شناسه خبر : 52215
جمعه 13 اسفند 1395 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت نمایندگان مجلس از اجتماع مسالمت آمیز جانبازان در بنیاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از اجتماع مسالمت آمیز جانانبازان در اعتراض به سوء مدیریت در بنیاد شهید اعلام کردند.

فاش نیوز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از اجتماع مسالمت آمیز جانبازان در اعتراض به سوء مدیریت در بنیاد شهید اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ما، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سوء مدیریت ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران مانع از احقاق حق ایثارگران شده است تصریح کرد: به لحاظ ساختار غلط که رئیس بنیاد شهید معاون رئیس جمهور است، در واقع رئیس بنیاد شهید به هیچ ایثارگری، نه به نمایندگان مجلس و نه به ایثارگران پاسخگو نیست.

نماینده نجف آباد که خود فرزند شهید است ادامه داد: حرکتی که ایثارگران در راستای احقاق حقوقشان و اعتراضشان نسبت به دزدی هایی که در بانک دی شده است و سوء مدیریت هایی از این قبیل، منتسبین سببی و نسبی رئیس بنیاد مسبب آن بوده اند،لذا به نظر من اعتراض به حقی است.

وی افزود: قطعا آقای شهیدی به افکار عمومی در خصوص مسائل بانک دی که در آن سوء مدیریت و اختلاس هایی  شده است، باید قطعا جوابگو باشد.

سیدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز گفت: با اینکه حضرت امام (ره) فرمودند که جانبازان چشم و چراغ ملت و ولی نعمتان انقلاب اند و در کنار آن این همه توصیه های مقام معظم رهبری، متأسفانه در دولت یازدهم به خاطر انتصاب هایی که معمولا خارج از تدبیر بوده است، هم زحمت برای قسمت هایی از بدنه دولت وهم برای مردم ایجاد شده است.

وی افزود: اگر کسی را در جایی گذاشتند که توانایی آن کار را نداشت، مسلّماً، نه اینکه عمدا بخواهد آن کار را خراب کند، اما به هر حال به علت بی تجربی خرابکاری هایی صورت می گیرد، متأسفانه در بنیاد شهید این سوء مدیریت را می بینیم.

نماینده جانباز مجلس دهم تصریح کرد: مجموعه ای از مدیریت بنیاد شهید با همدیگر همگونی و همخوانی ندارد، به همین جهت نمایندگانی که حد فاصل مردم و مسئولان هستند، از نحوه تعامل و رابطه با بنیاد ناراضی اند، ایثارگران و مردم هم که مراجعه می کنند آن قدر در چم و خم های اداری گرفتار کرده اند، که واقعا آسیب هایی به آنها وارد شده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حتی این موضوع خدای ناکرده بعضا منجر به این می شود تا کسی که تمام هستی اش را برای انقلاب داده است، الان در مقابل انقلاب ایستاده باشد و این چیز خیلی خطرناکی است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم یادآور شد: به همین جهت من فکر می کنم که تحولی در بنیاد در خصوص مدیریت حتما لازم است. ابطحی نماینده خمینی شهر با اعلام حمایت خود از خواسته های جانبازان تاکید کرد: آقای دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور، خودشان موظفند که به خواسته های ایثارگران رسیدگی کنند و احتیاجی به نمایندگان وجود ندارد، تذکرات عدیده ای که نمایندگان در صحن مجلس می دهند هم در این مورد معلوم است و جانبازانی که با این مشکلات جسمانی و دوری از مرکز کشور مجبورند برای این اجتماع به تهران بیایند، باید دولت تدبیری بیندیشد که کار به اینجا نرسد و ما به سراغ این عزیزان برویم و ببینیم دردشان چیست، نه اینکه آنها(جانبازان) بیایند التماس کنند و این خیلی بد است.

نماینده مجلس دهم اضافه کرد: من که مسئولم باید پاسخگوی آنها  باشم و متاسفانه کار به اینجا رسیده است و من از خدا طلب صبر برای این عزیزان و طلب تدبیر برای دولت می کنم.

اینستاگرام
باید رییس دولت تدبیر و امید ،از خدا طلب تدبیر کند
باید مدیران ارشد بنیاد حداقل ایثارگر باشند . باز وقت انتخابات شده نماینده ها به تکاپو افتادند .
...
همه میخواهند رئیس بنیاد شوند ؟!

همه میخواهند نماینده بشوند ؟!

همه می خواهند با حقوق و معیشت رزمندگان مخالفت کنند ؟!

همه تا جان در بدن دارند ؛ با حقوق گرفتن جانبازان بالاخص ۵%

مخالفت می کنند ؟!

و می جنگند ؟!

تجمع می کنند .

شعار می دهند .

نبرد می کنند :

که مبادا بچه های جبهه از بنیاد حقوق بگیرند ؟!

و فقیر و فلاکت اینان را طالبند ؟!

چرا ؟!

که درستی و پاکی را تعطیل کنند ؟!

فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کنند ؟!

که بتوانند نجومی بگیرند ؟!

و ثروتمند شدند ؟!

چقدر پولدارند اینان ؟!

و چقدر فقیرند بچه های دفاع مقدس ؟!

هی تجمع می کنند :

پولدارتر می شوند ؟!

هی تجمع می کنند :

رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% فقیرتر می شوند ؟!

خدایا موقع تقسیم وجدان ؛ قانون کجا بود ؟!

خدا .
...
همه میخواهندباحق وحقوق رزمندگان کم وکسری زندگیشان راجورکنندبس کنید28سال خوردن حق رزمندگان کافی نیست چراازخودخجالت نمیکشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما نمایندگان از دولتیان بدترید !!!!!! سه سال پیش کف درصد جانبازان شیمیایی و اعصاب وروان به ۲۵ درصد در کمیسیون اجتماعی تصویب شده بود چرا تا کنون درصحن علنی به رای نگذاشتید واین مصوبه هنوز داره خاک میخوره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هردوی شما نمایندگان ومسوولین دولتی از همدیگه بدترید!!!!!! ما را دیگه به شماها امیدی نیست شر مرسانید .ازفاش نیوزهای شجاع خواهشمندم این مطلب بحق را با تیتر بزرگ منتشر کنند.اجرکم عندالله
درود وسلام همه دوستان برای من جالب است که تجمع ارام و با مرام ما ایثارگران در هیچ شبکه خبری نیامده ولی اعتراض به تاکسیهای اینترنتی در همه جا کار شده ولی اشکال ندارد امشب شب شهادت خانم فاطمه زهرا است همان خانمی که سنگ صبور ما در جنگ بود و بعد از ان هم تنها کسی که بدرد دل ما در خلوت گوش می داد و جالب است هروقت برای ایشان نامه ای می نویسم ودرددل می کنم جواب می گیریم از ایشان خواهش می کنم خواست همه ما را که چیزی جز اجرای طرح مثوب مجلس قبلی نیست به ما عطا کن و به همه خانوادهای ایثارگران سلامتی و صبر عطا فرما .جان فدای حضرتزهرا
سلام به نمايندگان عزيز ايثارگر مجلس / با توجه به زحمات که تا کنون کشيده ايد بنده بعنوان يک نماينده از جانبازان زير 25درصد چند سئوال داشتم . خواهشمندم پس از توجه به اين موارد بنياد را مسئول و جوابگو بدانيد

1-چرا در مصوبه هاي اخير باز هم جانبازان زير 25درصد و فرزندان انها را در سهميه دانشگاه لحاظ نکرديد
2-سئوالي که میليون ها بار اعلام شده و حتما به گوش شماها هم رسيده : چرا فرزند و همسر جانباز 25 درصد و بالاتر از سهميه برخوردار بوده و از پرداختن هزينه هاي دانشگاه معاف هستند (که رنگ جبهه را نديده اند ) اما جانباز زير 25 درصد نه تنها خانواده اش محروم شده بلکه خودش (سالها در جبهه بوده ) هم بايد شهريه بپردازد .
3-کف درصد جانبازي براي جانبازان شيميايي و اعصاب و روان که واقعا خانواده هاي انها را بدجوري درگير کرده قرار شد 25 باشد اما هنوز خاک مي خورد .
4-چرا نمايندگان ما بجاي بازي کردن با کلمه ضد ايثار (درصد ) بخودشان زحمت نمي دهند و يک طرح جامع و فراگير خارج از درصد بازي ارائه نمي دهيد (حداقل از کشورهاي همسايه و غربي الگو برداري بکنيد )البته اين را عرض کردم چون شماها وقت نداريد يک برنامه کامل طراحي کنيد .اگر ميتوانستيد در اين 27 سال انجام داده بوديد .
5-بجاي اينکه روزانه يک قانون به قوانين اضافه نماييد بهتر نيست حداقل روزي يک قانون را پيگيري و به سرانجام برسانيد (الحمدلله با اين دولت هاي عزيز مجلس بايد يک کميته جدا براي پيگيري مصوبات داشته باشد )
6- متاسفانه دولت و مجلس اين دوره ارزش ايثارگري را پايين اورديد و با قياس ميگويم ضعيف ترين حد رسيدگي به ايثارگران بود
نهايتا از همه نمايندگان عزيز خواهشمندم ايده نوگرايانه داشته باشيد .بازي با اين شيوه درصد جوابگو نبوده بهتر تحقيقات و برنامه ريزي جديدي ارائه شود .
با تشکر از همه عزيزان خانه ملت و سايت ارزشي فاش نيوز
باسلام‌به‌رهبرعزیزم‌بنده‌جانبازشیمیایی‌ازناحیه‌تمام‌بدن‌و۲۰٪درصد‌میباشم‌و
دارای‌۳۲ماه‌حضورفعال‌درجبهه‌وحالت‌ااشتغال‌باحقوق‌یک‌ملیون‌‌چکاربایدکرد‌
ای‌کاش‌کرایه‌داشتم‌تابه‌شما‌جانبازان‌درروز‌شنبه‌‌دربنیادشهید‌میپوستم‌که‌چرابه‌دادجانبازان‌زیر۲۵٪کیی‌نیست‌
شماصدای‌مارابرسانید‌ای‌یاوران‌رهبر‌وبگوییدچه‌شد‌ان‌همه‌دروغهایتان
وقتیکه جانبازان برای اداره اموردرمان به بیمه ایران وبنیادمراجعه میکنند...انگارکه رعیت درمقابل ارباب ایستاده وجانبازان رابه چشم دزدنگاه میکنند!درصورتیکه خودشان دزدنیستند...شاه دزداند!!!!!و.....
برادر این مطلب شما رو باید با طلا نوشت
سلام / لطفا بفرماييد :

ايا با حقوق کمتر از 2/5 مليون هم ميتوان زندگي حداقلي داشت ؟


جانباز شيميايي فقط مستمري 900 توماني را دارد ....


کم و کسري درمانش را نداردچون چاره اي جز تحمل درد بيشتر را ندارد ...


هزينه وسايل بهداشتي هم نميشود چون جانباز شيميايي روزي يک بسته دستمال مصرف دارد...


هزينه دانشگاه فرزند ش هم بايد بدهد ......چون فرزند جانباز 20 درصد سهميه هم ندارد ...


جانباز شيميايي 20 درصد کارت مقوايي هم ندارد ....


اي کاش طرح تجميع ايثارگري اجرا مي شد ...


جون جانباز شيميايي 20 درصد 70 ماه جبهه دارد ....


اما جانباز شيميايي فقط شرمندگي خانوده اش را دارد ....


خدا را شکر .... فقط خدا را دارد




تاکنون خویشتن‌داری و بردباری رزمندگان، و دیگر آسیب دیدگان جنگ باعث شده تا مسئولان امر در جبران بازماندگی‌ها و خسارات و تأمین نیازهای این جامعه بزرگ دچار قصور، غفلت و سهل‌انگاری شوند و صاحبان اصلی انقلاب را به فراموشی بسپارندبا یادآوری مطالبات کلی خود منتظریم تا دولتمردان و گردانندگان نهادهای ذیربط، رسیدگی به خواست‌های حداقلی ما را در دستور کار قرار دهند و علاوه بر پذیرش رسمی آن‌ها، یکایک مطالبات برآورده سازند.
اختصاص سهمیه فرزندرزمنده دردانشگاهها ازلحاظ انتقال وورودی بماننددیگرجانبازان.
بیمه تکمیلی...حذف نام معسر..ویگرتسهیلات رفاهی دیگر..
ننگتان باد ای کسانیکه بیش از سه دهه در حق جانبازان مظلوم زیر۲۵ درصد ظلم کرده اید.
سلام برهمه شهیدان آنانی که سوختن تاامروزمادرآرامش زندگی کنیم اما دوستان رزمنده وجانبازاگه ماراست مگویم بایددرجلوی مجلس تجمع کنیم چراکه تمام بدبختی های ماازمجلس ونمایندگان مجلس است نماینده گانی که می توانندحقوق 24میلیونی تصویب کنند چطورنمی توانند برای جانبازان ورزمنده گان بیکار تصویب کنند ویااگرسهل انگاری ازطرف بنیاداست چراتحقیق وتفحص نمی کنندمگریک ریس سازمان چه فرقی با وزیرداردماتاکی چوب بی تدبری رابخوریم ازرهبرفرزانه تقاضاداریم نسبت به این موضوع تذکرات لاازم رابدهندوبیش ازاین مادرمقابل خانواده شرمسارنباشیم
باسلام جناب ساقی مدیرفاش نیوزحداقل این مطلب راچاپ کن بنده ازنسل انقلاب وجنگ با8سال اسارت و55درصدجانبازی خواهش میکنم چاپ کنیدآیازمان جنگ بین من سبازوفرمانده ارتش وسپاه وبسیج صحبت ازنخبه بوداگربه فرمانده سپاه یاارتش حقوق نجومی داده نمی شداین عزیزان جنگ رارهاکرده وبه دیگرکشورهامیرفتتدواقعابرای ظام ومجلس ودولت متاسف هستم کدامیک ازمدیران مانخبه هستندوکدام کشوردنیامنتظرمدیریت این نخبگان هستندواقعاجای تاسف داردبرای سران نظام که خودشان رانخبه ومدیروکارآمدمی دانندطی 8سال درعراق تمام اجناس بدون بالاوپایین شدن قیمتهاولی درایران قدراین مدیران رابدانیداگرزمان طاغوت وزیزری 13سال قیمت اجناس راثابت نگه میداردنخبه هست نه این مدیرانیکه 38سال بابهترین وسایل وامکانات هنوزجاده شمال راتکمیل نکرده اندمتاسف هستم این مدیران نخبه فقط ازنخبگی حقوقش رامیگیرننداگرنظام ودولت ومجلس ریگی به کفش خودشان نیست چندصباحی ازافزایش 60درصدمدیران دست نگه دارنندحداقل آنوقت متوجه خروج نخبگان مدیران خواهیم شدمثل داستان فوتبالیست هابایک شایعه فلان بازیکن رافلان باشگاه خارجی میخواهدآقایان مافیافورامدیران باشگاه هارامطلع کرده ودررسانه وجامعه بوق وکرناچرافلان بازیکن برودخارج بایدفلان باشگاه بخردسرقیمت هم چندبرابرشده باتبلیغات فقط بله آقاراهمین داخل میخرنندآنقدرمتاسف هستم برای عده ای کارشناس که ازدرآمدفلان ورزشکارخارج میگویدولی ازهزینه هاوزندگی دیگرمردم حرفی زده نمیشوددرعراق که الان جنگ وبدبختی بیش از40سال هست داردحقوق کارمندونظامی این عراق هم ازملت ایران بیشترهست پس خلایق هرچه لایق لیاقت مامردم ایران همین هست که عده ای سواربرگرده ماشده اندوباکلمات خرافاتی واحساساتی خوب کولی میگیرنندانشاالله اوضاع ازاین که هست بدتربشودشایدماهم حرکتی کنیم حداقل جلوی حیف ومیل شدنبیت المال راجلوگیریکنیم
مگر جانبازان زیر25 درصد که حقوق خود را از بنیاد می خواهند باید آنقدر بی پول باشند تا به حق خود برسند جرا برای دادن حق جانبازان شرط می گزارید گرفتن وام از بنیاد چه ربطی به حقوق جانباز دارد که آنرا برای ندادن حق جانباز بهانه می کنید در ضمن نام معسر بهانه خوبی برای ندادن حق رزمندگان وجانبازان نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi