک بیگانه بلند بشه یا تو خارجند یه تو هفت تا سوراخ قائم میشند جنگ جنگ میکنند تا بیت المال را بالا بکشند مگر ارزش وقدر فداکاری نسل ما را دانستند یک روز باید تاوان بی خردی و بی مسئولیتی شان را در قبال رزمنده وایثارگر بدهند که دیر هم نیست
احسنت به برادران عزیزم جانبازشیمیایی1 وجانبازگرامی م رک عزیزکه همیشه متنهایش موردتوجه اینجانب میشود.ممنون ازشمادوستان بیشتربنویسیدتابیشترکسب علم ومعرفت ازشمادوستان بکنم...دوستدارهمهگی شمادوستان مشکانی
با سلام به تمام ایثارگران محنرم خواهش می کنم تین همه ناله و شکایت نکنید چون یعضی از اقایان طاقت انتقاد را ندارند و امکان اینکه شما ها را تهدید به مرگ بکنند زیاده از من گفتن
ههههههههه..... خخخخخخخ... ....
لطفا از وضع موجود فرافکني نکنيد .... در مملکت ما اينگونه نبوده و نخواهد بود ..
بايد مشکلات موجود را به گوش مسئولين برسانيم تا رسيدگي شود .....
البته تاکنون تاثير زيادي همداشته و خيلي مشکلات حل شده ...
سلام / معوقات 34 ساله رزمندگان بسیجی معسر که حتی از گرفتن حقوق در جبهه هم امتناع می ورزیدند چه شد ؟ رزمندگان معسر تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند خود و خانواده هایشان نیاز به خدمات پزشکی دارند پس این دستور تحت پوشش بیمه وزارت دفاع شدن رزمندگان معسر چه شد؟ این حقوق ناچیز که برای رزمندگان معسر وضع شده کجای زندگی مشقت بارشان را التیام میبخشد؟ آیا خود شما که این تصمیم را گرفته اید میتوانید با این حقوق زندگی تان را اداره کنید ؟ بچه های رزمنده معسر دارند یا کنار خیابانها دست فروشی میکنند یا عملگی میکنند یا راننده دیگران شده اند و مسافرکشی میکنند / بچه های رزمنده معسر یا در آلونکهای اجاره ای با بدبختی زندگی میکنند یا در خانه های پدریشان سربارند / بچه های رزمنده معسر همه افسردگی شدید دارند/ بچه های رزمنده معسر سالهاست شرمنده خانواده هایشان هستند / بچه های رزمنده معسر جان خود را جهت حفظ انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند / از برک ت همین رزمندگان شما حضرات که دیگر نمیشود بهتان گفت برادر چون خیلی وقته از برادری فاصله گرفته اید در آرامش به پست و مقام رسیده اید که راحت دروغ میگویید من و تمامی بچه های رزمنده پر عجبیم که ...............بنده ودیگررزمندگان به فراموشی سپرده شده ازمسولین امراین سوال رادارم آیابعدازاتمام جنگ 8ساله حق کسانی که سالم درسن جوانی ونوجوانی رفتندازکشورشان دفاع کردندوناقص باکلی دردبرگشتندحق شان این است که بعداز27سال ازپایان جنگ اینچنین بااین شیرمردان رفتارشود؟اگرشودچرا؟خواهش میکنم جواب بدهید؟؟؟//
سلام
ارزش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چیز دور ریخته شده ارزش دارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکبار مصرف چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاریخ گذشته چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نسل. سوخته چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امان از سیب زمینی های بی رگ؟ مسولان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi