شناسه خبر : 52082
شنبه 07 اسفند 1395 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی کلینیک درد در مرکز توانبخشی جانبازان خوزستان

با هدف بررسی مشکلات جسمی و عصبی جانبازان، کلینیک درد مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان راه اندازی شد.

فاش نیوز- با هدف بررسی مشکلات جسمی و عصبی  جانبازان کلینیک درد مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی استان خوزستان راه اندازی شد. 

به گزارش خبرنگار ما، جانباز مهندس عاقلی، مسئول مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی در مراسم راه اندازی  این مرکز، در باره هدف از این اقدام اظهار داشت: خدماتی که  به عزیزان جانباز در این مرکز ارائه می شود در راستای پایش سلامت آنهاست و با توجه به جراحاتی که این عزیزان در دوران دفاع مقدس متحمل شده اند و از درد و حمله های عصبی رنج می برند، در چارچوب کاهش آلام آنها  تعریف شده است.

وی حاطرنشان کرد: با هماهنگی معاونت بهداشت و درمان امور ایثارگران استان خوزستان از تعدادی پزشک متخصص  داخلی ، اعصاب و روان و ارتوپدی برای همکاری دعوت بعمل آمده است تا  عوارض جانبازان معزز را بررسی کرده و با پیگیری مشکلات به درمان آنها اقدام شود.

در همین رابطه خبرنگار ما نیز با تعدادی از جانبازان حاضر در مرکز گفت و گویی انجام داد. جانباز محمد مدمولی که در سال 62 در منطقه جفیر مجروح شده است گفت: از آن موقع تاکنون  ترکشی در پای من جا خوش کرده است و با توجه به افزایش سن روز به روز ایجاد درد و رنج می کند.

جانباز سید فرهاد پورمحمود نیز که در چند عملیات حضور داشته و مجروح شده استبه همراه جانباز هفتاد درصد قاسم نیسی که از درد عصبِ پرنج می برند. دلیل خود را برای مراجعه به کلینیک درد بررسی و کاهش آلام عنوان کردند.

جانباز ابوالفضل عباسی که در عملیات مرصاد مجروح شده است  درباره علت حضور خود در کلینیک خاطرنشان کرد: در سال 67 در اثر اصابت ترکش به ناحیه دنده ها مجروح شدم و در همان حال در اثر موج انفجار به شدت آسیب دیدم و  مهره های کمرم نیز دچار ضایعه شد و طی این سال ها دچار دیسک کمر شده  و از وز وز گوشهایم نیز رنج می برم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
فاش نیوز تشکر

...

همه برن کلینیک

جارو برقی بکشن .

خاکشون بره .

گرد و غبارشون دفع بشه .

...

اگه الان چیزی بنویسم میگن چرا نخوابیدی ؟
خب لابد درد دارم که‌ خوابم نمی بره . بی درد نبودم که‌ سر از فاش نیوز درآوردم .
به چیز بگم ؟؟؟
بعضی دردها در هیچ کلینیکی درمان نمیشه . بعضی خاکها با هیچ جارو برقی پاک نمیشه اصلا در دارالشفای حضرت زهرا س . التماس دعا
من که‌ ادعا نداشتم . دیدم یکی میگه
ایوب‌های دهر تمامی درد خویش
با کیمیای درد تو باید دوا کنند
با کیمیای درد تو آری میسر است
مردم مس وجود بدل با طلا کنند
بعد آمدیم با کیمیای درد اون درد خودمونو دوا کنیم . آمدم مس تحویل بدم . گنجینه هایش طلا رو از اینجا ببرم . تا نبرمم دست وردار نیستم . حالا می خواد با عبدالله بی عبدالله . سر فاش نیوز به سلامت . عمری باشه در غبار لحظات جام پیروزی را با فاش نصیب خودمون می کنیم .
آااااااای از درد غریبی
با سلام.انشاالله همگی موفق و پیروز باشید
لطفا مطالبی که به ایمیل فاش نیوز فرستادم بررسی شود
سلام به سرکار خانم زارعیان
دوباره ارسال بفرمایید
مطلبی از شما دست سایت نرسیده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi