شناسه خبر : 52249
شنبه 14 اسفند 1395 , 16:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس با پرداخت حق نگهداری به والدین و همسران شهدا موافقت کرد

مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی لایحه برنامه بودجه سال آینده، رای به پرداخت حق نگهداری به والدین و همسران سالمند شهدا داد.

فاش نیوز - مجلس شورای اسلامی  در ادامه بررسی لایحه برنامه بودجه سال آینده، رای به پرداخت حق نگهداری به والدین و همسران سالمند شهدا داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز شنبه 14 اسفندماه در ادامه بررسی تبصره 18 بند "د" آن را تصویب کردند.

بر اساس این گزارش از مجموع 200 نمایندگان حاضر 151 نفر رای موافق و 2 رای مخالف و 3 ممتنع دادند. در بند "د" تبصره 18 لایحه برنامه بودجه سال 1396 آمده است: بنیاد شهید و امور ایثارگران مکلف است از محل اعتبارات ردیف 131600 جدول شماره 7 این قانون با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد و یا مراجع قانونی ذیربط حسب مورد به والدین و همسران شهدا که به دلیل کهولت سن و یا بیماری صعب العلاج نیاز به نگهداری دارند، در صورتی که در میان خانواده، فرد یا افرادی از آنها نگهداری کنند نسبت به پرداخت حق نگهداری به میزان 30 درصد حداقل حقوق کارکنان دولت اقدام کند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
جانبازان...بیش از۳۰سال است که به پرستارنیازدارند! امامتاسفانه به تعدادمعدودی حق پرستاری پرداخت میشود!!!و...
حداقل حقوق کارکنان دولت امثال ۹۰۰ هزار تومان و حداکثر ۷ برابر آن است این ۳۰ درصد حداقل که میشود ۲۷۰ هزار تومان و کرایه راه همان شخصی که میخواهد از این عزیزان نگهداری کند هم نمیشود ولی همین نمایندگان میان حداکثر حقوق ۲۴ میلیون تومان برای کارمندان دولت تصویب میکنند!
حداقل حقوق کارکنان دولت امثال ۹۰۰ هزار تومان و حداکثر ۷ برابر آن است این ۳۰ درصد حداقل که میشود ۲۷۰ هزار تومان و کرایه راه همان شخصی که میخواهد از این عزیزان نگهداری کند هم نمیشود ولی همین نمایندگان میان حداکثر حقوق ۲۴ میلیون تومان برای کارمندان دولت تصویب میکنند!
گل گفتی دلاور.واقعاجای تاسف داره!!!
میگم یه چند ماهی به جانبازان بالای 70درصد از طرف بیمه ایران حق نگهداری پرداخت شد ولی الان حدود شش ماه طلب داریم از بیمه ایران و میگن پول نداریم خوب کمتر دزدی کنین و اختلاس کنین تا بی پول نمانید . دیگه دزدی و اختلاس و خط و خط بازی توی مملکت بیداد میکنه از طرفی هم بی حجابی خیلی رواج یافته . الان گرگان شده تهران دوم بیایید ببینید چه خبره .
باسلام واحترام چرا امتیازاتی که برای بعضی ازاقشار ایثارگران درنظر گرفته شده به همه ایثارگران تعلق نمی گیرد؟ مثلا برخورداری ازیک رتبه تحصیلی بالاتر درحکم فرزندان شهدا چرا مشمول همسران شهدا نمی شود و............. این تبعیض بین ایثارگران چه معنایی دارد؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi