شناسه خبر : 52006
یکشنبه 24 بهمن 1395 , 09:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راهپمایی 22 بهمن در استان ها

فاش نیوز - مردم خونگرم خوزستان نیز همانند سایر استان های کشورمان در جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پر شور و نشاطی داشتند.

  بر اساس این گزارش مردم همیشه در صحن و در پیشاپیش آنها جانبازان ایثارگر از اولین ساعات شروع راهپیمایی 22 بهمن در صف های منظم حضور یافتند و شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند.



  در این راهپیمایی که صف آن به چندین کیلومتر می رسید مردم اهواز و در میان آنها جانبازان ویلچر نشین، قطع عضو و بصیر حضور فعالی داشتند و با حمل بیرق هایی به رنگ سبز و قرمز به تاسی از مولا و سرور آزادگان ابا عبدالله حسین(ع) آمادگی خود را برای ایثار و از جان گذشتگی برای حفظ و حراست از میهن اسلامی و آرمان های انقلاب اعلام کردند.

 



این راهپیمایی با حواشی جالبی در اهواز همراه بود که از جمله آن می توان به حضور جانبازان و رزمندگان دوران دفاع مقدس با لباس های محلی اشاره کرد که جذابیت خاصی به آن  داده بود.

در سایر شهرهای خوزستان از جمله شهرهای مرزی آبادان، خرمشهر، سوسنگرد، شوش و... مرزنشینان غیور در کنار ایثارگران حضور پر شور و نشاطی داشتند.

 


  سایر استان های جنوبی کشور نیز شاهد حرکت ملی و ماندگار 22 بهمن بود و مردم همیشه در صحن با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گوی استکبار جهانی به سرکردگی امریکای جهانخوار کوبیده و از دستاوردهای انقلابی کشورمان حمایت کردند.

از نکته های قابل توجه در راهپیمایی روز ملی 22 بهمن در استان های مرزی غرب کشور حضور جانبازان ویلچری بود که با وجود سرما و برودت هوا شور و شعف خاصی به مراسم بخشیده بودند.

 



در استان اصفهان نیز خانواده های شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دفاع مقدس مانند امام جمعه اصفهان که خود  پدر شهید وهم برادر شهید، است و خانواده شهدای مدافع حرم و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس که پدر شهید مدافع حرم است، خانواده های شهدای منا مانند مادر شهید فولادگر که با ویلچر به مراسم آمده بود، آتش نشان ها که به یاد شهدای آتش نشان، جانبازان ویلچری و غیر ویلچری، آزادگان، رزمنده های سالهای دفاع مقدس در این مراسم حضور داشتند.



راهپیمایان شیرازی و در پیشاپیش آنها جانبازان و آزادگان، تصاویری از امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوردر دستان خود داشتند که زیر عکس ها جملاتی از این شخصیت ها درباره حفظ نظام و پاسخ به تهدیدهای دشمنان نوشته شده بود.

 در استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی شعارهایی با محتوای ما اهل کوفه نیستیم علی امام ما هست، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما انقلابی هستیم غربی نمی پرستیم هم غزه هم لبنان جان فدای ایران، پای نظام خود ایستاده ایم، آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، فناوری هسته ای حق مسلم ماست، مرگ بر حقوق بشر آمریکایی و اتحاد رمز موفقیت ماست از جملاتی بود که در دست نوشته های راهپیمایان به چشم می خورد.

 


 حضور باشکوه جانباز و ایثاگران انقلاب اسلامی که با ویلچر مسیر راهپیمایی را در استان های شمالی طی می کردند و همچنین کودکان مدافع حرم با لباس های نظامی از دیگر جلوه های ویژه راهپیمایی 22 بهمن بود. نسل های مختلف انقلاب به ویژه نسل اولی ها که با وجود بارندگی به سختی مسیر راهپیمایی را طی می کردند حضوری بسیار چشمگیر و دیدنی در این مراسم داشتند.
 
 به زنجیر کشیدن نمادین سران استکبار جهانی، گروه های تکفیری و فتنه گران توسط رزمندگان مقاومت که کودکانی خردسال و مسلح بودند، جلوه خاصی به مراسم راهپیمایی 22 بهمن در قم  بخشیده بود و راهپیمایان که در پیشاپیش آنها مراجع تقلید، خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران حضور داشتند به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، پرچم نمادین عزاداری را در دستان خود حمل می کردند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi