شناسه خبر : 52169
یکشنبه 08 اسفند 1395 , 09:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستبردبه حجله شهدادربهشت زهرا

از برخی خانواده شهدا خبر رسیده است که حجله شهدایشان در بهشت زهرای تهران مورد دستبرد واقع شده. گویا این خانواده ها برای جلوگیری از ادامه این روند، با پلیس 110 هم تماس هایی داشته و گزارش سرقت را به ناجا داده اند.

موج جدید دستبرد به حجله شهدا در بهشت زهرا + عکس
این گزارش حاکی است خانواده شهدا که این هفته شاهد سرقت هایی در قطعات 27 و 28 بودند، ضمن تماس با پلیس و گزارش این موضوع خواستار برقراری امنیت برای این مکان مقدس شدند.

گفتنی است یگانی نظامی، بهشت زهرای تهران را حفاظت می کند.

اینستاگرام
اگرچه کار زشتی بوده ولی شهدای گرانقدر تا همین حالا هم نفعشان دارد به مردم میرسد آنها هم تقصیری ندارند گرسنه و بی خانمان بودند و چه بسا شهدا راضی باشند تا با سرقت اموالشان گرسنه ای نجات پیدا کند شهدا جانشان را بخاطر ما دادند چند تیکه جنس مادی چه ارزشی برای شهدا دارد و اگر مقدور باشد خانواده این عزیزان میتوانند وقتی برای دیدن شهید گرانقدر خود میروند وسایل یا خوراکی را برای خیرات بر سر مزار شهیدشان گذاشته تا فقرا استفاده کنند این فقط نظر شخصی بنده بود.
باز هم خدارو شکر که هنوز یه عده میان با بردن اموال شهدا شکم زن و بچه خودرا سیر میکنند و سود شهدا بعداز سالها داره به یک عده میرسه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi