شناسه خبر : 52152
شنبه 07 اسفند 1395 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سالگرد شهادت «باباعطا» در خیبر

شهید سیدعطاءالله میرمحمدی، بیست و دوم بهمن‌ماه ۱۳۳۲ش در تهران‌ چشم به جهان هستی گشود.

او که در خانواده‌ای مذهبی زندگی را آغاز نموده بود، تحصیلات‌ خود را در جنوبی‌ترین منطقه تهران شروع کرد و تا سال سوم متوسطه را در رشته ریاضی فیزیک تحصیل نمود و بعد از انجام خدمت سربازی با تشکیل خانواده زندگی را ادامه داد.
 
امروز؛ سالگرد شهادت «باباعطا» در خیبر + عکس
در سال ۱۳۵۵ش هنگام به‌دنیا آمدن اولین فرزندش، همسرش را از دست داد. سید، همان زمان در قم به‌علت فعالیت‌های سیاسی دستگیر شد و پس از مدتی آزاد شد و در سال ۱۳۵۸ش مجدداً ازدواج کرد.
 
شهید بزرگوار در‌‌ همان سال به خیل جان‌برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست و در سال ۱۳۶۰ش فعالیت‌های خود را در مسجد جامع در قالب بسیج آغاز کرد و در بین بسیجیان از محبوبیت خاصی برخوردار شد.
 
امروز؛ سالگرد شهادت «باباعطا» در خیبر + عکس
اثرگذاری سید، زبان‌زد خاص و عام بود. بعد از مدتی خدمت در سپاه‌، حرکت‌ خود را به مسلخ عشق یعنی صحنه‌های نبرد حق علیه باطل آغاز نمود و با بچه‌های بسیجی مسجد طی اعزام‌های مختلف، در مناطق جنگی حضور پیدا کرد تا این‌که در عملیات‌ خیبر در منطقه عمومی جزایر مجنون در لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در واحد ادوات، کنار هم‌رزمان مسجدی خود در تاریخ هفتم اسفندماه سال ۱۳۶۲ هجری شمسی از ناحیه سر و صورت مورد اصابت ترکش قرار گرفت و در سن سی سالگی به فیض عظمای شهادت نائل آمد.
 
از شهید سیدعطاءالله میرمحمدی دو یادگار به‌جا مانده که زینب‌وار یاد پدر را زنده نگهداشته‌اند./ راسخون
اینستاگرام
آخ فاش نیوز تشکر . چقدر خوشحال شدم . کاشکی یکی بجای من بره به زیارت مزار بابا عطا . امروز به یاد بابا عطا بودم . چند روز پیش ازش کمک خواستم . به نیت شفاعتشان هر شب یه دور تسبیح صلوات می فرستم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi