شناسه خبر : 52177
یکشنبه 08 اسفند 1395 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کمک‌رسانی ارتش برای حل مشکلات خوزستان

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: با توجه به آمادگی‌هایی که در ارتش, سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد, نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی‌شوند و اگر تهدیدی بخواهد خودنمایی کند قطعاً تهدید کننده از کرده خود پشیمان خواهد شد.

سرتیپ پوردستان

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده کل ارتش در حاشیه پنجمین سالگرد شهید احمد سوداگر و گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم استان خوزستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, با بیان اینکه ارتش وظیفه خودش می‌داند  تا در هر شرایط در کنار ملت باشد, اظهار کرد: ارتش در شرایط جنگ وظیفه دارد از مرزها حراست و پاسداری کند و در شرایط بحران‌های طبیعی نیز متناسب با تصمیمات شورای تامین استان‌ها برای کمک رسانی به مردم وارد عمل خواهد شد.

وی ادامه داد: در موضوع مشکلات پیش‌آمده در استان خوزستان, تانکرهای متعددی را برای آبرسانی به مناطق در اختیار استان قرار دادیم  و آمادگی خود را برای ایجاد فضای سبز و مالچ پاشی در مناطق مختلف توسط یگان‌های ارتش را اعلام کردیم. همچنین ارتش آمادگی دارد دستگاه های پروازی خود را در صورت نیاز در اختیار استان قرار دهد تا به نوعی کمک دولت برای کاهش آلام مردم باشد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه برگزاری رزمایش‌ها را متناسب با رصد تهدیدات و ایجاد ظرفیت های دفاعی متناسب با تهدیدات دانست و بیان کرد: ما یک روند در خصوص رزمایش ها داشتیم که از نیروی زمینی آغاز شد و پس از آن نیروی هوایی و پدافند هوایی رزمایش‌های خود را برگزار کردند و هم اکنون نیز رزمایش نیروی دریایی در سواحل مکران و تا مدار 10 درجه و اقیانوس هند آغاز شده است.

امیر پوردستان با اشاره به اینکه  آن چیزی که ما از تهدیدات می‌دانیم را بصورت کتابچه در آورده و تکنینک ها و تاکتیک ها را در رزمایش‌ها به اجرا در خواهیم آورد, گفت: هدف برگزاری این رزمایش‌ها هشدارهایی برای کسانی که خیال خام تجاوز به ایران را دارند و بعد ایجاد آمادگی یگان‌ها و تست تجهیزات جدیدی است که از صنعت دفاعی گرفتیم است.

جانشین فرمانده کل ارتش افزود: با توجه به آمادگی‌هایی که در ارتش, سپاه و سایر نیروهای مسلح وجود دارد, نیروهای مسلح در هیچ شرایطی غافلگیر نمی‌شوند و اگر تهدیدی بخواهد خودنمایی کند قطعاً تهدید کننده از کرده خود پشیمان خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi