شناسه خبر : 52077
شنبه 30 بهمن 1395 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعطای نشان ضدتروریسم به عربستان!


عضو سابق سازمان سیا تأکید کرد تقدیر سازمان اطلاعاتی آمریکا از ولیعهد عربستان مضحک است و ترامپ هم به خوبی این را می‌داند.
ران آلدو تحلیلگر سابق سیا به راشاتودی گفته است: اهدای نشان سازمان سیا به محمدبن نایف به بهانه مبارزه با تروریسم انجام شد. این در حالی است که عربستان به شکل گسترده‌ای به حمایت از تروریسم متهم است و آمریکا نیز خود چنین اتهامی را مطرح کرده است.
وی گفت عربستان تروریسم را به روش‌های مختلف برای مثال در سوریه گسترش داده است. عربستان از بیشتر تروریست‌ها حمایت می‌کند. کاملا مضحک است که ما به این کشور مدالی را به دلیل مبارزه با تروریسم اعطا می‌کنیم. وی افزود: ما کاملا آگاه هستیم که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا این مسئله را می‌داند. «مایک پمپئو» رئیس سیا و ژنرال «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی نیز از این امر آگاه هستند.
فراموش نکنید که «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا فلین را از پست مدیریت سازمان اطلاعات دفاعی آمریکا عزل کرد. این یک راز آشکار در واشنگتن دی‌سی است که اوباما، فلین را از پست قبلی‌اش عزل کرد زیرا او به رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفته بود «میانه‌رویی در سوریه وجود ندارد. وجود نیروهای میانه‌رو در سوریه افسانه است آنها وجود خارجی ندارند» و ترامپ مایکل فلین را به عنوان مشاور امنیت ملی‌اش انتخاب کرد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi