شناسه خبر : 52143
پنجشنبه 05 اسفند 1395 , 10:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار سلیمانی خبر داد؛

بهره‌برداری از یادمان ‌«بیت‌المقدس»

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: فاز اول یادمان «بیت‌المقدس» با امکان حضور زائران و روایتگری برای آنان تا پایان اسفندماه راه‌اندازی می‌شود.
بهره برداری از فاز اول یادمان بیت المقدس تا پایان اسفندماهسردار «یعقوب سلیمانی» دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج به طراحی و آماده سازی فاز اول یادمان «بیت المقدس» برای حضور زائران راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: از آن جا که عملیات بیت المقدس از دب حردان در نزدیکی شهر اهواز آغاز شد، لزوم وجود محلی برای روایتگری حماسه و ایثارگری رزمندگان دیده می شد. پیش از طراحی یادمان بیت المقدس زائران با حضور در خرمشهر و شلمچه از روایتگری در خصوص این عملیات بهره مند می شدند.

وی فزود: با سیاستگذاری مجموعه، تاسیس یادمان بیت المقدس در نزدیکی دب حردان، محلی که عراقی ها نا نزدیکی آن پیشروی کرده بودند و نیز محل آغاز عملیات بیت المقدس به تصویب رسید. فاز اول این یادمان در اسفندماه راه اندازی می شود و زائران با حضور در این محل که در جوار اردوگاه شهید حبیب اللهی است از روایتگری راویان بهره مند می شوند.

سردار سلیمانی با اشاره به افزایش هر ساله کمی و کیفی زائران در راهیان نور گفت: استقبال اقشار مختلف مردم از حوزویان، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه علمی و پزشکی هر سال نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

پیش بینی افزایش 15 درصدی زائران خارجی در راهیان نور سال 96

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از پیش بینی افزایش 15 درصدی زائران خارجی راهیان نور امسال خبر داد و افزود: امسال نیز همچون سال گذشته بسترهای لازم برای حضور زائران خارجی از کشورهای مختلف و نیز زائران خارجی مقیم ایران فراهم آمده است.

وی تقویت موسسات مردم نهاد را از برنامه های کمیته تخصصی اعزام کاروان های راهیان نور دانست و گفت: اگر ظرفیت موجود در دستگاه ها و موسساتی که در زمینه اعزام کاروان ها و اسکان نقش دارند، تقویت شود، می تواند تاثیر خوبی در کمیت و کیفیت سفرهای راهیان نور بگذارد.

سردار سلیمانی با اشاره به اقدامات در حال اجرا به منظور بالابردن کیفیت محتوایی سفرهای راهیان نور بیان داشت: سه کار برجسته در این زمینه انجام شده است، اول برگزاری دوره های آموزشی راویان و استاد راویان در دانشگاه امام حسین(ع) است، دوم برپایی و اجرای نمایش های رزمی فرهنگی در مناطق عملیاتی متناسب با مخاطبان و سوم نوآوری در فضاسازی یادمان ها و توجیه مبلغین است که با توجه به مسائل روز و متناسب با جامعه هدف صحبت کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi