شناسه خبر : 52251
دوشنبه 16 اسفند 1395 , 11:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از نخستین ایستگاه صدورکارت ملی هوشمند جانبازان

مسئول امورایثارگران سازمان ثبت احوال کشور از رونمائی نخستین ایستگاه سیار صدور کارت هوشمند ملی به ایثارگران در آسایشگاه جانبازان ثارالله خبر داد.

فاش نیوز -  مسئول امورایثارگران سازمان ثبت احوال کشور از رونمائی نخستین ایستگاه سیار صدور کارت هوشمند ملی به ایثارگران در آسایشگاه جانبازان ثارالله خبر داد.

محمدرضا بیدی، مشاور رئیس سازمان و مسئول امور ایثارگران سازمان ثبت احوال در گفت وگو با فاش نیوز گفت: ساعت 14 فردا یکشنبه 15 اسفندماه از ایستگاه کارت هوشمند ملی در آسایشگاه جانبازان ثارلله تهران رونمایی می شود.

او اضافه کرد: این نخستین ایستگاه سیار صدور کارت هوشمند ملی است و تاکنون 117 درخواست صدور کارت توسط این دستگاه ارائه شده است.

وی اظهار داشت: کارت توسط این دستگاه در کوتاه ترین زمان صادر و عموما" یک روز بعد تحویل داده می شود.

 مشاور رئیس سازمان ثبت ومسئول ایثارگران گفت: برای تحویل این کارت، امضای دیجیتال خود فرد لازم است و عکس و اثر انگشت به صورت آنلاین گرفته می شود.

محمد رضا بیدی گفت:  اعضای خانواده جانبازان نیز می توانند برای در یافت کارت هوشمند ملی به این ایستگاه ها که ویژه جانبازان و ایثارگران است مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین قرار است به رسم دیدار با جانبازان دارای وضعیت سخت تر و کسانی که قادر به حرکت و خروج از منزل نیستند، ضمن مراجعه به منازلشان و دیدار با آنان ،  طرح صدور کارت هوشمند ملی در منزل برای آنان در منزلشان به اجرا در آید.

 بیدی در پایان بیان داشت: قرار است به زودی در 3 یا 4 مکان دیگر تهران از جمله آسایشگاه جانبازان امام خمینی و خانه نور نیز این ایستگاه دایر گردد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi