شناسه خبر : 52157
یکشنبه 08 اسفند 1395 , 11:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تاثیر منفی ریزگردها بر سلامت جانبازان و بی عملی بنیادشهید!

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست تا در بحث ریزگردها و تاثیر آن بر سلامت جانبازان شیمیایی با دید ملی به قضیه نگاه و بر اساس ضروزت اقدام کند.

فاش نیوز - نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست تا در بحث ریزگردها و تاثیر آن بر سلامت جانبازان شیمیایی با دید ملی به قضیه نگاه و بر اساس ضروزت اقدام کند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "همایون یوسفی" نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان خوزستان اظهار داشت: بحث ریزگردها روی سلامت انسان ها مطمئنا تاثیر منفی می گذارد.
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان اظهار داشت: وقوع پدیده ریزگردها در خوزستان از 18 سال گذشته تاکنون تاثیر بدی بر روی سلامت ساکنان این استان زرخیز گذاشته است و جانبازان عزیز و به خصوص جانبازان شیمیایی هم به همان نسبت و شاید هم بیشتر در مقابل آن تاثیر پذیرتر بوده اند، به همین دلیل لازم است که دربحث ریزگردها سازمان ها، نهادها و دستگاه های دولتی دست اندرکار به طور  جدی ورود کنند.
پزشک متخصص مجلس دهم تصریح کرد: در این صورت تمامی آحاد جامعه از موضوع سود خواهند برد و هم اینکه به جانبازان عزیز بیشتر از این آسیبی وارد نشود و انشالله بحث گرد و غبار در استان خوزستان ملی دیده شود و با این نگاه ملی ما بتوانیم این موضوع را پس از دو دهه کنترل و برطرف کنیم.


وی در پاسخ به این سوال که بنیاد شهید چه اقداماتی را باید در این خصوص انجام دهد خاطرنشان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با این مشکل با دید ملی برخورد و سپس در  جهت حل آن اقدام کند.
نماینده استان خوزستان در مجلس دهم با تاکید بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن وعده رئیس جمهور جهت کنترل کانون ریزگردها و رفع مشکلات آب و فاضلاب خوزستان یادآور شد: وعده های مطرح شده رئیس جمهور در سفر استانی به خوزستان در زمینه کنترل کانون ریزگردها و رفع مشکلات آب و فاضلاب باید هر چه سریعتر عملیاتی شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان متذکر شد: در خصوص کنترل کانون های داخلی ریزگردها و رفع مشکلات آب و فاضلاب خوزستان وعده هایی داده شد که امید است هر چه سریعتر به مرحله اجرایی برسد.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: میزان اعتبارات برای بهبود مشکلات و رفع مسائل اساسی، خصوصا" ریزگردها هنوز مشخص نشده زیرا نیازمند کار کارشناسی است اما در هر صورت باید تعیین تکلیف شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
شهید گمنام بیا کارت دارم .
جان شهدا از دست من ناراحت نشی . فکر نکنی همش با دید بد به تلاش شما نگاه می کنم . بیا اینم شاهد از غیب رسید . می دونم که میگم . خداییش کسی هست بپرسه یعنی چی نیازمنده کارشناسی هست ؟؟؟؟ یه چیزی از دل سوخته ام بگم فکر می کنید بد دهنم . خدا می دونه در این لحظه با رعایت وکنترل خشم و نفرتم دارم می نویسم . مودبانه اش این است بگم اف بر شما نمایندگان و مدیران مفت خور که بعد از این همه
سال هنوز برای هیچ اقدامی هنوز کار کارشناسی نکردید !!!!
در هر صورت در این شرایطی بچاپ بچاپ فقط این نفس جانبازان است که رو ز به روز بریده تر می شود در این هوای غبار آلود . فقطم که نفس جانباز نیست . فکرشو بکنید شب خانه را تمیز می کنیم صبح یه وجب خاک روی وسایل نشسته . جانبازانی که خانه های با شیشه دو جداره ندارند می فهمند من چی می گم . همسران جانبازانی که نه دست مونده براشون نه کمر و نه اعصاب هم تو این هوای بد چه عذابی می کشن . آلودگی هوا فقط نفس ها را تنگ نمیکند . بلکه ریزگردها بر روی خلق و خوی افراد اثر می گذارند و باعث افسردگی یا افزایش تنش های خلقی آنها می شوند .
خلاصه یک وضعیه که نگو .
حالا بشینیم تا ببینیم کی این ادعا داران به درد مردم و علی الخصوص جانبازان رسیدگی می کنند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi