شناسه خبر : 51994
یکشنبه 24 بهمن 1395 , 14:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلنوشته های مردم انقلابی در دفتر یادبود جانبازان

در روز حماسه و شور، "راه پیمایی22 بهمن" حضور کم نظیر جانبازان و ایثارگران جلب توجه می کرد. ایثارگرانی از هر قشر،اعم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و به ویژه جانبازان ویلچری نخاعی و گردنی، که با ,وضعیتی سخت و محدودیت، ولی با عزمی استوارتر از همیشه در صحنه های انقلاب حضوری چشمگیر و فعال دارند.

فاش نیوز - در روز حماسه و شور، "راهپیمایی22 بهمن"، حضور کم نظیر جانبازان و ایثارگران جلب توجه می کرد. ایثارگرانی از هر قشر،اعم از خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و به ویژه جانبازان ویلچری نخاعی و گردنی، که با وضعیتی سخت و محدودیت، ولی با عزمی استوارتر از همیشه در صحنه های انقلاب حضوری چشمگیر و فعال داشتند. این حضور مورد توجه بسیاری از شرکت کنندگان در راهپیمایی قرار گرفت و آنان را برآن داشت تا با نگارش دلنوشته هایی خطاب به جانبازان، ارادت خویش را جلوه ای دیگر بخشند.

در اینجا گوشه ای از این "دفتر عاشقانه ها" که به همت کمیته فرهنگی انجمن جانبازان نخاعی ترتیب یافته، بدون دخل و تصرف تقدیم حضور کاربران و جامعه ایثارگر کشورعزیزمان می شود:

1 – "بنام خدا و با سلام به شما عزیزان، پاره های جگر و پروانه های بال و پر سوخته، امیدوارم بدانید که همیشه به یاد شما و فداکاری هایتان هستیم. التماس دعا داریم و خجالت زده روی شما هستیم. امیدواریم ما را بخاطر کم توجهی ها ببخشید و حلال کنید - زهرا معتمدی"

 

2 – "بسمه تعالی؛ با درود به امام شهیدان و شما جانبازان گرامی. من بشخصه در تمام شؤون زندگی به یاد رشادتها و از خود گذشتگیهای شما عزیزان بوده و هستم و این امنیت را مدیون تلاش شما بزرگواران میدانم – زاغری"

 

3 – "جانبازان هنوز هم قطب برکت این کشورند. اللّهمّ اجعلنا شهیداً و حسن اولئک رفیقاً"

 

4 – "قهرمانان بی ادعا ...."

 

5 – "ما انقلابمان مدیون شهداء هشت سال دفاع مقدس و جانبازان است. من بخاطر خوبی و مهربانی شهداء و عمویم که شهید شده سپاسگزارم – عاطفه عباسپور 11 ساله"

 

6 – "با سلام خدمت جانبازان هشت سال دفاع مقدس و خسته نباشید خدمت شما برادران، امیدوارم بتوانیم راهی که شما رفتید را جبران کنیم [ادامه دهیم] هرچند جبران زحمتهای شما نمیشود – الماسی"

 

7 – "سلام بر شهیدان، درود بر شهیدان زنده و هنوز رزمنده، حضور دائم شما را در 22 بهمن دیدیم و جز خجالت حرفی نیست. شما هنوز در سنگر حفظ حجاب و عفاف حضور دارید و مردانه ایستاده اید. درود بی پایان همه مردمان زنده دل ایران بر شما. درود رهبرتان خمینی کبیر بر شما"

 

8 – "شهداء ما را شرمنده کردند، الآن در راهپیمائی دیدن جانبازان حال و هوای دیگری دارد – محمد امین طریقی، 14 ساله، تهران"

 

9 – خیلی خوشحالم که خودم به این جا آمدم، رهبر ما خیلی خوب است – آرش رضایی 12 ساله از تهران"

 

10 – "من خیلی خوشحال بودم که با جانبازان در این راهپیمائی شرکت کردم – اکبری"

 

11 – "بسمه تعالی، حقیر همچون فرزند کوچک شما همیشه دعاگوی شما بوده و هستم و از شما خواستار دعا برای عاقبت بخیری جوانان و انقلاب هستم – حمید فرجی"

 

12 – "بنام خداوند، من در این راهپیمائی قدم به قدم، هم از دیدن مردم و هم از دیدن جانبازان عزیز در مقابل اینها احساس حقارت میکنم که من نتوانستم مثل این بزرگواران کاری بکنم اما حالا حاضرم جانم را بدهم و فدای این مردم و جانبازان شوم"

 

13 – "بنام خدا، من یکی از مردم انقلابی از شما عزیزان که اینچنین ما را شرمنده خود کردید متشکریم و ما باید زمان را تکرار نکنیم، نشویم اهل کوفه یا یاران زبیر، به امید خدا پیروز خواهیم بود"

 

14 – "بسمه تعالی، رزمندگان گرامی از صبر و تحمل و شکیبائی شما بسیار ممنون و قدرشناسیم. ان شاءالله تا آخر خط امام و ضهداء و اهداف عالیه آنها ثابت قدم باشید"

 

15 – "احساس بسیار خوبی دارم که در این راهپیمائی شرکت کردم. امیدوارم همه مردم هم همین حس را داشته باشند – سوگند صالحی 11 ساله"

 

16 – "جانم سپرت روز بلا حضرت آقا، هر کس به پای رهبرم نباشد به جهنم" – آتنا فرزند روح الله خمینی 14 ساله"

 

17 – "اینجانب از اینکه امروز به این راهپیمائی آمده ام یلی خیلی خوشحال و با آمدنم میخواهم مشت محکمی به دهان ترامپ و دولتش بزنم. خداوند رهبر و ملت ایران را از همه گزندها حفظ کند – پرویز"

 

18 – "به یاد شهدای آتش نشان، به کوری چشم آمریکا هر سال می آئیم"

 

19 – "با سلام، امروز روز بزرگی برای مردم ایران است. امروز روز 22 بهمن ماه با غرور خود می گوئیم: مرگ بر آمریکا، زنده باد ایران زمین"

 

20 – "ما انقلابی هستیم. ما همه جان خود را برای کشور خود می دهیم که کشور ما را از ما نگیرند – فاطمه عباسپور 9 ساله"

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
مسئولان ذوق مرگ نکنن ما فقط برای حفظ ایران و انقلاب و رهبر امدیم ما دین خودمان را به امام و انقلاب ادا کردیم حالا وقتشه که اونها حق جانبازان بالاخص جانبازان زیر 25 درصد را بدهند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi