شناسه خبر : 52020
سه شنبه 03 اسفند 1395 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای حذف ناکارآمدها به انتخابات می آییم

محسن ناطق- مردم غیرتمند ایران در انتخابات آینده مشت محکمی به دهان یاوه گویان و وطن فروشان غربگرای داخلی خواهند زد تا بدانند با غیرت ایرانی بازی نکنند. مردم ولایتمدار و غیور ایران از همکاری مزدوران داخلی با کشورهای غربی به ستوه آمدند و با پیام های گوناگون به آنها هشدار دادند تکیه به قدرت دشمنان برای فشار بر مردم همان راه فتنه گران غرب گرا و وطن فروشان است زیرا از یکسو با آگاهی و غیرت ایرانی مواجه هستند و از سویی با قهر و غضب الهی روبرو شدند.

 باعث تاسف است علیرغم نفوذ عده ای سکولار وطن فروش و بی دین در پستهای حساس همچنان با نیروهای انقلابی و عاشق ولایت دشمنی کرده و از هیچگونه اهانت و افترا و هتک حرمت کوتاهی نکردند. در مقابل امت حزب الله و نیروهای شریف و انقلابی بنابر فرمایش مقام معظم رهبری سکوت کردند تا بهانه ای برای مظلوم نمایی و ایجاد درگیری بدست آنان ندهند اما صبرها لبریز شده و مشاهده فسادهای شرعی و اخلاقی و شغلی که ضرباتی مهلک به ایمان و اعتقادات مردم وارد کردند غیر قابل تحمل گردیده است.
مردم از وجود افراد فاسد که بطور علنی در برخی پستهای حساس مشغول زد و بند و جابجا کردن اعتبارات ناچیز تخصیصی مطلع و بشدت شاکی هستند. برای مثال اعتبارات عمران شهری حدود 500 میلیارد تومن قانون بودجه کل کشور که میبایست طبق ضوابط و مقررات کشور به حساب جاری شهرداریها واریز شده تا هر طور مایل باشند مصرف کنند لذا اعتبارات محدود و جزئی که تخصیص یافته بجای عمران شهرها برای حقوق و پاداش و کارانه و احتمالا سوء استفاده در انتخابات شوراهای شهر مصرف گردد لابد بخشی از پولها به جیب افراد سکولار و بی دین و فاسدی واریز گردیده که این سبک توزیع اعتبارات و هزینه را خارج از ضوابط و مقررات برنامه ریزی و تایید کردند.
اکثریت اعتبارات تخصیصی از طریق شبکه شرکت ها و سازمان های اقماری وزارتخانه ها از مسیر مصرف صحیح خدمت به مردم خارج شده و به مصرف مقاصد شوم نفوذی ها میرسد. آنها اینگونه شرکت ها و سازمان های اقماری وزارتخانه ها را تاسیس کردند تا بدون هیچ مشکلی از طریق قوانین تجاری و شرکت های آزاد اعتبارات دولتی را از بیت المال دریافت و به مقاصد حزبی و جناحی و شخصی واریز کنند. افسوس که بسیاری از عوامل دستگاه های نظارتی از همدستان مفسدان انتخاب شدند تا بدون هرگونه مزاحمت ناظران هر آمار و صورت های مالی کذب را تایید کنند در حالیکه تعفن فساد گسترده قابل پوشاندن نیست.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
ما هم حمایت میکنیم ورئیس جمهوری از جنس بچه های عاشق ایران وکسانی که به خاطر مردم وجود خود را فدا کردندانتخاب خواهیم کرد.
سلام محسن عزیزاینکه فرمودیدبرای حذف ناکارآمدها به انتخابات می آییم صدالبته اما!یک نشانی هم مسولین برای آن دنیابدهندکه قسمت رسیدگی به رزمندگان درآن دنیاوآدرس دقیقش رالطف کنندچون تاوقتی که این لایحه هاتصویب واجرابشه رزمندگان که هیچ فرزندانشان هم رفتند........لطفا قبل ازمرگمان آدرس یادتان نرود%%%%%%%%%%رزمنده8سال جنگ مشکانی
تازه فهمیدم که با مردم ..... مدارا مشکل است .!!!!!!

زندگی کردن کنار کور و کرها مشکل است !!!!!!

پیش از این دنبال راز عاشقی بودم ولی ....
تازه فهمیدم که حل این معما مشکل است !!!!!!

گم شدم در نقش ها .... دیدم که بعد از آن چه قدر ...
زندگی با نسخه های المثنی مشکل است .!!!!!

این که مجنون باشی و مردم فرهادت کنند ......
این که پویا باشی و محکوم دنیا مشکل است !!!!!

سالها دور از خودت پنهان شوی در قاب ها ....
پشت لبخندی بریزی غصه ها را مشکل است .....

این جهان رویای بی پایان مُشتی آرزوست ....
واقعیت دارد اما لمس رویا مشکل است ......

خواستم .... برگردم از این سرنوشت اما نشد ....
برخلاف رود ... رفتن سمت دریا مشکل است .....

زندگی را ای دل غمگین من آسان بگیر

ناگهان دل گفت : من میخواهم اما مشکل است
ودوستان اینوبدانیداجراشدن این لایحه هاوتبصره هامشکل است که مشکل است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
بودجه مملکت برای مملکت است نه محل چراغانی برای من.

وقتی(دکتر مصدق) پیروزمندانه از دادگاه لاهه به میهن برگشته بود تمام ایران و مخصوصاً در تهران همه جا جشن و چراغانی بود. مرحوم دکترمصدق به محض این که از هواپیما پیاده شد از باقر کاظمی، کفیل نخست‌وزیری که به استقبال او آمده بود پرسید در غیبت من از بودجه محرمانه نخست‌وزیری برداشتی شده است یا خیر؟مرحوم کاظمی جواب می‌دهد چون اهالی و کسبه جنوب‌شهر می‌خواستند در این جشن ملی شرکت کنند و قدرت مالی نداشتند، ما از بودجه محرمانه شش هزار تومان برای چراغانی و مشارکت آنها در جشن عمومی پرداختیم.
دکترمصدق علی‌رغم این که برای مرحوم کاظمی احترام خاصی قائل بودند با تندی می‌گوید «این بودجه مملکت است نه محل چراغانی برای من، و همان جا کیفش را روی پایش می‌گذارد و دسته چک شخصی خود را در می‌آورد و یک برگ چک‌ شش هزار تومانی صادر می‌کند و آن را به مرحوم کاظمی می‌دهد و می‌گوید این را همین امروز به جای مبلغی که از حساب برداشته‌ای بگذارید.
روحش شاد
اقای ناطق 38 سال بس نیست که دنبال نفوذی میگردید اقاجان وقتی مسئولی نظارت بالای سرش نیست وبه کسی پاسخگو نیست باید این مشکل اول حل شود در امریکا دادگاه واشنگتن فرمان مهاجرت 7 کشور شخص اول کشور را خلاف قانون اساسی تشخیص میدهد ولغو میکند اینجا چند قاضی مستقل میتوانی پیدا کنی که ریس بنیاد را به خاطر کوتاهی در حق جانبازان ورزمندگان دادگاهی کند پس مشکل از عدم استقلال وپاسخگویی مسئولان است هر مسئولی بیاید همین وضع است تا سیستم اصلاح نشود حالا شما حی دنبال نفوذی بگرد !!فاش نیوز سانسور نکن !!!؟؟
پس مشکل از عدم استقلال وپاسخگویی مسئولان است هر مسئولی بیاید همین وضع است تا سیستم اصلاح نشود///سلام دوست گرامییم جانبازشیمیایی1واقعاعین واقعیت راگفتید.یعنی حرفی نمونده که مابگیم احسنت به شماجانبازباهوش/مشکانی رزمنده8سال جنگ
آقای جانبازشیمیایی1 درایران ماصحبت ازاستقلال نبایدکردچون نیست ونگردهم که بازهم نیست چرا؟چون همه به نوعی وابسته به حزبی هستندوبدون اجازه دیگری نمیتوانندابی بخورند.اونجاآمریکاه است آزادی بیان است /امادرایران اگریک انتقادازیک مسول بلندپایه بکنی فرداصبحش به دادگاه میخوانندهرچندانتقادت بجاباشد...نبایدانتقادکردبایدسوخت وساخت مثل28سال قبل رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی بدون حقوق ودفترچه درمان ازطرف مسولین ودولت محترم
دوستان عزیز فقط با حضور پر شور در انتخابات و انتخاب فرد دلسوز نظام و انقلاب موفق خواهیم بود
به امید پیروزی در انتخابات
سلام ، آقای جانباز شیمیایی اگر تا ابد از فتنه و نفوذی بگوییم باز هم مصداق دارد همانطور که بعد از 1400 سال بر شمر و یزید لعنت کردیم و خواهیم کرد.
البته اینکه میگویند نفوذی افرادی از طیف جاسوس خارجی هستند موضوعی بی ربط است زیرا طی چهار گذشته معنی نفوذی یعنی وزیرا هزار میلیاردی و آنها که جیب مردم و بازارها و کارخانه ها را جارو کردند و 175 نماینده به وزیر هزار میلیاردی بیکار و نابود کننده مسکن مهر رای دادند و هیچیک از قضات توانایی مقابله ندارند.
ملاحظه کردیم یک قاضی در روستاهای آمریکا میتواند مصوبه رییس جمهور را نقض کند اما در نظام اسلامی اختلاس می کنند و حقوق نجومی دریافت میکنند میگویند چیزی نیست تمام پولها را به بیت المال بازگرداندیم.
البته کشور ایران بسیار ثروتمند است و این پول خردها لطمه ای به اقتصاد کشور وارد نمیکند لیکن مشتی اراجیف را به جای اسلام و تشیع و معرفت و خداشناسی به خورد مردم میدهند که یادآور سرهنگ های حقوقدان انکلیسی است که صد سال پیش 1296 در اثر قحطی بوجود آمده توسط انگلیس 10 میلیون نفر از 20 میلیون نفر ایرانی به علت گرسنگی و بیماری جان دادند که باید بیاد آورده شوند.
اگر موضوع رهبری و ولایت فقیه مطرح نبود آقای ظریف همان کاری را با ایران کرده بود که السیسی با مصر کرد و جمعیت انقلابی و مسلمان مصر را نابود کردند.
جناب ناطق یا تازه از خواب پا شدی و یا کلا گیج میزنی.مگر قبلا پای انتخابات نبودیم؟ اصلا قوه تشخیص درست وجود ندارد و یا آلت دست هستیم.احمدی نژاد منتخب مردم و با هجوم مورد نظر شما بوده است و ثمره این انمتخاب تکمیل کار نا تمام مغولان در کشور بود.شرکت در انتخابات وظیفه است و نه محل تسویه حساب و اصلا ما در نگرش هایمان مشکل داریم.چشمها را باید شست و جور دیگر نگریست.لازمه هر کار درست مطالعه و کسب فهم و درک است و نه جهل و تعصب
سلام ، حق تعالی را شاکریم که با همت رهبر عزیزمان تمام مردم مسلمان جهان با نسیم رحمت و الهی و آزادی بخش بیداری اسلامی از خواب غفلت بیدار شدند اما هنوز عده ای خودشان را به خواب زدند که اوضاع مملکت را برای حفظ منافع شخصی و تسویه حساب حزبی و قراردادهای خیانتکارانه و کارشکنی در امور ایثارگران و توهین به بسیجیان و هزاران فتنه و انحراف را فهم و درک تلقی کردند.
احساسات حزبی و غربگرایی و سکولاریستی و کمونیستی و سوسیالیستی و برخی عقاید منحرف و ضد دینی پشت پرده و تخریب فعالیت سایرین و آمار گذشته را به حساب آمار خودشان گذاشتن از مطالعه و فهم و درک است اما پیروی از ولایت و تولا و تبرا و مطالعه سامانه آمارهای رسمی کشور و پژوهشهای مجلس و غیره جهل و تعصب است؟ دلیل نشانه این حرفها و دعوای حزبی با آقای دکتر احمدی نژاد رکود و فساد و تورم و برجام نافرجام و قراردادهای تحریم نیروهای نظامی خودی و هزاران درد و مرض بی درمان ناشی از ثروت اندوزی و دنیا پرستی و کاخ نشینی و در کاخ پس افتادن و فرزندان ضد انقلاب و بهایی گرا و صهیونیسم پرور و فتنه گری و نفوذ قاچاق هزاران میلیاردی و تعطیلی کارخانه ها و دلالی اینگونه مسئولان و کنسرت و حوادث تاسف انگیز تصادفات جاده ای و ریلی و دریایی و زمین خواری و جنگل خواری و زمین ماندن فرمانهای مقام معظم رهبری و غیره کافیست تا تک تک ایرانیان پابرهنه و مسلمان و شیعه از غیرت و تعصب و تاسف به این شرایط نکبت بار خاتمه دهند و بیشتر از این شاهد ذلت و خواری و دربدری بدنبال شیاطین غرب و بازگرداندن مملکت به دوران طاغوت و استعمار و استثمار غرب نباشیم.
اگر آقای دکتر احمدی نژاد کمی در خصوص پرونده تامین اجماعی و معامله مذکور فیلمی در مجلس پخش نکرده بود و با دقت عمل کرده بود امروز مورد تهاجم و تخریب آن برادران و پرونده تامین اجتماعی در نتیجه این اشتباه مهلک باعث شکستن آرای اصولگرایی بدون هرگونه دخالت اصلاح طلبان و بخودی خود نبود.
جناب حافظ فرمود:
ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم
جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم
البته ما نیز گوش به ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi