شناسه خبر : 52107
شنبه 07 اسفند 1395 , 11:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد در بی خاصیت ترین دوران خود قرار دارد!

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان بر این باور است که ایثارگران در سخت ترین شرایط خود بسر می برند و برنامه ششم توسعه، به به و چه چه خوبی دارد اما برای حل مشکلات ایثارگران باید در آینده دست به دامن کمک های مردمی شد.

فاش نیوز - رئیس مجمع نمایندگان استان همدان بر این باور است که ایثارگران در سخت ترین شرایط خود بسر می برند و برنامه ششم توسعه، به به و چه چه خوبی دارد اما برای حل مشکلات ایثارگران  باید در آینده دست به دامن کمک های مردمی شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، آزاده هشت سال دفاع مقدس، رئیس اداره مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس و رئیس سابق هیات تحقیق و تفحص مجلس از بنیاد شهید معتقد است با وجود تصویب قانون برنامه ششم توسعه و ارائه لایحه بودجه سال آینده از سوی دولت، از این نمد کلاهی به ایثارگران نمی رسد و مسئولیت این کوتاهی و قصور متوجه بنیاد شهید است. با هم این گفت و گو را می خوانیم.

 

فاش نیوز: وضعیت ایثارگران در لایحه بودجه سال 96چگونه است؟

 

- ایثارگران ما الان در سخت ترین شرایط بسر می برند و اولین گلایه من از مسئولین بنیاد شهید است که متاسفانه نه در جاهای دیگر پیگیری کردند و نه در هیئت دولت پیگیری می کنند یعنی ایثارگران ما الان در سخت ترین شرایط خود در 38سال گذشته بسر می برند.

بچه های بنیاد شهید در شرایط سخت و رنج و از جاهای مختلفی که به آنها کمک می کنند مسائل رفاهی و زندگی خود را حل می کنند و متاسفانه بنیاد در بی خاصیت ترین شرایط خود قرار دارد و این گلایه را به آقایان گفته  و تذکر هم داده ایم.

متأسفانه حق ایثارگران ما تاکنون در هیچ جایی ادا نشده است و در برنامه ششم هم که لایحه و برنامه است چه کسی می خواهد آن را اجرا کند، آیا در برنامه ای که در پیش رو داریم حق ایثارگران ادا شده است؟ من می گویم نه نشده است.

این نیست که حقشان ادا شده باشد چرا که برنامه ششم، برنامه است و به به و چه چه خوبی دارد اما چه کسی می خواهد به آن عمل کند؟ بنیاد شهید چقدر پیگیربوده است؟  ما که چیزی ازآنها ندیدیم. بنیاد شهید به خاطر بی خاصیت بودن مسئولان مربوطه اش نسبت به ایثارگران در بدترین شرایط بسر می برد، اگرچه کارمندان آن خوبند و کار و تلاش می کنند اما آنچه که مهم است مدیریت در رأس کار است که متاسفانه این موضوع را دربنیاد نمی بینیم.

این موارد را به بیت گفته ایم، به رئیس جمهور و معاونش گفته ایم که بابا بنیاد در بدترین شرایط خود بسر می برد و مسئولان آن کار نمی کنند و شرایط کنونی دربنیاد سخت است. من یک برنامه ای دارم که در آینده می خواهم آن را مطرح کنم که حداقل برای حل مشکل ایثارگران کمک مردمی بگیریم، در حالی که بعد از 38 سال آنها باید بهترین موقعیت را داشته باشند اما متاسفانه ...

 

فاش نیوز: گویا بر اساس آمار و ارقام ارائه شده از سوی دولت وضع درآمدهای کشور بهتر شده است؟

 

- بله، درآمدهای دولت بهتر شده است، چون تشکیلات اقتصادی و بانک دی را آن طوری خوردند و بردند و الان آقایی که باید  در زندان باشد رابطان ذی نفوذ رفتند آزادش کردند و صدها میلیارد تومان را غارت کردند. از آن طرف هم، اموال ایثارگران را دارند می برند.

آقایی که خواهر زاده اش را آورده بنیاد، دارد میلیاردی اینور و آن ور می کند باندی که دارد در مجموعه فساد ایجاد می کند و واقعا" ایثارگران و بچه های آنها در شرایط سختی باید بسر ببرند؟! آن سیستم های اقتصادی شان، متاسفانه شبکه هایی را درست کرده اند و دارند همه چیز را می بلعند. این ها را بارها دردادگاه هم گفتیم و از دادستان محترم می خواهیم که حق ایثارگران را بگیرند.

ایثارگران چندین بار می خواستند بیایند جلوی در مجلس اما گفتیم به خاطر نظام به خاطر... حضور پیدا نکنند. به هرحال ما داریم پیگیری می کنیم اما تا کی باید ایثارگران سکوت کنند .من از سران سه قوه می خواهم ورود پیدا کنند، از دولت هم می خواهیم ورود جدی پیدا کند. آقا کسی در رأس بنیاد شهید باید باشد که بداند چکار باید بکند و ایثارگر باشد. بفهمد و حس داشته باشد وقتی حس نیست این بدبختی سر مجموعه می آید. الان این را می گویم که چند روز دیگر مستندات را ارائه خواهم داد و مسائل را به همه مردم ایران خواهم گفت.

 

فاش نیوز: آخرین نتایج بدست آمده از تحقیق و تفحص چیست؟ آیا مشخص شده است که چه کسی مقصر است؟

 

- الان برخی از آقایان در زندان هستند و پول ها بازگردانده و کارهای خوبی شده است ولی باندی که به بنیاد شهید آورده اند و حاکم کرده اند، باندی خارج از مجموعه بنیاد شهید است، چرا که  بچه های بنیاد و کارمندان آن  از پاک ترین افراد هستند و بدنه آن سالم است، اما متاسفانه آقایان، آدم هایی را ازاین  ور وآان ور به بنیاد آورده اند و آنها را در شبکه خود قرار داده اند و فعالیت و کار اقتصادی انجام می دهند و ما با اینها کار داریم.

اگرمی گویند اینطور نیست من اسم آنها را در مطبوعات می آورم، من به دادستان محترم گفته ام: آقای دولت آبادی خوب ورود کردید و من هم تشکر می کنم اما  لطفا" این کار را به نتیجه برسانید و بگویید که چه بلایی بر سر مردم آورده اند. آیا پول ایثارگران برگردانده می شود؟ بنابر این ما کارمان را انجام داده ایم. آقای دولت آبادی خوب ورود کرده است اما از زیر مجموعه و قضات می خواهیم که تعللی در کار نشود. چرا باید این آقا ازاد شود؟ به چه عنوان آزاد شده است و کی آمده آزادش کرده و این ها حرف هایی است که باید تعیین تکلیف شود.

فاش نیوز: به نظر شما اوضاع و احوال ایثارگران در سال آینده چگونه خواهد بود، آیا به عنوان یک نماینده در تصویب لایحه بودجه 96 ورود می کنید؟

 

- بله ورود می کنیم ولی پیشنهاد هایی که دولت داده و اکنون مطرح شده است کافی نیست وحق ایثارگران این نیست و حق اساسی آنها را ادا نمی کند. آیا حق ایثارگران این است که الان بروند بازنشسته شوند و سرمایه شان را به مبلغ ناچیزی بفروشند؟ آیا این حقشان است که نیروگاه را بفروشند  و 470میلیارد تومان بدهند پاداش پایان خدمت و مشکل ایثارگران را حل کنند؟!

 

فاش نیوز: آیا شما به عنوان نماینده نمی توانستید درجاهایی ورود کنید؟

 

- ورود کردیم.

 

فاش نیوز: پس چرا نتیجه نداد؟

 

- ببینید باید دولت لایحه بیاورد و بنیاد هم پیش بینی لازم را بکند. دولت و بنیاد شهید باید بیایند دفاع کنند. اما آیا تاکنون کسی دفاع کرده است؟

من از دولت می خواهم که سریعا" بیاید تعیین تکلیف کند؛ در غیر این صورت برای ایثارگران این مساله قابل تحمل نیست که یک آدم ضعیفی را بیاورند و بخواهند از آن دفاع کنیم، باید از این کار دست بردارند چرا که دیگر این قبیل اقدامات به انتها رسیده است.

 

فاش نیوز: عمر دولت رو به اتمام است. الان می شود اقدامی کرد؟

 

- اگر یک روز هم که باقی مانده باشد باید یک آدم قوی  بیاید و در رأس بنیاد شهید قرار بگیرد. 

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام

...

صندوق همیاری فاش نیوز اگر فعال شود .

می تواند کمک زیادی به

رزمندگان فقیر جبهه و جنگ

و جانبازان زیر ۲۵% بالاخص ۵%

فقیر و درمانده کمک کند .

پول یک صندوق صدقات شیشه ای را هم من تقبل می کنم .

که بچه های جببه و جنگ از فقر و بدبختی نجات یابند .

...

خداییش کی با خاصیت بوده ؟؟؟ جانبازان میگن در دوران شیخ ساده لوح که افتضاح بوده ؟ حالا هم که اینه ؟ دوران زریبافان هم که قربونش برم طوربی بود که منم گول این مکالمات رو خوردم . ...

اصلا اینا رو ولش کن . من که از اول با نوای همدلی و همیاری خودجوش آمد . یکی بگه برای فعال کردن صندوق همیاری چه باید کرذد ؟ من پایه ایم هر چه شما بگید .
برادرم صندوق خوبست اما بعد از این که این بنیاد یک خانه تکانی مدیریتی سرسال نو شد واین مدیران خائن از بنیاد بیرون رفتند بنیادی شهید به گفته رئیس نمایندگان استان همدان در بی خاصیت ترین زمان است وبدتر وقتی که ایثارگران سکوت میکنند مدیران بنیاد میشوند نورچشمی بعضی از همه بهتران . خدا از سرتقصیرات رئیس جمهور نگذرد که اینقدر اشتباه عمل کرده وقتی در بنیاد وظایف قانونی خودشان را عمل نمیکنند از ماست که برماست . تاوقتی که مدیران غیر ایثارگر که حتی یک فشنگ را از نزدیک ندیده اند مدیر ورئیس هستند اوضاع همین است . 7 اسفند بعد 20 سال رفتم بنیاد شهید مشهد بابت اشتباه تحریری که در بنیاد شده برای هزینه دانشگاهم 2ترم از جیبم پرداخت میکنم گفتند برو اصفهان مشکل حل کن ، انگار قرن دوم هجری است که یک شتر اجاره کنم برم خدا ازتون نگذره با این سرعت تبادل اطلاعات سریع مکاتبه کنید . آنقدر مشکل بنیاد برایم درست کرده که مثوی 70 هزار من کاغذ است . اگه وظایف بنیاد به کمیته امداد داده شود بهتر عمل میکند از این بنیاد تازه تعداد زیادی ساختمان و خودرو ومفت خور کم میشود چه کاریست پولی به بنیاد بدهند که چون قالب یخ کوچک شود وبعد بدست ایثارگران برسد . آهای متولیان بداد ایثارگران برسید آهای و100 آهای کسانی که دلسوز هستید بداد ایثارگران برسید که دارند در این بنیاد شهید بجای ترویج فرهنگ شهادت بی اعتمادی و بی اعتقادی به ایثار را ترویج میدهند . آیا گوش شنوایی هست ؟؟؟؟؟؟؟؟ ...
سرور گرامی، همه نا کسان مملکت را به ادعای حقی در انقلاب می بلعند ولی شما پیشنهاد همیاری می دهید؟ ما از شاه و صدام نترسیدیم پس حالا هم از مسئولین مفسد نترسیم. شاید در گذشته از رهبری شرم میکردیم که تضعیف مسئولین نباشد ولی حالا که خود رهبری هم بعلت انباشته شدن مشکلات زبان شکایت دارند چرا قاطعانه حق خود را استیفا نکنیم.

...

پیشنهاد من نیست وجود دارد .

سمت چپ همیاری فاش نیوز .

مشکل اینجاست که رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵%

حقوق ندارند و درآمد ندارند و فقیرند :

از کجا پول بیارن به همیاری کمک کنند ؟!

بقیه هم که با بچه های جبهه و جنگ در ستیزند ؟!

دولت و مجلس هم که اگه می خواستند :

به صندوق احتیاجی نبود ؟!

تنها راه می مونه :

صندوق صدقات همیاری برای بچه های جبهه ؛

که زیادند و فقیرند ؟!

خدا می داند که چه می کشند :

از نداری و زخم جبهه ؟!

بسه دیگه .

عزاداریش کردیم ؟!

...

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم رسیدگی به شکایات ......بنده فرشاد غلامی مورینه متولد 1360/10/01 با شماره ملی 5929792992 فرزند جانباز25 درصد مرحوم بهرام غلامی با کدجانبازی 1509001111 و شماره ملی 4208147891ساکن شهرستان نوراباددلفان از استان لرستان مدت ده سال است که در خدمت پیمانکار تلفنهای همگانی شرکت مخابرات نوراباد در خدمت شرکت پیام گلریز ره آورد و مهر پیام گهر به عنوان تکنسین تعمیرات و نگهداری تلفنهای همگانی به عنوان خدمات و بعد از ان تکنسین در خدمت این شرکتها بوده ام و کارگر بیمه شده این شرکتها بوده ام و مدت هفت سال بیمه شده ام اما متاسفانه اخیرا و به تازگی مخابرات استان لرستان به علت نداشتن در آمد کافی تلفنهای همگانی تصمیم به جمع آوری تلفنها گرفته است و چون بنده حقیر بهترین سالهای جوانیم را مشغول به انجام و یادگیری این کار بوده ام و درامد دیگری ندارم،لذا بعد از جمع اوری تلفنها بیکار میشوم و توانایی انجام کار دیگری را نیز ندارم و با توجه به اینکه فرزند جانباز نیز میباشم و متاهل و دارای دو فرزتد و همسر از شما مسئولین محترم تقاضامندم که دستورات لازم برای اعطای کار دیگری در داخل اداره مرکز مخابرات امام خمینی (ره) شهرستان نوراباد دلفان را دارم و از شما تقاضا مندم که با ارسال نامه ای به مدیریت محترم مخابرات استان لرستان این بنده حقیر و خانواده ام را از نعمت بزرگ کار برخوردار گردانید. از خداوند متعال ارروی سلامتی و سربلندی برای رهبر عزیزمان و شما ریاست محترم خواهانم .اجرکم عندالله فرشاد غلامی مورینه
کمک به صندوق همیاری فاش نیوزمیتوانددرآینده نزدیک کارسازباشد.ماخودمان بایدبه فکرهم باشیم ازآقایان فرجی نیست.دست بدست هم دهیم تابتوانیم کاری کنیم.انشاءالله.به امیدحل مشکلات کل ایثارگران وکمک به صندوق همیاری فاش نیوز.
با سلام وخسته نباشید خدمت دوستان ایثارگر به استحضار می رساند افرادی که در بنیاد شهید فعال هستند تعداد قابل توجه فقط برای استمرار حقوق خودشان وگرفتن امتیازات وام وحتی خرید امتیاز ایثارگران ضعیف که قادر به خرید مسکن نمی باشند حضور دارند
ممکن است دربنیاد افرادی فعال باشند که نه سابقه جبهه نه جانبازی نه اسارت نه فرزند شهید نه!!! نمی دانم اینها چطور وارد بنیاد شده اند هیچ احساس مسئولیت نمی کنند هدف آنها فقط اداره کردن امور خودشان است نه امور بنیاد الحق که مانند اینکه سایر اتحادیه ها واصناف مختلف رئیسشان راخود انتخاب می کنند شایسته است برای انتخاب رئیس بنیاد شهید فردی دلسوخته از بین ایثارگران باشد واین مهم باید هرچه سریعتر عملی شود باید شعبه ای دردفاتر ائمه جمعه برای پیگیری وعدم پاسخگوئی بنیاد با اختیار دادن نمره منفی واخطار برای عزل فرد خاطی داده شود والله والله والله من پدرشهیدی که دربیمارستان رضوی مشهد درکما بود با یکی از مسئولین بنیاد تماس گرفتم درصورتی قصد دلجوئی وسرکشی از پدر شهید دارید بروید به بیمارستان رضوی مشهد سرکشی کنید اعلام کرد پدر شهید که درکما می باشد ونمی فهمد چه نیاز به حضور ما است ؟!!!!!هیچ کدام از مسئولین مراجعه نکردند 20 روزبعد پدرشهید فوت کرد برای سویس دهی به بهشت رضا مراجعه نمودیم که جهت مساعدت اتوبوس بگیریم اعلام کردند نداریم نه کمک مالی نه اتوبوس !!!!و حتی ممنوع است !!!! هیچ کدام از مسئولین نه درتشییع جنازه پدرشهید شرکت کردند !! نه درمجالس عزاداری !! حتی پارچه ای که برای تسلیت از طرف بنیاد نوشته می شود آهای عزیزان ایثارگران جانسوزان انقلاب اشتباه نوشته بودند اسم شهید را یک چیز نوشته بودند واسم پدر شهید را یک چیز دیگر که هیچ شباهتی نداشت؟!!!!! حتی پارچه را هیچ کس نفهمید کی آورده است!!! احتمالا توسط پیک موتوری فرستادند پارچه تسلیت موجود است !!!!!!!! بهترین راه جدا کردن ایثارگران از انقلاب بی توجهی وخسته کردن آنهاست دشمن با سلاح وارد سازمانها نمی شود این نقشه استکبار است علی ایحال کمیسیون ماده16 که به مشکلات وعدم رسیدگی بنیاد زیر نظر بنیاد کار می کند چون اضافه کار وسایر مزایا را ازبنیاد می گیرند به هیچ وجه نمی توانند حقوق ایثارگران را ایفا نمایند لذا اعلام می کنیم بنیاد باید رئیس آن ازطر ف ایثارگران انتخاب وزیرنظر وفشار دولت نباشد به امید آن روز انشاء الله انشاء الله انشاء الله
خوب شده ما را ببرند تحت پوشش کميته امداد حضرت امام يا بهزيستي ....

حالا بايد صدقه جمع کنند و خرج درمان جانبازان جنگ کنند

ممنونيم از بالايي ها
...

شاید هم گرم خانه شهرداری ؟!

...

از دست عزیزان چه بگویم گله ای نیست
گر هم گله ای هست واقعا واقعا واقعا دگر حوصله ای نیست
با سلام مگر ما قبلا جانبازان را زیر مجموعه بنیاد مستضعفان نبودیم حل هم می توان جانبازان را یا تحویل کمیته حضرت امام بدهید یا بهزیستی تا بار مالی نداشته باشد

...

آقای ظریف به ترکیه :

آقایان ما را فرقه گرا می خوانند ؛

ترکیه یادش رفته که ما شب کودتا در ترکیه تا صبح نخوابیدیم ؟!

یا یادشان رفته و یا قدرنشناشند ؟!

...

خاکپور به آقای ظریف :

جناب آقای ظریف ؛

این رسم روزگار است ،

که رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% در جبهه بجنگند و

چه شب ها و چه روزها نخوابند

و خون بدهند

و جان مجروح کنند

و مملکت

و مردم ایران امن و امنیت بمانند .

و مسئولین پست و مقام و ثروت بگیرند ؟!

و امروز بچه های جنگ را فراموش کردید ؟!

و در فقر بدبختی بسر می برند ؟!

آقای ظریف این رسم روزگار نامردیست که :

ترکیه خدمت ایران را فراموش کند

زیرا ایران خدمت رزمندگانش را فراموش کرده است ؟!

و ابن عقوبت روزگار است ؟!

و ادامه دارد .

و انتها ندارد ؟!

بیله دیگ :

بیله چغندر ؟!

سلامت باشید .

...

سلام آقای خاکپور ضرب المثالت راهم ترکی بنویس....بیله قازانا بیله چغندر....که قازان همان دیگ میشودموفق باشی
آقای ظریف بخاطرکودتای ترکیه یک شب نخوابیده........!آیاخبرنداردکه مارزمندگان موجی28سال استکه اصلا نخوابیدیم که بماندتاصبح هم زجرمی کشیدیم چراهیچ اقدامی برای مارزمندگان نمیکنید...لازم نیست برای کودتای ترکیه نخوابیدبدادمارزمندگان برسیدکه نه درجنگ خوابیدیم ونه بعدازجنگ خواب داریم ونتیجه همین بیخوابیهاودردها امنیت امروزکشوررامیرساند.چطورهیچ مسولی قدراین رزمندگان رانمیداند؟چه اتفاقی بین مسولین افتاده که28سال استکه دارندباروح روان زخمی مارزمندگان بازی میکنند؟لطفابدادمانبرسیدسال هم به آخررسیداماکلاغه بخانش نرسید
همه گلوگاههای فساد ریشه در قوانین غیر کارشناسی دشمن پسند دارد باور کنید .
اگر بنیاد مثل همه وزارتخانه ها شامل نظارت و کنترل و اجرای قوانین درست بود
اگر قوانین از اول متناسب با شرایط ایثارگران نوشته می شد بجای اینکه متناسب با وضعیت و دل قانون نویسان نوشته شود
اگر انتخاب و انتصاب های مدیران و کارکنان در بنیاد متناسب با شرایط استخدامی انجام می شد ، انگاه همه ایثارگران حالا رضایتمندی بالاتری داشتند و مردم نیز قدر دان ایثارشان بودند .
درودوسلام برمردان مردودرودخداوبندگان مخلص خدابه آقای خجسته نماینده محترم اگرده نفرمردپیدابشه واعتراض کنندشایداین آخرعمرایثارگران ورزمندگان چندصباحی باآرامش سربربالش بگذارندوکمی بدون قرض ودغدغه بخوابندآنانکه جان فداکردند شهداوجانبازان درپیچ وخم روزگار ومخالفت دانه درشت های بی وفا ونامرد به فراموشی سپرده شده اند .ناکارآمدی رعیس جمهوروحاج اقا شهیدی وآقای نوبخت وجهانگیری ورانتخوارهاوکسانی که وصایای امام راحل را نادیده گرفتندومملکت رابه دست نااهلان ونامخرمان داده اند جانبازان زیر25/درصد بایدگدایی بکنن...؟من نوعی پول شیرخشک واسه بچه یک ساله ام توی جیب ندارم مسولین سیرشدن چاق شدن رزمنده هالاغرونحیف قرض داروگرفتارشدن مگه دوام ماچقدراست مگه مابرای عدالت نجنگیدیم مگه ما آبرونداریم چقدرنون نسیه کنیم خداگواه است دوماهه خانواده ام برنج وگوشت نخورده اند چون گناه کارم جانباز5/درصدم نه توان کاردارم ونه جسم سالم واگذارتان به خدای شهیدا ن واگذارتان به خدای تبارک وتعالی هرکه درتضییع حق مادخالت دارد
جناب آقاي خجسته
با سلام - لطفاً پيگيري بفرماييد تا بنياد شهيد و امور ايثارگران به وزارت تبديل شود تا مشكل حل گردد.
سلام.بنده ایثارگر و جانباز 5% هستم که پارسال شهریور برای معسرین ارتش ثبت نام کردم و بنده هیچ درآمدی ندارم حتی 1000 تومن با اینکه بیش از 1 سال از تشکیل پرونده اینجانب در ایثارگران گذشته ولی حقوق نگرفتم.و هردفعه سر میزنیم میگن بودجه نیست.لطفا زمان واریز حقوق ما را اطلاع دهید
-آقای عزیزاشتباه نشه فقط ایثارگران تنهانیستندکه نوشتیدالان درسخت ترین شرایط بسرمیبرند.مارزمندگان وجانبازان زیر25درصدها28 سال استکه درسخت ترین شرایط روززندگی مانی میکنیم نه زندگانی پس اول فکرکن بعدبگو.... ایثارگران ما الان در سخت ترین شرایط بسر می برند و اولین گلایه من از مسئولین بنیاد شهید است که متاسفانه نه در جاهای دیگر پیگیری کردند و نه در هیئت دولت پیگیری می کنند یعنی ایثارگران ما الان در سخت ترین شرایط خود در 38سال گذشته بسر می برند.//آیابازهم مارزمندگان ازبرنامه ششم توسعه ناامیدباشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟رزمنده دردمندوداوطلب27ماه جنگ مشکانی
سلام/ در اين دولت و بنياد اصلا به جانبازان زير 25درصد اهميتي داده نشد و جمعيتي به وسيعي اين جانبازان و خانواده هاي انها که بيشتر از نيمي از ايثارگران هستند راي شان منفي است ....
تشکيل جمعيت جانبازان زير 25 درصد و رزمندگان مدافع وطن از ضروري ترين اقدام مرکز نشينان است وما شهرستانيها هم پشتيباني خواهيم کرد و هر زمان فراخوان بدهند ما هم در مرکز حاضر خواهيم شد و حمايت خواهيم کرد ...
چه فرقی میکنه بنیاد یک سازمان یا نهاد یا وزارتخانه یا انجمن و غیره باشد وقتی هیچکسی توی این مملکت پاک نیست کسی که بخواد کار کنه با دست خالی هم کار خودش رو میکنه چون نیت خالصانه هست و خدا هم کمکش میکنه بیشتر کارهایی که توی این کشور با عدم موفقیت روبرو مبیشه بخاطر سوء نیت افراد و منافع فردی و گروهیست و الا کشور ما نه فقیره و نه مردم دانش کافی را برای پیشرفت ندارند البته از ضعف قانون نمیتوان چشم پوشی کرد و قانون خوب و اجرای کامل آن ضامن ادامه کار دولتهاست.
یا اباصالح المهدی عج ادرکنی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi