شناسه خبر : 52085
سه شنبه 03 اسفند 1395 , 15:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با جمع آوری تلفن های همگانی بیکار میشم

فرشاد غلامی مورینه - خدمت مسئولین محترم رسیدگی به شکایات ......بنده فرشاد غلامی مورینه متولد 1360/10/01 با شماره ملی 5929792992 فرزند جانباز25 درصد مرحوم بهرام غلامی با کد جانبازی 1509001111 و شماره ملی 4208147891 ساکن شهرستان نورآباد دلفان از استان لرستان

 مدت ده سال است که در خدمت پیمانکار تلفن های همگانی شرکت مخابرات نورآباد در خدمت شرکت پیام گلریز ره آورد و مهر پیام گهر به عنوان تکنسین تعمیرات و نگهداری تلفن های همگانی به عنوان خدمات و بعد از آن تکنسین در خدمت این شرکت ها بوده ام و کارگر بیمه شده این شرکت ها بوده ام و مدت هفت سال بیمه شده ام.

 اما متاسفانه اخیرا و به تازگی مخابرات استان لرستان به علت نداشتن در آمد کافی تلفن های همگانی تصمیم به جمع آوری تلفن ها گرفته است و چون بنده حقیر بهترین سال های جوانیم را مشغول به انجام و یادگیری این کار بوده ام و درآمد دیگری ندارم، لذا بعد از جمع آوری تلفن ها بیکار می شوم و توانایی انجام کار دیگری را نیز ندارم.

 با توجه به اینکه فرزند جانباز نیز میباشم و متاهل و دارای دو فرزند و همسر از شما مسئولین محترم تقاضامندم که دستورات لازم برای اعطای کار دیگری در داخل اداره مرکز مخابرات امام خمینی (ره) شهرستان نورآباد دلفان را دارم و از شما تقاضا مندم که با ارسال نامه ای به مدیریت محترم مخابرات استان لرستان این بنده حقیر و خانواده ام را از نعمت بزرگ کار برخوردار گردانید.

از خداوند متعال آرزوی سلامتی و سربلندی برای رهبر عزیزمان و شما ریاست محترم خواهانم .اجرکم عندالله فرشاد غلامی مورینه

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
⭕️اطلاعیه فوری ⭕️اطلاعیه فوریه
قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان آماده ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور روز دوشنبه این قانون را برای ابلاغ توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران، برای دفتر ایشان ارسال کرد.
این قانون که مشتمل بر 73 ماده و 100 تبصره می باشد در روز دهم بهمن 1395 در مجلس شورای اسلامی تصویب شد و در تاریخ 27 بهمن نیز به تایید شورای نگهبان رسید.
در ماده 73 قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور آمده است: این قانون پس از انقضای قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران لازم الاجرا است.
✅کانال فرزندان شاهد کشور:
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi