شناسه خبر : 51996
شنبه 23 بهمن 1395 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از بهار 93 در صف کارم!

سجاد- من فرزند شهیدم و از بهارسال 93 که فرم مربوطه را در اداره اشتغال بنیاد شهید کرمانشاه پر کرده ام تاکنون بیکارهستم، هر بار هم که به بنیاد شهید مراجعه می کنم فقط کد ملی را از من می پرسند ومی گویند از کارخبری نیست.

موضوع بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان دل ما را خون کرده است در حالی برحی افراد مغرض می گویند حق ما را خورده اید وهمه پست های دولتی متعلق به شماست...متاسفانه کسانی در جامعه هستند که فکر می کنند بنیاد شهید خروارها فرصت شغلی را برای  ایثارگران فراهم کرده است و ما هم از بس که خوشی  زیر دلمان را زده سرکار نمی رویم.

در حالی که از بیرون مردم ما را بخاطر تبلیغات سالهای قبل بنیاد مبنی بر تامین شغل برای فرزندان شاهد و جانباز سرزنش کرده اند و از داخل هم خود ما هم دست مان به هیچ جایی بند نیست و کاری ازدست مان بر نمی آید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
دیگه فرهنگ ایثاروشهدای باقی نخواهد ماند
لیسانس حقوق ثبت بیکار
سجاد عزیز
در شرایط فعلی پیشنهاد می کنم در رشته مورد علاقه خودتان ادامه تحصیل بدهید در این صورت فرصت های شغلی بیشتری برایتان بوجود می اید .


به خدای احد و واحد سه نفرمون ارشد داره حتی یه نفرمونم شاغل نشده نه در بخش خصوصی و نه در بخش دولتی. تنها منبع امرار معاشمون از حقوق مرحوم پدرمونه.
کار فقط برا یه عده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi