شناسه خبر : 51983
یکشنبه 24 بهمن 1395 , 14:05
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدام عجیب رئیس بنیاد بناب در ارائه آمار شفاف ایثارگران!

رئیس بنیاد بناب در اقدامی شفاف سازانه، نادر در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، آمار کامل ایثارگران این شهرستان را اعلام کرد.

فاش نیوز -  رئیس بنیاد بناب در اقدامی شفاف سازانه، نادر در سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، آمار کامل ایثارگران این شهرستان را اعلام کرد.

با ارائه گزارش از وضعیت آمار شهدای شهرستان بناب گفت: این شهرستان در طول انقلاب ۳۷۰شهید به انقلاب هدیه داده است، که از این تعداد ۴شهید انقلاب در راهپیمایی‌ها و ۳شهید در بمباران‌های جنگ که در شهرستان‌های هم‌جوار بودن شهید شده‌اند، ۳ تن از این ۳۷۰شهید بانوانی بودند که به مرتبه عالی شهادت رسیدند، و تعداد۷ شهید جاویدالاثر نیز به وطن خود هدیه داده‌ایم

رئیس بنیاد شهید بناب در گفت و گویی، با ارائه گزارش از وضعیت آمار شهدای شهرستان بناب اعلام کرد: این شهرستان در طول انقلاب ۳۷۰شهید به انقلاب هدیه داده است، که از این تعداد ۴شهید انقلاب در راهپیمایی‌ها و ۳شهید در بمباران‌های جنگ که در شهرستان‌های هم‌جوار بودن شهید شده‌اند، ۳ تن از این ۳۷۰شهید بانوانی بودند که به مرتبه عالی شهادت رسیدند، و تعداد۷ شهید جاویدالاثر نیز به وطن خود هدیه داده‌ایم

محمد فتحی زاده همچنین در اشاره به تعداد خانواده‌های این شهدا، گفت: از این تعداد شهدا فقط ۶۵پدر و ۱۵۱ مادر شهید در قید حیات می‌باشند و از این تعداد ۵خانواده وجود دارد که دو فرزندشان به شهادت رسیده است.

وی در ادامه با ذکر تعداد جانبازان شهر بناب گفت: در شهرستان بناب جانباز نخاعی نداریم، ولی پنج نفر از جانبازانمان قطع اندام و یا ۷۰درصد هستند و ۳۲۵ جانباز ۲۵ درصد به بالا و ۵۴۱جانباز پایین ۲۵درصد در این شهرستان وجود دارند.

رئیس بنیاد شهید بناب در پاسخ به سؤالی در رابطه با حقوق دریافتی جانبازان، گفت: متاسفانه در پرداخت حقوق جانبازان کوتاهی شده است، که سخت می شود آن را جبران کرد، چه از طرف دولت و چه از طرف ما ملت.

وی افزود: هیچ جانباز شاغلی از بنیاد شهید و دولت مبلغی به‌عنوان حقوق، حتی به مقدار کم هم دریافت نمی‌کند، متأسفانه در میان مردم شایعاتی در رابطه با دریافت حقوق کلان توسط جانبازان مستخدم به وجود آمده است که می گویند هم حقوق شغلش را می گیرد هم حقوق جانبازی، ولی این حقیقت ندارد و اکثر جانبازان چه در ادارات و چه در بازار که مشغول کار و تأمین درآمدهای خودشان هستند تنها درآمدشان همان حقوق اداره ای است که در آن مشغول هستند، و جانبازانی که از سواد کافی برای اشتغال برخوردار نبودند و اکنون بیکار می‌باشند هم به میزان بسیار کمی به‌عنوان کمک‌ معیشت از بنیاد دریافت می‌کنند که آن‌هم شامل تعداد محدودی از جانبازان می شود.

فتحی زاده در ادامه با تأیید وجود جانبازان ثبت نشده در سیستم اظهار کرد: کسانی هستند که در زمان جنگ جراحت پیدا کرده بودند و پس‌ازآن اقدام به دریافت درصد جانبازی نکرده‌اند، و اکنون می‌خواهند درصد جانبازی خود را اخذ کنند، گفتنی است این امکان در صورتی ممکن است که از طرف بنیاد شهید شهرستان به استان و مرکز اعزام این عزیزان نامه داده شود و از محل اعزام نیز نامه به محل جراحت و درمان در زمان جنگ داده می‌شود و سپس با مدارکی که در دست دارند می‌توانند به گروه پزشکی معرفی‌شده و کارت خود را دریافت نمایند.

وی در انتقاد از تبعیض میان جانبازان ۲۵درصد به بالا و ۲۵درصد به پایین، اذعان داشت: متأسفانه حد و حدودی برای ارائه خدمات به جانبازان در نظر گرفته‌اند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تفاوت میان جانبازان درصد بالاتر و پایین‌تر است، که این نیز باعث ناراحتی همه ماست. این گروه از جانبازان می گویند تقصیر ما چیست که بیشتر جراحت نداریم؟ بارها گفته‌اند مگر ما مانند هم‌رزمانمان که درصد بیشتری دارند جان خود را سپر نکرده‌ایم؟ هیچ جوابی نمی‌توانیم پیدا کنیم، جز سکوت.

رئیس بنیاد بناب خاطرنشان کرد: بارها دراین‌باره با مقامات بالاتر مکاتبه داشته‌ایم تا به این عزیزان نیز توجه شود، ولی تاکنون جوابی دریافت نکرده‌ایم و بارها لایحه‌هایی دراین‌باره به مجلس رسیده و رد شده است.

وی ادامه داد: اکنون نیز دو لایحه از شورای نگهبان به مجلس رفته است که امیدواریم قوانین نسبت به جانبازان اصلاح گردد، ولی همچنان برای این لایحه هم امید چندانی نیست، چراکه بارها ما را دست‌خالی بازگردانده‌اند.

فتحی زاده از وجود ۸۰ آزاده در این شهرستان خبر داد و گفت: آزاده هایی که در جنگ اسیر نیروهای بعثی شده بودند، اکثراً پس از بازگشت از عراق به تحصیلات خود، با تشویقات بنیاد شهید ادامه دادند و اکنون مستخدم ادارات شهرستان هستند و کسانی هم که ادامه تحصیل نداده بودند اکنون از بازاریان و صنعت گران موفق شهر هستند که این امر باعث افتخار ماست.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
ودر ادامه .... این رییس فردای آنروز از مقام خوددر دستگاههای دولتی بطور کل عزل شد !!!!

...

ناله سر کن .

گریه کن .

اشک بریز .

شیون کن .

فریاد زن .

تخلیه شوی .

دق نکنی .

غصه نخوری .

آی آدمای خوشبخت .

خوش بحالتان .

که دانستید :

نان بهتر از عرفان است ؟!

و فرهنگ را بهتر شناختید :

که اوجب حال در پول است .

و مستوجب ایثار و شهادت .

فقر و بدبختی ؟!

...


سلام آقای خاکپورممنون ازمتنهایت ...امادوست گرامی اگرشماهمسنگردیروزبجای نوشتن شعروتیکه انداختن به بعضی ازمسولین که28سال استکه حق وحقوقمان رانادیده گرفتندمتنهای خوب بنویس یعنی درددل جامعه رزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاراچون شمادوست گرامی دست به قلمتان خوب ومتین است شمامیتوانیدبامتنهای خودتان مسولین راواداربه رسیدگی به مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدهاکه28سال استکه داریم هم دردمیکشیم وهم شرمندگی پیش زن وبچه ودوست ودشمن....پس بایک یاعلی شروع کن اینقدربنویس تادرتاریخ ظلم به رزمندگان درلابلایمتنهای مارزمندگان ماندگارشودونسلهای بعدبدانندکه بعضی ازمسولین ضدرزمنده باکهنه سربازان8سال جنگ درطول 28سال بعدازجنگ چه هاکردند...%%%%%علی پشت وپناه تمامی رزمندگان وجانبازان زیر25درصدها...

...

همین امروز نوشتن که تصویب شده بچه های رزمنده به سربازی نرود ؟!

فقط اشکال اینجاست که :

وقتی رزمنده را از بنیاد بیرون انداختند که حقوق ندهند ؟!

از کجا پول بیاره که بچه بخره ؟!

پس نتیجه می گیریم که فقط برای خودشان قانون وضع می کنند ؟!

و با حقوق های نجومی :

هر کدام چند بچه زاییدن ؛

خدا می داند ؟!

خوش بحالشان :

که فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کردند ؟!

و رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را از بنیاد بیرون انداختند ؟!

و خودشان شدند مالک بنیاد شهید ،

آی حقوق می گیرند .

آی از همه جا نجومی می گیرند .

آی بچه زاییدند .

رانت خوار .

...

اگر چنین مدیرانی در کشور وجود داشته باشد همه ایثارگران امیداور می شدند
اون دردي كه جانباز ٧٠ درصد كشيده با جانباز ٥ درصد يكيه؟؟؟؟؟؟ متاسفم چزي جز سكوت نميشه گفت!! بياين منفي بذارين چون هيچ كدومتون درد كشيدن جانباز قطع نخاعيو نديدين
چه ربطی داره...
داداش واقعا این چند روزه من از ی عده چنین رفتارای دنیاپسندانه ای دیدم که فک میکنم با ایثاری که کردن در تضاده
بنده خدا 2 ماه دیگر جز مدیران نا کارامد از مدیریت خدا حافظی میکند البته فردا اخراج نمیکنند که برن زیر سوال 2 ماه آبها از آسیاب بیفتد میگین نه بعد از 2 الی 3 ماه خبر بگیرید ریس بنیادی که از ریس خود تعریف و تمجید نکنه جایی نداره مثل ریس بنیاد شهر ما
با سلام
ایوالله در بنیاد شهید که اطلاعاتش بزنم به تخته مثل سازمان کا . گ . ب روسیه سکرت و مخفیه
باز هم گلی به جمال آقای فتحی زاده که یک آمار شفاف دادند و نشون دادند که خدمت صادقانه با مخفی کاری فرق داره
البته لازم به ذکر است که استخراج این آمار با سیستم های کامپیوتری کار سختی نیست ولی بعضی از مدیران محترم توی این کارها هیچ مهارتی ندارند
که بخواهند ارائه کنند!!!
افرین به همچین بنیادی نیاد شهر ما که بخار نداره تازه از گفتن حقیقتها ترس دارد اخه میزش را از دست می ده
اره عجیبه چون این دوره زمانه ندیدیم کسی حقیقت واز روی وجدان کار کنه خدا الهی حفظش کند
شما را خدا ای بنابیها اطلاع دهید سرنوشت برادر بزرگوار ریس بنیاد شما چی شد
درود.بلاخره توی این جامعه نامرد یک مرد پیدا شد.
همین که ایشون جرات کرد و مسولیت کارش رو برعهده گرفت شروع خوبیه...
باسلام -تشکرویژه از این مسئول توانمند -فهمیده وزحمتکش .
اولا ارزشها وملاک جانبازی به درصد نبوده وبلکه رزمندگان دوران دفاع مقدس خالصانه وصادقانه از این کشور وآرمانهای انقلاب دفاع نمودند.
ثانیا روز به زوز دردورنج حاصل از جنگ بیشتر شده ودرصد بالا باتوجه به وضعیت جسمی وروحی این عزیزان حق مسلم آنان است وازدرصد جانبازن عزیز دیگر کسر وبه درصد آنها اضافه نمیشود که برخی از بزرگواران واکنش منفی نشان میدهند.
همه ما همسنگریم وازهمدیگر دفاع میکنیم -دفاع موجه-قانونی وشرعی.
گناه ماچیست که قطع نخاع نشدیم؟گناه ماچیست که درصدپایین هستیم ومیزنندتوسرما.!؟چرا؟چون قسمت ماقطع دست وپاواندام نیست بایدزجربکشیم؟؟؟!!!گناه ماچیست..رزمنده دفاع مقدس وجانبازبسیجی.
براي سلامتيتون دعا كنين گناه نيست خوش شانسيه!!! اينقدر راضي هستين كل زندگيتون يه تخت و يه سقف باشه؟ يه روز هم نميتونين دوام بيارين اين حرفا واقعا نميدونم چي بگم!ناشكري ميكنين
سلامتي نعمته همه آرزوشونه سلامت باشند شما آرزو دارين جانبازيتون بيشتر بود كه بقيه خوانوادتون استفاده كنن؟؟؟!!! من كه حاضرم از هيچ امكاناتي استفاده نكنم پدرم سالم باشه سايه اش بالا سرم باشه درد نكشه متاسفم براي بيمار نبودنتون احساس گناه ميكنيد
جانبازگرامی وباغیرت قطع عضوخداوندبه شماجانبازان قطع عضوصبروبردباری بدهدایشاالله چون ازدست مارزمندگان همسنگرت جزدعاوعاقبت بخیری چیزی نمی اید..دردکشیده میدانددردنکشیده چه میداند.خدابانی اصلی این بی توجهی کردن به همه جانبازان قطع عضوودیگرجانبازان وبخصوص مارزمندگان ازیادهارفته ریشه کن کندوآبرویش راجلوچش تمامی جانبازان ایثارگران وبخصوص مارزمندگان که28سال استکه ازهیچ امتیازی برخوردارنیستیم ونخواهیم هم باشیم ..رزمنده دردمندوداوطلب8سال جنگ مشکانی
هرجامیریم جانبازان 70درصدرابهانه میکنندمیزنندتوسرماه!نه برای 70درصدهاکاری شده نه برای درصدپایین ها.این یک واقعیت تلخ است بعدازگذشت 38سال انقلاب!باتشکرازساقی عزیز.
خوش به حال اون جانباز 70 درصد ..اما اون جانباز 5 درصد اعصاب و روان خودش رو که هیچ داغون کرده خانواده و بچه ها و تیره و طایفشم داغون کرده
با سلام به تمامی جانبازان
برادر حالا شما خودت رو ناراحت نکن.....چیزی گیر ما نمی آید. خوش باش

اکنون ساعت 2و 30 بامداد دقيقه است . دربيمارستان همسر جانبازي با صورت چاک خورده از ضزبه کفگير و دختر جانباز با دست شکسته و دختر دومي با سر شکسته و صورت کبود را نظاره گر هستم که انها حاصل از کوره در رفتن يک جانباز 20 درصد اعصاب و روان هستند .
انها را مي شناسم پدرشان حدود 54سال سن دارد . از انها سئوال کردم علت حادثه فقط حالت تشنج جانبازشان بوده يا چيزي ديگر علت اين حادثه عجيب بوده
انها اظهار داشتند که اين اولين باري نيست که بدين صورت مورد حمله قرار گرفته اند و باور کنيد مشکل مالي اولين عامل و نبود درمان درست و حسابي براي جانباز از عوامل بعدي بشمار مي امدند خانه اجاره اي کوچک در محيط نامناسب و درامدناچيز و مشکلات ديگر که جاي ان نيست گفته شود از ساير عوامل بشمار ميروند .
تنها پسر خانواده خانه را ترک کرده و 5 دختر ديگر فقط يکي موفق به ازدواج شده و بقيه بعلت اخلاق بد پدر از داشتن همسر محروم مانده اند ...
ببخشيد بغض گلويم را گرفته ديگر نميتوانم ادامه بدهم فقط شوراي محترم نگهبان بداند مشکلات جانبازان زير 25 هم کم نيست که شما اينقدر بي تفاوت هستيد .

متاسفم //کاري ازمن ساخته نبود بجز شرمندگي
دردی که کشیده یکی نیست دردی که بازم میکشه یکی نیست منکه شخصا حق جانباز۷۰درصدا با پدر خودم که۳۰درصدهست یکی نمیدونم
افرين به شما ايثارگر واقعي
باسلام به برادر عزیز ریس بنیاد شهید آیا من متوجه نشدم نوشته بودن بد از این نوشته برکنار شده یا من موجه نشدم اگر در بنیاد یک نفر سالم و خوب باشد و اون همین اقای که ریس بنیاد بناب است از جناب ساقی تقاضا داریم پیگر این موضوع باشد لطفا اطلاع رسانیکنید
هیچی بابا...این آقامیخوادکاندیدابشه برای شورای شهر!یامجلس آینده!ویاپست های بالاتر ویا..........!!!نگران نباشید...اینهادلشون برای جانبازان نمیسوزه!!!این آقاوامثال ایشون تاحالاکجابودن؟!!!و.....
خدمت رييس بنياد گرامي عرض ميكنم كه چرا از رزمندگان زمان جنگ آمار ندادي مگه ما ايئارگر نيستيم قلبم شكست
نه آقاااا...
این چه حرفیه، سابقه نداشته آقای فتحی زاده در کاندیداتوری چیزی شرکت کنن...
تا چیزیو ندونین الکی چیزی نگین...
برادر رزمنده گرامی آمار رزمندگان گرامی در بنیاد شهید موجود نیست، اگر به بنیاد این اختیارات داده شود با کمال میل ارایه می شود
سلام بر جامعه ایثارگری عزیز؛
حاج آقا فتحی زاده خود از رزمندگان دلیر هشت سال دفاع مقدس هستند، هم شخصی متخصص و هم متعهد هستند و همیشه در مقابل زورگویی ها و ناعدالتی ها ایستاده اند و تا به امروز بعلت ترس از برکناری محافظه کاری نکرده اند من بعنوان یک فرزند شهید بنابی افتخار میکنم که مسولی در شهرمان هست که همیشه حامی ایثارگران است.
چرا برادرم اسد که حقوقش را نمیدهید دی ماه باید می دادید خرداد ماه است چرا نمیدهید هیچ فرقی ندارد چون داداشم اسد و سلیم با حضور در جبهه و ما با ترس و گریه و گریه و تحصیل و از درگاه خدا تضرع خواستن و همزمان پدرم هم در مناطق مراغه تهران قم پیشوا ورامین زحمت بابا خمینی ام را با افتخار و سینه سپر کردن می کشید حالا دیگر پدرم هم پرستاری امام و شهیدان را میکند بازهم باافتخار .پس شما سعی کنید حقوق داداش اسدم را هرچه سریعتر بدهید و مطمئن باشید تک تک ما خودمان را مسئول میدانیم که هیچوقت حرمت نان و نمک را نشکنیم حمایت از خانواده کوچک اما گرامی وعزیز یوسفی یوسف کمترین کاریست که شما میتوانید بکنید البته بدانید در شمار مخلصان و زحمتکشان و فقیران با عزت هستیم همچون بابا . برای ما درصد نکنید خلوص ۱۰۰ در۱۰۰ ما ازسال ۱۳۴۳ ثابت شده است که پدرم لباس خدمتکاری بابا خمینی ام را با کمک مادر عزیزم پوشید.من خودم لیلا ۱۴ سال سابقه کار دارم با مدرک لیسانس .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi