شناسه خبر : 52100
یکشنبه 08 اسفند 1395 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شکوائیه ای برعلیه مدیرکل بنیادشهید استان یزد

برخوردهای مغرضانه مدیرکل بنیاد شهید استان یزد دست از سر کارمندان ایثارگر بنیاد استان یزد بر نمیدارد.

پیمان آیتی،کارمند بنیاد یزد - برخوردهای مغرضانه مدیرکل بنیاد شهید استان یزد دست از سر کارمندان ایثارگر بنیاد استان یزد بر نمیدارد. در تازه ترین اقدام مدیرکل بنیاد شهید استان یزد رسما" و در یک برخورد جدالی شدید تنها پزشک جانباز کارمند بنیاد شهید یزد را که سابقه بیش از یکسال جبهه داشته و جانباز 55 درصد می باشد را تهدید نمود که در صورت عدم توجه به دستوراتش او را بازنشسته خواهد نمود.

این درحالیست که دکتر جانباز تنها 25 سال سابقه خدمت داشته و مطابق قانون تا 35 سال میتواند به کار خود در بنیاد ادامه دهد. مدیرکل بنیاد شهید استان یزد ایثارگران بنیاد استان را مخل و موجب زحمت برای بنیاد میداند و همواره در طی سه سال گذشته انواع اذیتها و حق کشی ها را در حق آنها روا داشته است . جناب مدیرکل در جلسه ای با تنها پزشک جانباز بنیاد استان که سالیانی معاون درمان بنیاد بوده و منشا خدمات موثری بوده است را تهدید می نماید که باید به درخواستهایش مبنی بر همکاری نمودن جهت انزوای دیگر ایثارگران بنیاد تن دهد درغیراینصورت وی را به یکی از شهرستانهای تابعه استان خواهد فرستاد و یا اینکه محکوم به بازنشستگی پش از موعد خواهد شد!.

مدیر کل آقای دکتر را نقطه مقابل خلافهایش میداند و بر همین اساس مصر است ابتدا با تطمیع پست ریاست شهرستانها دکتر را از بنیاد استان دور کند و در صورت عدم موافقت دکتر وی را بلاجبار بازنشسته پیش از موعد نماید. برهمین اساس دکتر جانباز را متهم به حقه بازی و کلاه برداری نموده و وی را تحت فشار مضاعف قرار داده است. البته اساس این فشارها برمیگردد به اعتراض جانبازان نخاعی استان که در سفر جناب آقای شهیدی به یزد پیرامون مشکلات درمانی و امکانات پزشکی خود داشتند.

شکایات متعدد جانبازان نخاعی درخصوص توزیع امکانات پزشکی تاریخ مصرف گذشته در بین جانبازان و ناراحتی جناب شهیدی سبب شد که مدیرکل فشارهای مضاعفی را بر ایثارگران کارمند منتقد خود وارد سازد. تصور مدیرکل آن است که شکایات جانباز در اتاق آقای دکتر توسط دکتر جانباز و همکار هم اتاقیش سازمان دهی شده است. البته ناگفته نماند که جناب دکتر در دفعات متعدد به اقدامات خلاف و بی عدالتی هایی که درحق ایثارگران اداره روا داشته میشود و ناحقی ها و حق کشی ها اعتراض داشته و مراتب اعتراضش را به مدیرکل اعلام داشته است که آخرین اعتراض دکتر به توزیع ناعادلانه پاداش های چند میلیونی توسط مدیرکل بین دوستان و رفقای هم مسلکش و محروم نمودن صد در صدی ایثارگران منتقد مدیرکل میباشد که این اعتراض به حق به مذاق مدیرکل خوش نیامده وبلافاصله با دکتر برخورد و وی را تهدید مینماید.

دکتر احمد که لیست پاداش گیرندگان را بررسی میکند با کمال ناباوری می بیند که مدیرکل اسم تمام منتقدینش را حذف نموده و جمعی که بله قربان گو بوده و مدام کارهای مدیرکل را تصدیق مینمایند و در جلسات در تایید اقداماتش سخن میرانند را با مبالغ چند میلیونی بهره مند ساخته است فلذا اعتراض نموده و به وی تذکر میدهد. وقاحت مدیرکل بنیاد یزد به تهدید ختم نشده و با کمال پررویی با خطاب قرار دادن دکتر به وی میگوید متاسفم که تو پزشک این مملکتی!. متاسفم که تو جبهه ای هستی. متاسفم که تو جانبازی و من مدیرکل امثال تو هستم!.

آیا وقت آن نیست که مدیران بنیاد شهید کشور که بی کفایتی و بی لیاقتی این به اصطلاح مدیرکل برایشان محرز میباشد و بارها اعتراضات کارمندان بنیاد یزد به گوششان رسیده اقدامی انجام داده و مدیر کل محترم را از این تاسف نجات دهند؟ مدیرکل تمام همتش را بر آن داشته تا ایثارگران بنیاد استان را که در تعارض با کارهای ناحق خود می بیند از بنیاد استان دور کند ویا اگر ممکن نیست با فشارهایش آنها را وادار به بازنشستگی پیش از موعد نماید.

بدیهیست همت مدیرکل براین اقدام بدان جهت است تا اعمال خلاف کاری وی مخفی مانده و بتواند چند سال دیگر بر مسند ریاست تکیه داشته باشد. در همین راستا اخیرا" اقدام به جابجایی اتاق مدیر حقوقی بنیاد استان که جانباز میباشد نموده که منجر به قهر وی شد و این جانباز عزیز بعد از بیست روز خانه نشینی علیرغم میل باطنیش با استفاده از قانون سنوات تشویقی جانبازان خود را باز نشسته نمود. ویا کارمند سید تبعیدی که پس از سالها درگیری با مدیرکل نیز خود را به همین نحو بازنشسته کرد. وهمچنین است دیگرانی که در این چند روز بازنشسته شده ند و البته تمامی آنها کارمندان سابق بنیاد جانبازان میباشند که مدیرکل از ابتدا با آنها درگیر بوده است .

امید آنکه جناب آقای شهیدی که در سفر اخیرشان به یزد درجمع جانبازان نخاعی استان یزد بر عدم توانایی و سوء مدیریت و ضعف مدیریت مدیرکل بنیاد شهید استان اذعان داشته اند و موارد متعدد بی کفایتی وی برایشان محرز و مشخص گردیده در اقدامی انقلابی به این بی کفایتی پایان داده و با تدبیرشان بنیاد استان یزد را به طریق صواب و حق رهنمون گردند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

ظلم در بنیاد یزد حرف اول را میزند
کسی که از خدا نترسد ظلم کردن عادتش میشود . وین یعنی بنیاد یزد
اضافه کار مال 175 ساعت مال گرو خاص هست
پاداش هم مال همین افراد
ماموریت کیش و قشم که صرفه اقتصادی داره و میشه به همراه ایثارگران هرچی میخواهی بیاوری هم مال همین گروه هست
در یک کلام : بخور بخور مال همین گروه هست
البته ارکان دستشون تو دست همه و اتفاقی براشون نخواهد افتاد
بنام خدا
همکاران محترم .دوستانی که با دلایل متعددی با مدیریت مجموعه مشکل داشته ودرتعارض میباشید همه میدانیم تقوی وصداقت وپرهیز ازخدعه وپرهیزاز روشهای نادرست مرام شهدا وجانبازانی است که بنیاد بنام انها تشکیل شده است.
اگرچه من نیزدرمواردی بامدیر مجموعه اختلاف نظر داشته وبرخوردهایی هم داشته ام ولی متذکر میگردم باید همگی تقوی رانصب العین قراردهیم وهرگز برای ابراز مخالفت ها ازروشهای ناپسند بهره نبریم:ازدیگران برای رسیدن به اهداف خود خرج نکنیم: همواره راست بگوییم وصادقانه عمل کنیم . دکتر ا.ص
بنده ‌‌با‌این‌نظر‌موافقم‌
برای‌حل‌مسایل‌ومشکلات‌‌نیاز‌به‌همدلی‌وهمراهی‌در‌بین‌‌ همکاران ‌من باشد که‌ این‌ مهم انجام نخواهد شد مگر با سعه صدر مدیران ودوری ازبخل وتنگ نظری‌‌واستفاده از تمام ظرفیت با ایجاد فضای صمیمانه در بین همکاران واز طرف همکاران نیز رعایت اخلاق در انتقاد وحفظ تقوی زبانی....
با سلام خدمت مدیت سایت و همکاران محترم اینجانب احمد صادقیان پزشک بنیاد شهید یزد که خبر فوق بخلطر من بوده کاملا کلیه مطالب را دروغ و کذب معض میدونم و تکذیب میکنم
باسلام به مدیر محترم سایت.پناه میبریم بخدااز بی اخلاقی ونیرنگ وفریب.مطالب تکذیبیه که بنام اینجانب درتاریخ95/12/16درج گردیده کاملا جعلی میباشد وهمانطور که قبلا متذکر گردیده بودم به هیچ وجه راضی به توسل به این روشها برای ابراز مخالفت یا امر به معروف نمی باشم ودوطرف رابه تقوی سفارش مینمایم. دکتر احمد صادقیان
با سلام و احتراما به استحضار می رساند
مطلب درج شده در سایت با عنوان شکوائیه ای برعلیه مدیرکل بنیادشهید یزد، مطلب ارسالی از سوی یکی از کارمندان می باشد که بر اساس وظیفه این دلنوشته درج گردید.
جناب آقای دکتر
درصورت عدم موافقت جنابعالی با صحت این مطلب، نوشتن نظر مخالف به تنهایی کافی نبوده و درصورت تمایل تکذیبیه و نامه ای رسمی و مستدل نوشته و به آدرس ایمیل سایت ارسال یا فکس فرمایید.
درصورت لزوم تکذیبیه جنابعالی نیز منتشر گردیده و به نظر مخاطبان خواهد رسید
و من الله التوفیق
با سلام به همه همکاران اینجانب عبدالسین سیمایی مسئول حقوقق بنیاد شهید و اموراثارگران استان یزد کلیه موارد مطروحه در نامه فوقالذکر را تکذیب میکنم خواهشمند است مدیر محترم سایت در ذیل این کذب مرقئم فرمایید باتشکر
سلام علیکم
اینجانب این تکذیبه را تکذیب میکنم
به اسم دیگران مطلب نوشتن کار ترسوهای بزدل و مواجب بگیران است
نجات در صداقت است
همکاران سابق من میدانند حق با کیست و درغگو کیست
بدبختند کسانی که اخرتشان را به دنیای دیگران میفروشند و فروخته اند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi