شناسه خبر : 51980
یکشنبه 24 بهمن 1395 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سی و هشتمین سالروز جشن پیروزی انقلاب در اهواز

مردم شهید پرور استان خوزستان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حماسه دیگر آفریدند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن با رهبر معظم انقلاب پیمان بستند تا همچنان بر سر پیمان خود با امام راحل و راه شهیدان باقی بمانند و بخاطر مشکلات زندگی آرمانهای عظیم انقلاب را وجهه المصالحه با دشمنان قسم خورده قرار ندهند .

مردم شهید پرور استان خوزستان در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران حماسه  دیگر آفریدند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن با رهبر معظم انقلاب پیمان بستند تا همچنان بر سر پیمان خود با امام راحل و راه شهیدان باقی بمانند و بخاطر مشکلات زندگی آرمانهای عظیم انقلاب را وجهه المصالحه با دشمنان قسم خورده قرار ندهند .

این روزها زندگی بر مردم شهر اهواز خیلی سخت می گذرد. این روزها با هر بار غبارآلود شدن هوا سیستم زندگی آنها با قطع برق و آب چندین ساعت به هم می ریزد. با این حال در روزی که حضور آن ها در صحنه به مثابه مشت محکمی بر دهان آمریکا و اسراییل و همه دشمنان ایران اسلامی است، آنها برای برگزاری جشن سال تحویل انقلاب در میدان شهر جمع شدند و با روحیه ای قوی، شاداب و مصمم با حضور خود حماسه ای عظیم آفریدند. آنها با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل امیدهای واهی دشمنان را برای دلسرد نشان دادن این امت همیشه در صحنه ، نقش بر آب کردند .

حضور پرشور جوانها و نوجوانهای نسل سوم و چهارم اهوازی در کنار خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم  و جانبازان و آزادگان معزز ابهت این حرکت وحدت آفرین و ملی را دو چندان نمود . درود بر این همه بصیرت و شعور سیاسی خوزستانی های ولایتمدار .

مشاور فرمانده معظم کل قوا ، سردار رحیم صفوی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اهواز ، طی سخنانی در مصلی امام خمینی (ره) نیز در قدردانی از همراهی مردم فهیم اهواز با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران گفت : شما مردم صبور اهواز و خوزستان هر ساله با حضور آگاهانه و برخواسته از بصیرت انقلابی در این روز ، حماسه ای ماندگار ، الهام بخش و عبرت آموز برای ملتهای منطقه و جهان نمود کرده اید . شما زنان ، مردان و جوانان خونگرم و شهید پرور اهواز با این حضور ، پاسخ کوبنده به تازه به قدرت رسیده ها دادید.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi