شناسه خبر : 51989
شنبه 23 بهمن 1395 , 16:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امسال مردم با حضورشان دهان دشمن را بستند

سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با حضور گسترده مردم، با شکوه و عظمت خاصی در تهران و سایرنقاط کشورمان برگزار شد.

فاش نیوز -  سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با حضور گسترده مردم، با شکوه و عظمت خاصی در تهران و سایرنقاط کشورمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، همزمان با سالگرد پیروزی و در آستانه سی و هشتمین بهار آزادی، مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از نخستین ساعات صبح روز 22 بهمن با حضور خود در خیابان ها از دستاوردهای امام راحل در پیروزی انقلاب مستضعفان حمایت و پاسداری کردند.

مردم ایران اسلامی با وجود سردی هوا با حضور گرم خود نشان دادند هر چند که مشکلات مختلف اقتصادی و فشارهای ناشی از تحریم های استکبار جهانی معیشت آنها را دچار سختی کرده است اما باز هم حاضرند از آرمان های انقلاب و فرامین مقام معظم رهبری در ایستادگی و پایداری مقابل دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی (امریکا و اسرائیل) از نظام و مسئولان خود حمایت کنند.

 

بر اساس این گزارش مردم همیشه درصحنه در تهران با نظم و ترتیب خاصی از مسیرهای اعلام شده دهگانه با در دست داشتن تصاویر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت و سر دادن شعارهای انقلابی، خطاب به رئیس جمهور تازه کار امریکا اعلام کردند که "ما مشتاق گزینه های روی میز هستیم"!

مشاهدات عینی خبرنگاران ما از راهپیمایی با شکوه 22 بهمن حاکی است حضور چشمگیر مردم در مسیرهای تعیین شده حتی از نخستین ساعات قبل از شروع راهپیمایی مشهود بود و میدان امام حسین(ع)، فردوسی، انقلاب و آزادی از همان ابتدای راهپیمایی شاهد حضور انبوه جمعیت بود.

در این میان جانبازان کشورمان همگام با جمعیت میلیونی با نظم و شکوه خاصی در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند و سربندهای "من انقلابی ام" را بر پیشانی خود بسته بودند در این راهپیمایی حضور داشتند.

 

همچنین بسیاری از جانبازان کشورمان در حالی که به همراه خانواده های خود در این راهپیمایی حضور داشتند، با امام راحل و جانشین بر حقش میثاقی دوباره بستند.

بر اساس این گزارش، اقشار مختلف ایثارگران نیز حضور فعالی در این راهپیمایی داشتند و کودکان، نوجوانان و حتی جوانانی را می شد دید که در سرمای زمستان در این حرکت ملی حضور یافته بودند همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس چفیه به گردن، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر ترامپ سر می دادند.

این در حالی است که بازار امضای طومارها در محکومیت جنایات آل سعود، آل حلیفه وآل مکتوم در یمن، بحرین و سوریه بسیار گرم بود و ایرانی و غیر ایرانی در این حرکت بین المللی شرکت داشتند.

 

 

عکس ها از شهید گمنام

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام، ای کاش قدراین ملت روبدانند وهمیشه ممنون داراین این ملت باعظمت باشند،چراکه پیامبرخاتم ص چنین مردمی نداشت....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi