شناسه خبر : 52132
چهارشنبه 04 اسفند 1395 , 11:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گردهمایی سالانه گردان کربلا اهواز / تصاویر

بیست و نهمین گردهمایی سالانه گردان همیشه پیروز کربلا در آخرین جمعه بهمن ماه با حضور یاران و همرزمان فرمانده شهید حاج اسماعیل فرجوانی برگزار گردید.

فاش نیوز - بیست و نهمین گردهمایی سالانه گردان همیشه پیروز کربلا در آخرین جمعه  بهمن ماه با حضور یاران و همرزمان فرمانده شهید حاج اسماعیل فرجوانی برگزار گردید .

دبیر گردهمایی سالانه گردان کربلا طی سخنانی  به جمع حاضر خیر مقدم گفت و بیان داشت : شکر و سپاس خداوند رحمن را که بار دیگر توفیق دیدار دوستان قدیم در این گردهمایی نصیب ما کرد .

سردار علیرضا معینیان افزود : جهت تنویر ذهن همرزمان عزیزم باید عرض کنم که گردهمایی امسال نیز برگرفته از سیاست دو سال قبل ، مبنی بر مناسبتی کردن آن بر اساس عملیاتها و ماموریتهای گردان برنامه ریزی شده است و گردهمایی سال 95 یاد بود و گرامی داشتی از حماسه سازان و شهدای عملیات رمضان ، ماموریت پدافندی طلاییه و شرهانی  است .

وی نیز درباره علت  انتخاب محل برگزاری گردهمایی گفت : امروز گردهمایی گردان کربلا در پایگاه فعال شهری مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در کوی 17 شهریور برگزار شد  که در زمان جنگ تحمیلی یکی از تامین کنندگان عمده نیروهای کیفی بود .

این مراسم معنوی که مزین بود به حضور خانواده سردار شهید حاج اسماعیل فرجوانی و تعدادی دیگر از خانواده های شهدا و خانواده شهدای مدافع حرم با برگزاری نماز مغرب و عشاء همراه شد  و بعد از نماز نیز با سخنرانی و خاطره گویی مدعوین محترم ، سرداران رشید گردان و برنامه های متنوع فرهنگی دیگر ادامه داشت .  

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق
الحمدلله حمدا کثیرا طیبه مبارکا
الحمدلله لهذا و ما کنا لنهتدی لولا ان هدانا لله
فقط تشکر ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi