شناسه خبر : 52194
یکشنبه 08 اسفند 1395 , 17:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اظهارات دبیر کمیته ایثارگران جمنا

جبهه مردمی نیروهای انقلاب قالب‌های خشک سیاست را به شبکه‌ای پویا تبدیل کرده است

خبرگزاری فارس: جبهه مردمی نیروهای انقلاب قالب‌های خشک سیاست را به شبکه‌ای پویا تبدیل کرده است

دبیر کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب تابوها و قالب‌های خشک و غیر قابل انعطاف سیاست را به شبکه‌ای پویا، مانا و با طراوت تبدیل کرده است.

روح الله سلگی دبیر کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه کنگره بزرگ پنجشنبه جبهه مردمی که با حضور چشمگیر نسل چهارم انقلاب تشکیل شد، از نشاط و طراوت کم نظیری برخوردار بود، اظهار داشت: این همایش بزرگ تشکیلاتی، تجلی و نماد پیوند میان عقیده و سیاست‌ورزی بود که در سخنرانی اعضای هیات مؤسس هویدا بود.

سلگی ادامه داد: خلأ مباحث سیاسی و عقیدتی در عمده نشست‌های سیاسی ملموس و محسوس بود، از این رو امروز شاهد پدیده جدیدی در سپهر سیاسی ایران هستیم و آن هم وارد شدن خون تازه به شریان‌های جریان انقلابی است.

دبیر کمیته ایثارگران جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: وجه تمایز جبهه مردمی نیروهای انقلاب با احزاب و گروههای متعارف کشور، نگاه فراحزبی و تأکید بر اتحاد و همبستگی جریان دلسوز مردمیست.

وی تاکید کرد: حرکت ایجابی به دور از نگاه های سلبی و نقادانه محض از دیگر ویژگی‌های این ابر جریان سیاسی و اجتماعی است، لذا جبهه مردمی نیروهای انقلاب تابوها و قالب های خشک و غیر قابل انعطاف سیاست را به شبکه‌ای پویا، مانا و با طراوت تبدیل کرده است.

به نقل ازفارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi