شناسه خبر : 52236
شنبه 14 اسفند 1395 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خواسته‌های شهید مدافع حرم قبل از شهادتش/فیلم

شهید «علی‌ اصغر کریمی» متولد 16 اسفندماه سال 60 و از بسیجیان گردان 119 امام حسین(ع) ناحیه ابوذر بود که در  اسفندماه سال 88 ازدواج کرد. شهید علی اصغر کریمی که چندین بار داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) عازم عراق و سوریه شده و مجروح شده بود, چندی پیش مجدداً برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی عراق شد و 7 اسفندماه سال جاری در جریان آزادسازی موصل به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

مراسم وداع با پیکر شهید کریمی شب گذشته (چهارشنبه 11 اسفندماه) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین حلواییان و مداحی و مرثیه سرایی جمعی از مداحان اهل بیت در  مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در عبدل آباد, خیابان شهید زنهاری کوچه 31 برگزار شد.

 
خواسته‌های شهید مدافع حرم قبل از شهادتش +فیلم

پیکر شهید علی‌اصغر کریمی امروز (پنجشنبه) با حضور خانواده شهدا, جمعی از جانبازان, ایثارگران و عموم مردم از ساعت 8 صبح از عبدل آباد، خیابان شهید سلطان پور تا  ابتدای 20 متری میعاد محله خانی آباد نو تشییع و پس آن همراه با پیکر دو شهید گمنام که یکی 18ساله در عملیات ایذایی والفجر8 و در جزیره ام‌الرصاص و شهید دیگر 18ساله در عملیات والفجر4 و در منطقه عملیاتی پنجوین به شهادت رسیده است در قالب دسته عزاداری با حضور هیئات مذهبی از مسجد جامع حضرت ولی‌عصر(عج) واقع در خانی‌آبادنو ابتدای 20متری میعاد آغاز شده و از مسیر خیابان شهید لطیفی به‌سمت سه‌راه شریعتی، فلکه ابوریحان و خیابان شهید صمدی به‌سمت بلوار میلاد ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز پیکر این شهید مدافع حرم برای خاکسپاری به بهشت زهرا(س) منتقل می شود تا در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و در جوار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شود.

شهید کریمی در این فیلم که ساعاتی قبل از شهادت وی به ثبت رسیده خواسته‌هایی را مطرح می‌کند.

در ادامه این فیلم را ببینید:
 
download

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi