شناسه خبر : 52032
دوشنبه 25 بهمن 1395 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رضایت رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تصویب قوانین ایثارگران

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تائید مواد پنجگانه مرتبط با ایثارگران در برنامه ششم توسعه از سوی شورای نگهبان خبر داد.

فاش نیوز -  رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از تائید مواد پنجگانه مرتبط با ایثارگران در برنامه ششم توسعه از سوی شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی و تائید مواد 101 تا 106 لایحه برنامه توسعه کشور از سوی شورای نگهبان تصریح کرد: به طور کلی مواد مربوط یه ایثارگران در برنامه ششم توسعه کشوراز سوی شورای نگهبان مگر در دو مورد تائید شده است.

وی در خصوص ایرادات شورای نگهبان اظهار داشت: یکی از ایرادات شورای نگهبان بحث سربازی (فرزندان ایثارگران) بود که از سوی شورای نگهبان گفته شده است که اذن ولی فثقیه را می خواهد که ما هم درمتن مصوبه نوشته ایم "در صورت ادن ولی فقیه"، اما آنها می گویند قبلا باید اذن بگیرید.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم با بیان اینکه دراین مورد باید ابتدا اصلاحیه درکمیسیون مطرح شود خاطر نشان کرد: یکی دیگر از ایرادات شورای نگهبان در مورد مصوبات مربوط به ایثارگران در رابطه با موضوع تحصیلات بود ولی به طور کلی مواد اصلی تائید شده است و فقط همین دومصوبه رد شده است.

نوروزی در پایان تاکید کرد: این دو مصوبه وقتی در کمیسیون تلفیق اصلاح شود دوباره در صحن مجلس شورای اسلامی در هفته جاری مطرح خواهد شد والحمدالله بحث ایثارگران ختم به خیر شد.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
به نام خدا ضمن تشکر از نمایندگان محترم خواهشمند است با توجه به اینکه مصوبه سهمیه فرزندان رزمندگان شش ماه به بالا از اول سال 96 اجرایی میشود و ثبت نام کنکور در حال انجام میباشدترتیبی اتخاذ نمایید تا این مصوبه در فرصت ویرایش اجرا شودو درغیر اینصورت این عزیزان تا قبل از کنکور 96 فرصتی برای تغییر سهمیه حتی در روز امتحان کنکور یا قبل از ان داشته باشند.قبلا از مساعدت شماسپاسگزارم.
مصوبه هاتون چه فایده داره.پدر من 70 سال سن داره تازه جانباز اعصاب و روان هم هست.بنده خدا چطور میخواد بره دانشگاه ؟
اگر راست میگین تغییرش بدین و واسه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد بزارید.
پسرجان پس از۳۰سال یک کاری برای قشررزمنده داره میشه حالاشماخانواده محترم جانبازداریدچوب لایه چرخ این قشرمظلوم میکنید
جناب من مخالف این نیستم که برای رزمندگان سهمیه نباشه.اتفاقا امیدوارم بیشتر هم بشه...
ولی خداوکیلی عادلانه نیست که برای من با این همه مشکلاتم سهمیه نباشه....
به نظر خودتون این عدالته که یکی که پدرش 6 ماه جبهه داشته و سالم و سرحالم هست واسه کنکور سهمیه داشته باشه و ما که پدر موجی بالا سرمون بوده بعد یه عمری تحمل مشکلات بازم از همه عقب بمونیم؟؟؟؟
با عرض سلام و ارادت خدمت همه جانبازان عزیز کشور م که اوج دوران جوانی خودشون رو گذاشتن تا این مملکت دست غریبه ها پاره پاره نشه ولی چند تا سوال از آقایون دارم اینا از جون ومال ناموسشون گذشتن رفتن تا پای بیگانه ها روزمین کشورمون فرود نیاد چشم شون بناموس این کشور خیره نشه مال واموال آینده بچه هاشونو از خودی گرفته تا غریبه نبرن حالا چی شده که این عزیزان رو با دیکران که سن وسالشون به منطقه نمی خورد که برن بجان هم انداختین هر روز یه قانون قانونی ئکه اصلا اجرا نمیشه فقط باعث اختلاف بین خانواده جانباز وشهدا ومردم عادی میشه شما ها اگر واقعا هدف داشتین مثل اونای که جونشون رو گذاشتن باعث این دودستگی نمیشدین کناه من وبچه من چی هست که اون زمان پدربیچاره من قدرت راه رفتن نداشتن که بره جنک یه چیزش بشه حالا من سهمیه داشتم یا اینکه گناه من چی که اون زمان ده سال سنم بود تو روستا که نشد برم حالا بچه من سهمیه نداره بخدا اینجور قانون تصویب کردن باعث اختلاف میان این دو قشر میشه نکنید اینکار رو وشما عزیزان که دنبال این قانون بازی یه عده حرکت کردین بجرات می تونم بکم بلای 80درصد از پدرهاتون بپرسید بگید راضی هستی به این فرق گذاشتن میگن نه این آقایون وقتی رای میارن وضیفه ای دارن که باید انجامش بدن یکیش همین هست تصویب قانونی که شامل تمام بچه های این مرزوبوم بشه نه اختلاف انداختن بین ماها والسلام
سلام چرا واضح آشكار جناب نوروزى نمى گويند سهميه دير٢٥/ رد شده ودر حال ابهام ومبهم سخن مى گويند اكثر خواست ايثارگرانو جانبازان زير ٢٥/ ومنتظران تصويب سهميه ايثارگرى وتخفيف تحصيلات بود كه آن هم ازطرف شوراى نگهبان رد گرديده نمى دانم براى چه؟ وبه چه خاطر خوشحالو رضايتمند هستند/.
رد نشده
مشکل اینجاست که اصلا مطرح نشد که بخواد رد بشه.
کلا خبری نیست.
فرستادنمون دنبال نخود سیاه....
اصلا هم ختم به خیر نشد جانبازان زیر 25 درصد کماکان مورد بی مهری وظلم هستند.
تو بند 11 ماده 103به صراحت گفته در صورت تایید مقام معظم رهبری کسری خدمت به فرزندان ایثارگر تعلق میگیرد دوباره اینا ایراد گرفتن .گفتن بدون اذن قبلی رهبر !موقعی که میخوان یه بندی رو تصویب نکنن ایراد بنی اسرائیلی میگیرن
دقیقا متولیان بنیاد و نمایندگان مجلس به دنبال تصویب قوانینی هستند که بار مالی کمتری برای دولت داشته باشد در اینجا سوالی پبش میاید چرا بنیاد زیر مجموعه دولت است و این طبیعیه که در تصویب قوانین خود رعایت قوه مجریه یا همان دولت را بکند و چرا مجلس به عنوان قوه مقننه از استقلال کافی برخوردار نیست که دولت را با قوانین خود ملزم به رعایت آن کند نمایندگان مجلس از مدیریت بالایی برخوردار نیستند چون اکثرا مدرکی نامرتبط با وظایف خود دارند و مجلسیان بجای نشستن بر صندای خود و منتظر بودن لوایح دولت باید خود با ارائه طرح و تغییرات در قوانین ایثارگران و مردم وضعیت جامعه را بهبود بخشند.
احسنت آقای رحمانیان که حرف دل تمامی ایثارگران وبخصوص مارزمندگان رازدیدچون عین واقعیت همینطورکه گفتیداست .هزاران درودبه شمارحمانی عزیزبیشتربنویس وبیشترازمارزمندگان ازیادهارفته هم دفاع کن %%%%%
موضوع دوم شرایط عضویت هیات علمی بوده است نه تحصیلات .
ضمن عرض سلام بخدمت زحمت كشان فاش نيوز ومخصوصاً به تمامى ايثارگران كه ارادت دارم در كدام بخش سخنان آقا نوروزى آمده كه فرزندان رزمندگان بالاى شش ماه به بالا مى توانند از سهميه استفاده كنند از مسولين فاش نيوز خواهشمندم در اين مورد تو ضيح دهند تا سر درگم نشويم/
در متن برنامه توسعه ششم امده.
ماده 105
چه رضایتی؟اقای نوروری یه نگاه به مصوبه ها بندازید.
خدا شاهده من سخنرانی شما رو در مجلس شنیدم و میدونم که با چطور برای گرفتن حق ایثارگران زحمت کشیدید و چه با اقتدار و محکم سخنرانی کردید.از این بابت واقعا ممنونم اما خودتون انصافا ببینید که حق جانبازان زیر 25 درصد اون طور که باید و شاید داده نشده.
اقای نوروزی شاید شما تنها صدای ما باشید.تورا بخدا تا دیر نشده این ماده 105 رو تغییر بدید و فرزندان جانباز زیر 25 درصد هم ذکر کنید.
یاحق...
با سلام این 6 ماه جبهه شامل چه گروهی از رزمندگان میشود ارتشیان پاسداران جهاد گران بسجیان وکارمندان آیا شامل همه میشود یا خیر.؟
دوست عزیزعلی اقاوقتی میگویدرزمندگان بالی6ماه شامل تمامی قشرهامیشودسپاه بسیج جهادگرارتشی ژاندارمری سابق وهمه وهمه
خیر شامل همه نمیشود.
مثلا کارمندان اکثرا جبهه داوطلبانه نداشتند.
باید حتما کلمه داوطلبانه در عنوان رزمندگی ذکر شده باشد تا سهمیه تعلق بگیرد.که متاسفانه این مشکل خیلی از جانبازان است که جبهه شان داوطلبانه نبوده و مشمول این قانون نمیشوند.
من پدرم پاسدار مستفی هستش،ولبی جبهه هاش رو حساب کردن و کمک معیشت میگیرد،فکر کنم جبهه رفتن رو کلا حساب میکنن چه داوطلب چه پاسدار چه سرباز،فرقی نداره یعنی شاید یکی بعنوان پاسدار 6 سال جبهه بوده باشه یکی بسیجی 6 ماه میشه بگن داوطلب نبودی؟همه رفتن از کشور دفاع کنن حالا یکی اسمش بسیجی بوده یکی استخدام رسمی شده بعنوان پاسدار رفته یک بعنوان سرباز ،چه فرقی داره
خوب الحمدالله مقام معظم درسلامت کامل هستند وانشاالله اذن میفرمایند..به میمنت ایام الله دهه فجر
جناب نوروزی نماینده محترم در این یک سال گذشته وعده های خوشحال کننده ای را درباره جانبازان مظلوم زیر25 درصد به این عزیزان دادید اما متاسفانه هیچکدام عملی نشد.به عنوان مثال جاجانباززیردرصد ودانشجو ازپرداخت شهریه معاف نیست اما خانواده جانباز25 درصدازشهریه دانشگاه معافه!!!!!!! بدقولی وخلف وعده حدی داره جناب نوروزی . شمارییس فراکسیون ایثارگران مجلس هستی خلف وعده میکنی وای به حال بقیه نماینده ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وقتي مي خواهند يک موضوع را رد کنند توپ را در زمين مقام معظم رهبري (که جانم فداي او ) مي اندازند .
در کجا ديده ايم يا شنيده ايم که رهبر گرانقدر با مساعدت به ايثارگران مخالفت کنند . ايشاالله صددرصد اين دو موضوع هم به تاييد ايشان خواهد رسيد و عيدي جانبازان زير25درصد پرداخت خواهد شد

فقط از عزيزان ايثارگر خواهشمندم در سايت رهبري پيام بگذارند که زودتر و قبل از کنکور تاييد بشود

سرباز روح الله ام

جانفدايي سيد علي
چرا ماده 62 درمورد انتقال دانشجویان فرزند رزمنده وجانباز زیر25 اجرا نمیشه(تسهیل درانتقال)
ازکمسیون تلفیق تقاضاداریم درمورد نقل انتقال دانشجویان فرزند رزمنده وزیر 25 اقدام فرمایندباسپاس
با سلام به تمام دوستان جانباز اگه توجه داشته باشيد متوجه خواهيد شد كه از اول جانبازي به ما لقب شهيد زنده داده شده است واگر تفكر كنيم انقدر گلايه نميكنيم چه ميخواهيد بسته ديگه
برادر عزیز اگه گفتند جانباز شهید زنده است یعنی مقامی همچون شهید دارند چون تا پایان عمر باید درد ناشی از مجروحیت را تحمل کنند نه اینکه طرف شهید شده نفس نمیشکه و به چیزی هم نیاز نداره شما صدتا کارت جانبازی بزار روی هم ببر درب یه نانوایی ببین همین مردمی که ما رفتیم سلامتیمون رو برایشون از دست دادیم یه قرص نون به شما میدهند امروز داداش من شخص جانباز خودش تنها نیست شرایط امروز رو با زمان جنگ اشتباه نگیرید جانبازان و بخصوص درصد پایین همراه با رزمندگان از مشکلات اعصاب و روان ناشی از جنگ دارند رنج میبرند و نیاز فوری به درمان و رفع مشکلات معیشتی دارند همه این عزیزان دارای خانواده هستند همسرانی که سالها در کنارشان مانده اند فرزندانی که مدام در زندگی صدای فریاد پدر را شنیده اند صدای درد پدری که روزی با گفتن الله اکبر لشکر بعثیها پا به فرار میگذاشتند و اگر امروز کسی جرات نمیکنه به ایران حمله کنه نه بخاطر سلاح های پیشرفته است و نه..... فقط از این میترسن که مبادا یکبار دیگر شاهد سلحشوریهای این عزیزان باشند امروز این عزیزان و خانواده هایشان برای بقای زندگی و ادامه فرهنگ ایثار و شهادت نیاز به خدمات ویژه دارند شاید همسران رزمندگان و ایثارگران آن مقام والای حضرت فاطمه(س) را نداشته باشند ولی چیزی هم کمتر از آن بزرگوار ندارند پس هرچی ایثارگران بخواهند حقشان است آری توقع است چون تکلیف انجام شده و در قاعده حق و تکلیف حقشان را مطالبه میکنند.
ایا این مصوبه شامل کسانی که بازنشسته (نیروهای مسلح) شده اندهم میشود؟چگونه؟دعوت به کار میشوند؟در همان رده خدمتی قبل از خدمت بکارگیری میشوند؟یامانند حالت اشتغال در خانه میمانند ولی تا پایان ایندوره مانند شاغلین با انان رفتار میشود؟اگر دستگاه یا رده خدمتی امتناع نمایند یا منعی داشته باشندچطور میشود؟
موضوع دوم مربوط به شرایط هیات علمی شدن است که شورای نگهبان آنرا موکول به سقف سنی و شرایط علمی کرده درحالیکه قبلاً و در بند ز ماده 44 برنامه پنجم توسعه اصلاً چنین چیزی نبوده!!؟؟ اینجوری همه رزمندگان و جانبازان و حتی خیلی از فرزندان شهداء از شمول ماده خارج می شوند چون سن شان بالاتر از 45 سال شده و یا به بهانه های نداشتن شرایط علمی در گروه های آموزشی مورد ظلم تبعیض حقد آموز قرار میگیرند.
خدای متعال به خیر بگذرونه ان شاءالله(الهی آمین)
مجلس و ریس مجلس بزرگترین ظلم را به ما جانبازان زیر 25درصد کردند و خیلی راحت احساس راحتی و تسلی حاطر دارند خدا یا دوباره در مقابل خانواده و فرزندان شرمنده شدیم خدایا دیدی با ما چه کردن ما از خانم فاطمه کمک می خواهیم
پس حقوق ماهانه برابر حداقل حقوق کارمند برای جانبازان زیر 25 درصد چی شد اینو هم مثل قانونهای ذیگر لولو خوردچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ شششششششششششششششششدددددددددددددددددددددددددددددای تسبیح ابکشانی که فقط شعار اسلام میدهید زنگی ما را به فقر وفلاکت کشاندید خدا انتقام ما را از شما وفرزندانتان بگیرد
چی چی ختم به خیر شد یا نمی فهمید یا خودتان را به نفهمی می زنید یا فکر می کنید جانبازان زیر 25 درصد نا دانند نخیر اینها دلیر مردانی هستند که سوادشان با پول وپارتی نیست انها بین خوب وبد ریا کاری وصداقت را خوب تشخیص می دهند ومدادند که همچین حماسای را افریدند وادمهای از این قبیل را هم می شناسند واستادانی برای درس اینچنینی ایندگان هستند
سلام ما جانبازان زیر 25درصد جوز این مملکت نیستیم من سه سال بسیجی دابطلبانه دارمده درصد جانبازی چکار کردین برا خودم وخانوادام
انصافا من کاری با سهمیه ها ندارم،حقوق کی زیاد میشه؟هر کسی حدس میزنه چه زمانی حقوق زیاد میشه لطفا بگه
چرا بعد از 28 سال کارمندی و ایثارگری و25درصد جانباز حتی در اداره ای که کار میکنم حتی امتیاز 25th صد جانبازی را که 8th امتیاز ميشه را نداده چرا 400امتیاز خدمت در جبهه را در حکم کارگزینی بنده اعمال نکرده چرا حقیر که از اعصاب وروان رنج میبرم جانباز شیمیائی هستم چرا حق پرستاری همسر حقیر را پرداخت نکرده چرا فوق العاده ماده 51 خدمات جامع را پرداخت نکرده مگر مصوبه دولت محترم در دستگاهای دولتی وجود ندارد وديگر خدمات که دستگاهای اجرایی کوتاهی میکنند
آقای محترم برید خدارو شکر کنید که همین کارمندی هم دارید و ما همیشه عادت کردیم که هر چی میتونیم بازم بگیم کمه . فکر کسایی دیگه نباشیم .مگه اینجا امریکاستو همه تو رفاهن که اینارو یجا میخاید . ولا بخدا خیلیا رفتنو دفاعم کردن ولی هیچی نگرفتن نه شغل دولتی نه هیچی هیچی . ما همیشه ساز ناراضی بودن میزنیم
رویس محترم فراکسیون ایثارگران چرا دولت برنامه ششم را به بنیاد شهید وامکور ایثارگران ابلاغ نمی کند چرا از اجرایی قانون می گریزند چرا تبصره ماده 87 قانون برنامه ششم را اجرا نمی کنند باید قبل از تنفیذ حکم ریاست جمهوری ازطرف رهبری معظم دستور اجرایی قانون ششم صادر شود.
گناه بقیه رزمندگان چی که سابقه جبهه شان کمتر از شش ماه است مگر ما برای این مملکت ایثار نکردهایم پس حق ما را چرا پایمال می کنید جناب اقای نوروزی
جناب آقای نوروزی گناه ما رزمندگان که بصورت داوطلبان کمتر از شش ماه سابقه جبهه داریم چیست یعنی ما برای این مملکت جانفشانی نکرده ایم و جز رزمندگان حساب نمی شویم با این حساب ما باید سرمان را بزاریم زمین و بمیریم و شرمنده خانواده یمان بشویم تو را خدا این ملائک شش ماه را تغییر بدهید با این ملئک شش ماه بقیه جز رزمتدگان این مملکت بحساب نمی ایند که از هم چیز محرومشان کرده اید آیا این عین تبعیض نیست
رزمندگان زیر ۶ ماه رزمنده نیستند . آنهایی که جبهه نرفتند و الآن پست و مقام و پول دارند رزمنده هستند . رزمنده مگه نوع داره ؟!!! بین رزمندگان فرق گذاشتند تا . . .
مزایای ایثارگری فقط شامل ایثارگران دارای فرزند ذکور شده و معافیت خدمت شامل حالشان میشود از این حق برای ما که دارای فرزند ذکور نیستیم چه نصیب شد ؟؟ ایا تا بحال اصلا به این مهم اندیشیده شده ؟ در شرط عدالت نصیب ما چیست؟ اگر تمهیدی اندیشیده شده لطفا اطلاع رسانی کنید و اگر نیاز به اصلاح قانون یا دستورالعمل هست بازهم لطفا اقدام فرمایید ...لااقل فرزند ذکور دخترمان را شامل معافیت کنید ممنون
با سلام.کاش فکری برا ماموریت اموزشی فرزدان جانباز بشه که با رای دیوان ماموریت اموزشی فرزندان جانبازابطال شد. منالان دانشجوم و نمیدونم چکار کنم.چرا باید این امتیاز از فرزندان جانبازگرفته بشه.
با سلام
کاش یه فکری برا فرزندان جانباز بشه که به امید ماموریت اموزشی دکترا قبول شدن و الان با ابطال ماموریت اموزشی توسط دیوان عدالت اداری از این حق محروم شدن. من به شخصه نمی دونم چکار کنم این همه زحمت کشیدم قبول شم.الان نباید برم. امیدوارم حاج آقای نوروزی و اعضا فراکسیون ایثارگران ای موضوع رو در صحن مجلس بیان کنن و حق ما رو پس بگیرن ان شااله.
سلام.آقای نوروزی بنده یکسان است در قطع دکتری تحصیل میکنم حالا که به اصل کار و آزمون جامع و آزمون زبان و دروس تخصصی رسیدم ماموریتم به عنوان فرزند جانباز بالای 50 درصد لغو شده.چرا هیچ کس کاری نمی کنه چرا قانون را عوض میکنند بنیاد هم همراهی میکنه
سلام حاجی اقا خدا قوت تلاش بی وقفه شما کمتر جبهه و چنگ نیست خدانگهدارتان که ما جانبازان افتخار نصیبمان شده بزرگواری مثل حضرت عالی پیگیر ویرانگریهای ما هستید خدانگهدارتان
آقا یکی هست به من بگه چگونه ذخیره مرخصی من به مدت ۴۵۰ روز با رای دوتا قاضی نا آگاه و چند مدیر بی لیاقت یک شبه از بین می بردند آقا دزد و ظالم به چه کسانی گفته میشوند؟!!!!!
متشکرم
با سلام و خسته نباشید اینجانب از ناحیه ترکش به مچ و کف پای چپ جانباز شدم و برابر صورت سانحه ودکتر قانعی وتنی چند از پزشکان معتمد بنیاد و کمیسیون عالی پزشکی بقیه اله آنهم بعد از عفونت ریه مشخص گردید شیمیایی هستم مدارک کمیسیون احراز نیز تایید شد ولی درصد آن مشخص نشد از بنیاد تا کنون نه چیزی گرفتم و نه چیزی خواستم اما اکنون بعد از ده10 سال بیکاری با سن 53سال واقعا با وضعیت حالا درماندم نیاز به رسیدگی دارم تا شرمنده زن و بچه هام نباشم نمیگم چقدر سابقه جبهه دارم، ولی اکنون واقعا کمک میخواهم کدایی نمیکنم درخواست رسیدگی دارم. با تشکر
علی- امیری, [۲۲.۰۴.۱۹ ۲۲:۳۶]
سلام من پدر شهید هستم و متاسفانه والدین شهدا از بعضی امتیازات ایثارگران گرامی محرومند مانند :
1- داشتن سهمیه تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا )
2- اختصاص یک مقطع تحصیلی بالاتر به ایثارگران
3- غودت به کار بازنشستکان ایثارگر
مطالب فوق را تکرارا به مسولین گفته ام ولی متاسفانه اقدامی از طرف انان و دیگران انجام نشده است.به بزرگوارانی گفته ام مانند :
1- رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی
2 -اقای جاسمی نماینده کرمانشاه
3 - فرهاد تجری نماینده مردم قصر شیرین
باسلام.بنده با۱۶سال سابقه منابع طبیعی وشرکتی بانصف حقوق به دیوان عدالت اداری شکایت کردم قاضی محترم اصلا هیچ نگاه به ایثارگری ورای ردکردولی همکاربا۵ سال بدون ایثارگری رای گرفت کجاست عدالت....
باسلام اگر واقعابه فکرایثارگرید پس چرا حدود دوسال پیش حق ایثارگری راکه مبلغ ناچیزی بودازمعلمان ایثارگرکم کردید11 ماه جبهه راپسازچندین سال کردیدش 5ماه دوم اینکه چرامدرک بالاتررا برای بازنشستگان اموزش وپردرش لحاظ نکردید ایا بی عدالتی نبود که فردی که سال پیش بازنشست شده بافردی که امسال بازنشست بشه هردوهم ایثارگر ولی بازنشسته محروم ازمدرک اون یکی بامدرک یک شبه بالاتربازنشست بشه
بنده از کارکنان وزارت بازرگانی هستم فرزند جانباز که طبق برنامه ششم توسعه بذای تبدیل وظعیت شکایت کردم که اخیرا رد شده اس علت رد شدن هم این است که در تاریخ 98.4.11رای وهدت رویه صادر کردن که فرزندان جانباز وشهدا وایثارگران نتوانند تبدیل وضعیت بشوند لطفا سریعا به موضوع رسیدگی کنید
والله به خداوندی خدا به پیر و پیغمبر سوگند شما چگونه از مجلس رضایت دارید برای امور ایثارگران از هیچکدام از قوا راضی نیستیم
چرا استخدام جایگزین فرزندان ایثارگران در قانون ششم توسعه حذف شده؟
به خداوندی خدا نه از آقای روحانی راضی هستیم
نه از آقای لاریجانی رییس مجلس
نه از برادرش
سلام ..باتوجه به تلاشهای مسعولین برای رفع مشکل ایثارگران چرا به بخش های دولتی
بخشنامه نمیدین ایثارگرانی که در شرکت ها وادارجات دولتی بصورت قراردادی کارمیکنن رسما تغییر وضعیت بشن با این کار عمده مشکل ایثارگران حل میشه ویکی ازدغدغه های مسعولین ازبین میرود این کمک قابل توجهی به ایثارگرمیشود.ممنون
سلام علیکم
شایسته است درخصوص تبصره دو بند ذ ماده ۸۷قانون برنامه ششم توسعه درمورد تنزل پست ایثارگران در رتبه بندی معلمان متاسفانه حذف شده است و حق ایثارگران با توجه به قانون فوق اعم از جانبازان وخانواده معظم شهدا ء رزمندگان با سابقه شش ماه حضور در جبهه ضایع شده و باتوجه به آخر سال است متضرر می شوند خواهشمندیم در صورت صلاحدید دستور فرمائید تا پیگیری لازم شود
سلام علیکم
درخصوص تبصره دو بند ذ ماده ۸۷قانون برنامه ششم توسعه درمورد تنزل پست ایثارگران در رتبه بندی معلمان متاسفانه حذف شده است و حق ایثارگران با توجه به قانون فوق اعم از جانبازان وخانواده معظم شهدا ء و رزمندگان بیش از شش ماه حضور در جبهه ضایع شده و باتوجه به آخر سال متضرر می شوند خواهشمندیم در صورت صلاحدید دستور فرمائید تا پیگیری لازم شود ممنونیم
اقای نوروزی ما رزمندگان جبهه ایثارگر ی و سه چهارم خدمتمان را قطع کردند وشما می فرمایید ختم بخیر شده تو رو به خدا وتورو به جان باختن همین رزمندگان که در زمان جنگ جان شیرین خودشانرا برای وطن بختند بادیوان هرچه سریعتر هماهنگی کنید تا رای را برگر دانند چون بعد از فروردین دگر اثری نخواهد داشت بخاطر رضای خدا هم شده از رهبری کمک بخواهید تورو خدا رزوقو روزی ما به ان رزمندگی بستگی دارد ازما نگیرید

مامنتظر وچشم انتظار هستیم اقای نوروزی خانواده های ما در این موقع کرونای وکمبودات مسایل مالی تورو خدا پیگیری کنید ودر فروردین اقدام فرمایید از هرچه قدرت قانونی دارید استفاده نمایید ما کسی نداریم حتی جنابعالی می توانید از رهبری کمک بگیرید
سلام فو ق العاده ایثارگری بند۲ماده۶۸ برای بازنشستگان قبل سال ۱۳۸۸ بازنشسته شدند محاسبه نمیکنند چرا فراکسیون به فکر این دسته از برادران ایثارگر نیستند ۱۱ سال است از این حق محروم هستیم چرا امام فرمود من دست یکایک شما پیشگامان رهایی می بوسم نمیدانم اگرمسئولین نظام اسلامیازشماغافلش شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت امام
چرا قانون خدمات جامع امور ایثارگران و برنامه پنج ساله ششم مشمول رزمندگان مدافع حرم نمی شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi