شناسه خبر : 52030
دوشنبه 25 بهمن 1395 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«محمود باباخانی» جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی به خیل شهدا پیوست

«محمود باباخانی» جانباز 70 درصد، هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی دعوت حق را لبیک به هم‌رزمان شهیدش ملحق شد.

فاش نیوز -  «محمود باباخانی» جانباز 70 درصد دفاع مقدس فرزند شهید احمد باباخانی از طایفه محمودوند پس از تحمل سال‌ها رنج و جراحات ناشی از جنگ، هم‌زمان با یوم‌الله 22 بهمن دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک این جانباز گرانقدر صبح شنبه 23 بهمن با حضور مسئولین ، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور استان البرز تشییع و حاضرین با فریادهای لبیک یاحسین بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

شهید والا مقام باباخانی وصیت کرده بود که در بهشت زهرای تهران دفن شود.

مراسم ختم جانباز «محمود باباخانی» پیش از ظهر دیروز (یکشنبه) در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
 

مراسم بزرگداشت این شهید  چهارشنبه 27 بهمن‌ماه از ساعت 9 الی 11 صبح در مسجد علوی خرم آباد برگزار می شود.

همچنین مهندس طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پیامی ضمن تسلیت ضایعه درگذشت و آسمانی شدن یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس به خانواده‌ی شهید و مردم شریف و شهیدپرور استان البرز، امت شهیدپرور را به حضور در مراسم بزرگداشت این جانباز معزز دعوت کرد و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جلی را خواستار شد .

اینستاگرام
روحشان شاد و قرین رحمت الهی باشد .خداوند به خانواده اشان صبر بدهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi