شناسه خبر : 52231
چهارشنبه 11 اسفند 1395 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمایت فراکسیون ایثارگران مجلس از تجمع اعتراضی جانبازان در بنیادشهید

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از اجتماع ایثارگران در ساختمان بنیاد شهید اعلام کرد.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع خود را از اجتماع مسالمت آمیز ایثارگران در ساختمان بنیاد شهید اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی تصریح کرد: ما از همه جانبازان، رزمندگان و ایثارگران دفاع می کنیم و حرف ما این است که بنیاد شهید باید به این عزیزان توجه و دقت کافی کند و ما به عنوان نماینده از مطالبات ایثارگران دفاع می کنیم.

حسن نوروزی اظهار داشت: اصولا حرف ما با آقای شهیدی و مجموعه بنیاد شهید این است که یک مقدار قوی و به عنوان مسئول و مدافع ایثارگران و جانبازان در صحنه حضور پیدا کنند. در حین برنامه ششم توسعه کشور به جز یک جلسه ای که این عزیزان در کمیته ای حضور پیدا کردند، کمتر در مجلس حضور داشته اند.

وی گفت: حتی نامه های که ما به بنیاد شهید ارسال می کنیم، پاسخ هایی که داده می شود ایثارگرانه نیست و مانند یک اداره معمولی به ما جواب می دهند، اما حتی ادارات معمولی، احترام ایثارگران را نگه می دارند و قوی پاسخ می دهند.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: الان ما جانبازانی داریم که برای یکی دو میلیون درمانده و حیران هستند و اگر با فرماندار یا شهرداری مکاتبه کنیم، شاید بتوان برای آنها مبلغی دریافت کرد، اما بنیاد شهید در این مورد کمکی نمی کند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس دهم ادامه داد: به نمایندگی از جانبازان و ایثارگران از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران گله مند هستیم و چرا که آقایان می توانند از بودجه هایی که در اختیار دارند و از ریاست جمهوری و کارخانه ها دریافت می کنند، در این شب عیدی به ایثارگران، جانبازان و رزمندگان کمک کنند.

وی تاکید کرد: واقعیت قضیه این است که آقایان همان کار عادی که قانون آنها را مکلف کرده است و در حد پولی که دارند عمل می کنند، در حالی که توقع این است که بنیاد شهید قوی و محکم در صحنه حاضر شود و به نیازها و مطالبات بر حق جامعه هدف رسیدگی کند.

آزاده دفاع مقدس در مجلس دهم متذکر شد: نامه نگاری های زیادی با بنیاد شهید در مورد مسائل و مشکلات جانبازان و ایثارگران انجام شده است اما متاسفانه پاسخی دریافت نمی کنیم و هستند جانبازانی که چند درصدی جانباز هستندو بر اساس پرونده هایی که در محاکم داشته اند، حقوق شان قطع شده است و متاسفانه خانواده های آنها در حال متلاشی شدن است و به درخواست های ما بنیاد توجهی نمی کند.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: احساس من این است که مسئولان بنیاد از سر سیری یک مقدار به ایثارگران توجه می کنند، در حالی که کسی که در این جایگاه قرار می گیرد، باید به صورت ایثارگرانه و جان فدایی کار کند و مثل شمع بسوزد تا دیگران بسازند.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی اضافه کرد: امید آن داریم که در آینده شاهد یک وضعیت خاص باشیم، بخصوص الان که برخی از خبرها را می شنویم، که بعضی از خانواده های ایثارگران به دلیل فقر مالی در حال متلاشی شدن هستند، بسیار ناخوشایند و نگران کننده است.

نماینده مجلس دهم تاکید کرد: مگر یک جانباز، ایثارگر و آزاده و رزمنده که جان و حیثیت خود را با تمام وجود در اختیار کشور قرار داده است، مگر چه دارد که بخواهند از او اختلاس و سرقت کنند و عده ای به آلاف و الووف برسند.

نوروزی اضافه کرد: به عنوان نماینده مجلس ما نگران هستیم و شکایت داریم، به عنوان مثال همین تحقیق و تفحص که از بنیاد شهید شد و آقای خجسته نماینده همدان پیگیر بود، کسی هنوز جوابگو نبوده است.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقایان باید خود را اصلاح کنند و پاسخگو باشند و مسئولان بنیاد حدأقل پاسخگوی آقای خجسته باشند و وضعیت به گونه ای نشود که ایثارگران مجبور به تجمع باشند و بی توجهی به خواسته های این عزیزان علاوه بر اینکه کم لطفی است، بلکه از لحاظ قانونی جرم هم تلقی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی تأکید کرد: ما از همه جانبازان، رزمندگان و ایثارگران دفاع می کنیم و حرف ما این است که بنیاد شهید باید به این عزیزان توجه و دقت کافی کند و ما به عنوان نماینده از مطالبات ایثارگران دفاع می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هر چند که ما از بنیاد هم دفاع می کنیم و می گوییم که حیثیت خود را نگه دارند و پاسخ بدهند و به میدان بیایند و در مرکز استان ها و شهرستان ها مدیران بنیاد پاسخگو باشند و نسبت به زیر دستان خود توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تاکید کرد: بنیاد شهید یک اداره معمولی در کشور نیست و همانند مسجد وجاهت و قداست خاصی دارد و هم کسانی که در آن جا خدمت می کنند و هم کسانی که به آنجا مراجعه می کنند، باید مورد احترام و تکریم قرار بگیرند و در واقع ایثارگرانی که به بنیاد مراجعه می کنند مانند یک زائر باید توسط مسئولان مورد رسیدگی قرار بگیرند، چرا که اینها (جانبازان) از نزد خدا برگشته اند باید مورد توجه قرار داد و این ها نماینده خدا هستند و اگر کسی نماینده خدا را اذیت کند، خود خدا را اذیت کرده است و به عذاب سخت الهی گرفتار می شود.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام

...

سلام و درود بر شما عزیز .

حرف های شما عزیز

نشان از فرهنگ ایثار و شهادت دارد .

دلسوخته اید .

ولی کافی نیست ؟!

مانند ؛

و بیشتر هم ؛

از جانباز نماینده مجلس جناب آقای

مجتبی رحماندوست عزیز

و جناب آقای فتح الله حسینی عزیز .

باید کوشش کنید و فریاد شوید که :

همه رزمندگان و همه جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس؛

از بنیاد حقوق و مسکن بگیرند ؟!

در مملکتی که پول و ثروت زیاد دارد .

ماهی ۲ ملیون تومان برایش پولی نیست که به رزمندگان بدهد .

فقط باید مانند جنابعالی دلسوز و قدر دان باشند ؟!

و از رزمنده ستیزی تبری جویند .

آنوقت هم جنابعالی به اهداف عالیه الهی انسانی خودتان می رسید .

و هم رزمندگان به حقشان می رسند .

و هم فرهنگ ایثار و شهادت زنده می شود .

برای جنابعالی

و برای اندیشه و افکار آزادی معابانه تان .

احترام داریم .

سلامت و موفق باشید .

...


چرا حمایت نکنند ؟؟
من که‌ می دونم کوتاهی کردند . زشته بعد بگن ما برای مال دنیا تجمع کردیم . به خدا زشته .
حاجی دیدی بهت گفتم اگه من زودتر اقدام می کردم چه حرفهایی پشت سرم بود . الان ببین چقدر دلت می سوره که‌ هم دردت انگ زیاده خواهی بهت زده ؟؟؟
فکرشو بکن به من چی می گفتن دیگه .... اما نترسید شما پیروزید .
منم پیروز شدم . چطور ؟
بعد می گم . کاشکی گذاشته بودید منم بیام .
اگه از طرف برادرشهید و جانباز نخاعی اجازه داشتم حتما اولین نفر پشت در بنیاد بودم . ایشون به جور بهم گفت لازم نیست که‌ دو به دل شدم بیام با نه . والا اگه بنیادی ها منو با ساک و چمدان می دیدند ، می فهمیدند کاسه صبر ما تا کجا تمام شده دیگه ؟
اگه نیامدم عوضش ونیه شاهد توپ دارم از کوتاهی متولیان بنیاد شهید . همین یکی دو روزه عین چی می ذارمش جلوی چشم بنیادی ها . بلکه یه کم به خودشون بیان .
قداست وبزرگی وعظمت ایران اسلامی نتیجه جانبازیها وجانفشانیهای فرزندگان این مرزبوم می باشدخداوند شاهد این فداکاری های رزمندگان وجانبازان بوده است چگونه است که برای دادن حق مسلم این عزیزان شرط معسر بودن را بکار می برید این کلمه برازنده سرباز وجانباز ی نیست که زمانی ارتش به آن افتخار می کرد
اقای نوروزی عزیز نگه داشت حرمت امامزاده در قدم اول با متولیش هست شما قانون خوب ، قوی ، روزآمد و موثر تصویب کنید ما بلد هستیم حقمان را از حلقوم بنیاد بیرون بکشیم زمانی که قانون ودمستندی وجود ندارد زیاد پا پیچ بشیم بنیاد مخیر است به استناد قانونی که مجلس تصویب کرده ما را بجرم هیاهو تحویل مرجع قضایی بدهد .
برای نمونه همین اواخر در لایحه احکام دایمی توسعه کسور کلی در بوق و کرنا کذدید که فلان و فلان مبکنیم اما با یک تشر کوچک همه تان بله همه تان پا پس کشیدید و ایثارگران را مثل همیشه که مظلوم تنها بوده است شمادهم تنها گذاشتید . وخیلی شق القمر که در این قانون کردید این بود که همان قانون فکستنی ، بیخاصیت ، ضد ایثارگر ی را بدون ذره ای تغییر دایمی هم کردید تا کی بتوان آن را اصلاح کرد خدا میداند آنوقت ...
حاج آقانوروزی سلام ادب دارم خواهشمندیم به دادماجانبازان برسیدالآن من جانباز 55%با60سال بااین وضعیت نه قادر به کاری هستم دوتاازفرزندانم برای ازدواج مونده اندآقای جعفرزاده نماینده گیلان مخالفت بااعتراض مسالمت آمیزهستندنفس ایشان ازجای گرم بیرون میادایشان باجیب پرازپول دارندحرف میزنندمجلس امروزتصویب نمودحقوق مدیران 24میلیون تومان درسال 3میلیاردمن جانبازدومیلیون درسال میشود24میلیون اینجاالآن کجاعدالت علی(ع)اجراع میشودنه خونه دارم نه ماشین برای جابجای شدن خودم دارم چه بگم رهبرمعظم انقلاب هرروزدارندتاکیدمیکنندمسولین اجرایی ماگوش شنواندارندبازهم دارم عرض میکنم به دادماجانبازان برسیدعمل جراحی شده ام یک سال است خانه نشین هستم افسردگی گرفته ام هرروزباکوچک ترین بهانه باهمسرم که 30سال است مراترخشک مکندزحمت مرامیکشدازدستم روانی شده خرج خانواده ام رابااین حقوق نمیتوانم برسانم دخترهایم راشوهردادم ازچندبانک بنام خودم وهمسرم وام برداشتم حقوقی برام باقی نمی ماندهیچ مسولی درگیلان جوابگوی مانیست حرف میزنیم مارادیوانه خطاب مینمایندبنده یک بنامرمرکاربودم کاروزنگی ام رابخاطرحفظ انقلاب ونظام رفتم جبهه تاازدین ودیانت خودومملکتم دفاع نمودم حال کسی نیست پاسخ سوال مارابدهدمگرحضرت امام راحل نفرمودندهرکس برای این جنگ جهادرفته گان مشکل تراشی کنندضدانقلاب معسوب میشوندباآنان برخوردنماییددرجای دیگرفرمودنگذاریداین پیشکسوتان جهادخون درزنگی روزمره خودبفراموشی سپرده شودآیااین است وصایای حضرت امام به دادمان برسید
سلام.برادرجناب جعفرزاره مثل مانه گرسنگی کشیده نه سختی نه دوری واختلاف خانوادگی.بخاطروجود همین هامادرفشارورنج ودردهستیم چراکه ایشان خودشان رابزرگ گیلان میدانند!بقیه کشک!خداهست برادر روزی میرسدنه چندان دورحقایق روشن چون ماه هرگزپشت آبرنمیماند..توکل بخداوتوسل به فاطمه زهرا.ص.
با سلام جانباز25درصد حالت اشتغال تبصره 6 هستم حقوق جانبازی ندارم از لحاظ مالی واقعا در فشار م ..روح و روان و آزورده ای دارم هیچ کس به فکر ما جانبازان حالت اشتغال تبصره شش نیست سالهاست از بنیادشهید درخواست وام قرضالحسنه دادم می گوین حقوق جانبازی ندارید نمی توانیم بشما وام بدهیم دیگر به آخر خط رسیدم در بنیاد شهید بین جانبازان تعبیض های بوجود آوردند بعنوان مثال بنده از کارکنان بنیاد شهید تبریز هستم سالهاست همکاران همشرایط من از تمام حق وحقوق جانبازی برخوردار هستند متاسفانه بنده هم سالهاست از تمام مزایای جانبازی محروم بوده واجاره نشین هستم از لحاظ مالی واقعا زجر میکشم به همه مسئولان نامه نوشتم هیچکس جوابگو نیست دیگر از همه کس ناامید شدم چون اگر در هر کجا باشی باید آشنا و پارت قوی داشته باشی منهم پارت قوی ندارم فقط خدای مهربان را دارا میباشم
جناب حاج آقانوروزی سلام وعرض ادب،ازلطفی که درحق ایثارگران فرمودی وسخنرانی کردی ممنونیم،اما اگرباسخنرانی وپشت تریبون حمایت کردن مشکل ماحل میشدتاالان میلیونهامسؤل چرب زبان توتریبونهاازحمایت ودفاع وخدمت به ایثارگران حرف زده انداماکو؟کدام خدمت؟چه حمایتی جناب نوروزی؟توهمین قانون احکام دائمی مگرشماقانونگذاران ازترس شورای نگهبان!!! جرأت کردیدقانونی تصویب کنیدکه دردی ازدردهای ماراکم کنه؟؟ بنظربنده تمام ایثارگران بایدبایک تجمع بزرگ وانتخاب نمایندگان لایق وتوانمندمراتب دردوشکایت خودراخدمت آقاامام خامنه ای برسانندتاحضرت آقاخودشان برای ماتصمیم سرنوشت سازرابگیرند.چراکه مابغیرازشخص حضرت آقابه هیچ مسؤلی اعتمادنداریم.خدامیداندکه مسؤلین بااینکارهاشون فقط قلب امام عصروجانشین برحقش امام خامنه رابدردمی آورندکه خدای نکرده اگرایشان ازاین قضایااحساس تألمی بنماینداون موقع جون ما وخون ماوبچه هامون دیگه هیچ ارزشی نداره که کسی بخواهدبه ساحت ایشان اسائه ای بنماید.
خوب بود ولی در مقابل زندگی سوخته ما کافی نیست !
قوانین ابهام دار مورد تفسیر یکجانبه بنیاد قرار میگیرد !
دولت قوانین مصوب را اجرا نمی کند !
کاش به وام مسکن هم پرداخته شود وام مسکن امسال را بگونه ای ابلاغ کردند که کمتر کسی قادر به گرفتن آن باشد ! برای وام دومی ها فقط وام ساخت میدهند ! که در کلان شهرها کسی از ایثارگران مگر جز معدودی قادر به جذب آن نخواهد بود !!!
سالهاست نمایندگان حرف میزنند ولی اتفاقی نمی افتد !

حرف حرف حرف
چون برف برف
آب آب می شود
و بعد هن بخار
و دیگر هیچ !
سلام. جانبازان زیر25درصد که وارد بنیاد شهید می شوندطوری باانها برخوردمیشودکه انگاران جانباز قاتل است .تو ای برادر می گوی بااحترام کجایی که ببینی
اگه فامیلی یارفیقی دربین مقامات بنیادداشتی فبها والا حتی بعنوان یک انسان هم احترتم نداری تاچه رسد بحق وحقوق من جانباز تاحالا 2تاازفرزندانم ازدواج کرده دریغ ازیک ریال وام یاهدیه ازدواج 25 درصد حالت اشتغالم ویکی ازپسرانم متولد 66 بخاطر بیکاری وفقر هنوزازدواج نکردهودریک خانه 40 سال ساخت فرسوده زندگی میکنم که دیواراش ازهرطرف ترک خورده ومنتظر زلزله 3رشتریست تادفنمان کند-میگویند نداریمام اختلاص هرروزمدیران ویقه سفیدان پس ازکجا میاد.دروغ.خلف وعده .خیانت درامانتدرکشور بیدادمیکنه
پس چی شد اجرای تبصر2 ماده 39 کی کجا با انجام بشه ننگ براین خفت
اقای نوروزی با سلام باید عرض کنم صرف حمایت در مقام عمل کافی نیست شما نماینده مردم هستید مجلس بیشترین نقش و قدرت و نفوذ را دارد ولی متاسفانه شما قول داده بودید در برنامه ششم توسعه مطالبات همه جانبازان و ایثارگران را پیگیری و به نتیجه برسانید ولی متاسفانه در مصوبه نهایی حتی ده درصد از قولهای شما نیامده به جانبازان زیر بیست و پنج درصد که قول داده بودید برای فرزندان آنها سهمیه دانشگاهی در نظر بگیرید عمل نکردید ما چگونه به شما اعتماد کنیم صرف حمایت شما هیچ مشکلی حل نمی کند اگر راست می گویید اقدام انقلابی کنید و با تصویب یک لایحه دو فوریتی این مشکلات را حل کنید اگر نمی توانید اجازه بدهید ما خودمان کارمان را پیگیری کنیم
برادر محترم قانع باشید با همون سهمیه مازاد
چرا حتما حتما باید به شما سهمیه بدن؟!!!!
سوال شه برام؟

چرا نمایندگان مجلس بی تفاوت شدن!

چرا دولت بی خیال شده


واقعآ چرا؟ همه به ایثارگران بی تفاوت شدن


پناه برخدا
سی سال حرف دروغ بای زیر 25 درصدیها بس است مشکلات تغاوتها بی عدالتی ها رفع کنید باعث بی عدالتی ها که امریکا نیست
زیر 25 درصدیا جانباز نیستن.
با سلام خدمت شما عزیزان مسئول. نمیدانم چگونه با این وضع گرانی به مرکزی مراچعه کنم چون اداره بنیاد شهید شهرستان محل سکونتم نمی تواند جوابگو باشد. بنده مشکل مسکن دارم که با شرایط کنونی وضع شده نمی توانم برطرفش کنم که بعد از 29 سال بتوانم خانه ای برای چهار سر عائله تامین کنم بیمه دی و بانک دی در شهر میانه نیست و باید تا تبریز جهت انجام امور بروم که هزینه ی گزاف در بر دارد. از حقوق ماهانه ام کسر میشود اما تا کنون فردی در اداره بنیاد شهید شهر میانه نتوانسته جوابی بدهد. از سهام بانک دی که تعلق یافته بود هیچ خبری نیست. سایت بنیاد قطع میباشد و نمی توان از فیش حقوق سر در آورد. و اگر فقط فهرست وار بگویم حتی درز این مجال نمی گنجد که ایکاش میشد مسئول بالا دستی را یافت تا سوالهای خود را جوابی دهند. باسپاس رضالو از میانه.
بسم رب الشهدا والصدیقین.ایا کسی نیست جواب بده بنده همه عزیزانم را ازدست دادم وبارشیمیایی ویک بار باترکش زخمی شدم (تمام مدارکم کامله ـادارات به ترتیب از لشکربه بسیج وسپاه وبنیادشهیدواموزش وپرورش ومدرسه وبیمارستان نامه نوشتند این محصل درمنطقه مجنون وفاو شیمیایی شده وبستری بوده وغیبت ایشان موجه ویباشد وچرا بنڋه ۲۴سال معوقه حقوق دارم و چرا مستاجرهستم ودودخترم ودامادم ویک ماه قبل همسرسرطانیم فوت کرد وهزینه کفن ودفن بهم ندادند وتنها دخترم با مدارک عالی بیکاڔه وچرا با۲۵%ازکارافتاده کلی حمایت نشدم پنج برادرجانباز هستیم ومادرمان گریان فوت کرد الان هردوچشمم دیدکم داره وعمل نوشتند وگوشم شنوایی نداره واحدی اهمیت نمیده با این حقوق بنیادرفتم شهرستان خانه گرفتم وچهاڔساله دارو ودرمان ازاد گرفتم والان هم بیمه دی نداریم وچه مقامی هزینه تاریخ گذشته این نابینا را خواهد داد وچرا معوقه بنده تاریخ نداره وسود نداره۱۶۵۱۷۶۳۹۸۴
بخود بیاعید اکرعدالت نباشد هردولتی باشد محکوم به شگسته اقای روحانی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi