شناسه خبر : 52087
چهارشنبه 04 اسفند 1395 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شب های ناآرام من!

جانباز 60 - اینجانب جانباز 60 درصد که بر اثر انفجار مین قمقمه ای که هنگام خنثی کردن منفجر شد و یک چشم تخلیه شد. چشم دیگر براثر موج و ترکش چسبندگی شبکیه و 0/4 میباشد. در زمان مجروحیت به دلیل وضعیت اضطراری چشمم به فکر مشکلات دیگر نبودم. اینک دائم صدای وز وز درگوش و سر دارم و همیشه احساس اینکه نیمی از سرم زخم باشد را دارم.

 چندین روانپزشک هم رفتم ولی متاسفانه متوجه درد اینجانب نمی شوند. به خدا قسم شب که همه خانواده می خوابند به دلیل سکوت تازه سروصدا در سرم چند برابر می شود. حتی بیمارستان تهران هم رفتم. متخصصین هم فقط مقداری قرص مسکن و خواب بهم دادند. نه میتوانم توی صحبت خودمو کنترل کنم، نه کشش دارم به صورتی که خانواده هم از دستم عاجز شده اند به خاطر بی خوابی.

 جالب اینجاست که در پرونده هم نوشته موج گرفتگی و واکنشی شدید ولی ده درصد داده اند! بماند که درصدم ندادند و ظلم کردند در حقم حال از برادران تقاضای کمک دارم که به کدام دکتر بابت این مشکل بروم متاسفانه به خاطر ظاهرم خانواده ام هم درک نمی کنند. حال کمکی کنید که حداقل خانواده ام را از دست ندهم.

 از بزرگواران تقاضای کمک دارم. سخت ترین نقطه اینجاست که در این زمانه خانواده ات درکت نکند و بگویند برو جایی سر کار خودت را مشغول کن تو هیچ مشکلی نداری. چون که هیچ وقت آه و ناله نمی کنم و همه رو تو دلم می ریزم.

خداوند به تمامی برادران جانبازی که مثل این حقیر درد می کشند و کسی هم باورشان نمی کند صبر عنایت فرماید.

آمین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi