شناسه خبر : 52252
شنبه 14 اسفند 1395 , 16:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

متن کامل قطعنامه جانبازان تجمع کننده در ساختمان مرکزی بنیاد +فیلم

جانبازان تجمع کننده در ساختمان مرکزی بنیاد شهید، امروز پس از برگزاری تجمع بی سابقه خود علیه سوء مدیریت مسئولان بنیاد قطعنامه ای در 15 بند صادر کردند

فاش نیوز - جانبازان تجمع کننده در ساختمان مرکزی بنیاد شهید، امروز پس از برگزاری تجمع بی سابقه خود علیه سوء مدیریت مسئولان بنیاد قطعنامه ای در 15 بند صادر کردند که متن کامل آن به این شرح است: "بسم الله الرحمن ارحیم"

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانى هستند که به آنچه با خدا پیمان بستند صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى دیگر در همین‌انتظارند و هرگز عقیده خود را دگرگون نمی‌کنند.

"سوره مبارکه احزاب، آیه ۲۳"

از میان مؤمنان مردانى هستند که به آنچه با خدا پیمان بستند صادقانه وفا کردند. برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى دیگر در همین‌انتظارند و هرگز عقیده خود را دگرگون نمی‌کنند.

"مقام معظم رهبری"

نابسامانی، آشفتگی، تضییع حقوق، ضعف و سوء مدیریت، ضایع شدن فرصت ها، عدم مدیریت صحیح بر منابع، عدول از تعهدات قانونی، عدم دفاع موثر از حقوق قانونی، ناکارآمدی، ناتوانی، عدم برنامه ریزی و انفعال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ما را بر آن داشت تا قبل از آنکه این نهادِ یادگار حضرت امام (ره) که نفسهای آخر حیات خود را می کشد، کاملا از صحنه مؤثر مدیریت کشور کنار رود، به فکر درمان آن باشیم.

مقام معظم رهبری در فرمان تجمیع نهادهای ایثارگری فرمودند: "نظر به اهمیت موضوعِ ارائه خدمات به ایثارگران که ولی نعمتان این جامعه هستند و دغدغه هایی که نسبت به استیفای حقوق این عزیزان داشته و دارم، اکنون که نتیجه جمع بندی متولیان امور، ضرورت تجمیع ماموریت ارائه خدمات به خانواده معزز شهداء، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز در بنیاد شهید انقلاب اسلامی می باشد، اینجانب این تصمیم مبارک را تایید می کنم، مشروط بر اینکه نهادی بودن آن حفظ شود تا این نهاد انقلابی بتواند با هماهنگی و در ارتباط با سایر دستگاههای اجرایی کشور حداکثر خدمات ممکن را به ایثارگران و خانواده محترم ایشان ارائه نماید".

لکن امروز شاهدیم که به دلیل کاغذ بازی، ساز و کارهای پوسیده و کهنه، تاخیر در انجام تعهدات و ماموریتها، ناکارآمدیِ مدیران، انتصاب افراد ضعیف و ناتوان و گاهی مسئله دار، نه نهادی بودن بنیاد حفظ شده است و نه رفتار انقلابیِ مورد انتظار از این نهاد که به تعبیر مقام معظم رهبری باید دستگاه عصمت و طهارت باشد، متجلی است. متأسفانه پیگیری‌های متعدد شورای عالی انجمن های جانبازان و سایر تشکل‌های ایثارگری طی چند ماه گذشته به منظور بهبود وضعیت بنیاد و رویه های موجود با بی تفاوتی مدیریت عالی بنیاد کار را به جایی رساند که برگزاری این اجتماع را ضروری کرد. لذا ایثارگران تا تحقق بندهای این قطعنامه به شرح زیر، قاطعانه پیگیر خواهند بود:


 

1- سیاستهای کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران، مصوب مقام معظم رهبری، راهبرد اصلی و اساسی برای مجلس، دولت، نیروهای مسلح، دستگاههای اجرایی، بنیاد و همه نهادهای فرهنگی کشور از جمله صداوسیما باشد.

۲- قوانین و مقررات مصوب در حوزه های مختلف مرتبط با ایثارگران اعم از درمان، معیشت، آموزش و غیره، اجرا شده و در موارد عدم وجود قوانین منطبق با نیازهای روز ایثارگران و با مشارکت و نظر نمایندگان خبره و کارشناسی جامعه ایثارگری تهیه، تصویب و به مرحله اجرا در آید.

۳- درمان، معیشت، اشتغال و آموزش نسبت به سایر خدمات از چنان اهمیتی برای ایثارگران برخوردارند که هر گونه بی توجهی به آنها، تبعات زیانباری خواهد داشت. مصرانه خواهان آنیم که مدیریت عالی بنیاد قانون جامع خدمان رسانی ایثارگران (اصلاح شده توسط شورای عالی انجمن های جانبازان) را جهت تصویب نهایی پیگیری نموده و در جهت تحقق حقوق ایثارگران، گام بردارد و با مدیران و تفکراتی که در بنیاد به عامل و مانعی برای پیگیری حقوق ایثارگران تبدیل شده اند برخورد و نسبت به عزل آنان اقدام کند.

۴- قوانین و مقررات متعدد و متنوعی که فاقد ضمانت اجرایی و بعضاً مخالف صریح گردشکارهایِ مصوب فرماندهی کل قوا بوده و فقط تاثیرات منفی آن در جامعه برای ایثارگران باقی می ماند، باید با نگاهی نو و برگرفته از مطالعات علمی و جهانی در این حوزه متحول و به روز شود و بجای قوانین وسیع، گسترده و بی خاصیت، قوانینی کارآمد که مشکلات اساسی ایثارگران را مرتفع کند، جایگزین شوند.

۵- در سالهای اخیر از معضلات اساسی بنیاد، گماشتن مدیران ناتوان در راس بنیاد، توسط رئیس جمهورها بوده، که موجبات وهن بنیاد را فراهم کرده است. انتظار می رود در تغییرات پیش رو، مدیری انقلابی، متعهد، توانمند، با برنامه و دارای کارنامه ای مقبول در مدیریت برای این امر پیش بینی و مدیران ضعیف و ناکارآمد به این مسئولیت گمارده نشوند.



۶- یکی از مهمترین معاونت‌های موثر در بنیاد معاونت حقوقی و امور مجلس است که تعاملات آن با مجلس و دولت می تواند تامین کننده حقوق قانونی ایثارگران باشد، ولی همواره مدیریت عالی بنیاد در گذشته و حال با انتصاب افرادی نانوان و بی کفایت از بیرونِ بنیاد، لطمات جبران ناپذیری به اعتبار بنیاد و حقوق ایثارگران وارد کرده اند، انتظار جامعه ایثارگری، انتصاب افرادی شایسته برای این معاونت، سایر معاونت‌ها و مدیریت‌های حساس بنیاد همچون کمیسیون پزشکی، کمیسیون ماده ۱۶ و مانند آنها می باشد.

۷- ایثارگران انتظار دارند مدیریت عالی بنیاد بدون در نظر گرفتن سایر ملاحظات، اعم از سیاسی و جناحی فقط به دنبال اجرای قوانینی باشد که متضمن حقوق ایثارگران است و با کارشناسی موثر خلاء‌های قوانین و مقررات را رفع کند .

۸ - قوانین و مقررات در حوزه ایثارگری باید به نحوی توسط مسئولین کارشناسی و تصویب شود که منافع عموم ایثار‌گران اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان را به نسبت ایثارگری و شرایطی که آنان دارند، تامین کند.

۹- مدیریت عالی بنیاد باید با اصلاح رویه ها و روشها و کنترل و نظارت بر آن، در ارائه خدمات با استفاده از شیوه‌های نوین مدیریتی، به اصلاحات مور نظر اقدام کند بطوری که ضمن کاهش هزینه‌ها و اصلاح مفاسد احتمالی میزان رضایتمندی ایثار گران را بطور واقعی افزایش دهد.

۱۰- مجلس، دولت و بنیاد باید با تهیه نظامهای پنج گانه تسهیلات ایثارگران، شامل: نظام جامع درمان، نظام جامع معیشت و رفاه، نظام جامع آموزشی، اشتغال، استخدام و کارآفرینی، نظام جامع مسکن و نظام جامع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت) جهت تحققِ اهداف عدالت، سلامت، سرعت و سهولت در ارانه خدمات به ایثارگران تلاش و اقدام کنند.

۱۱- بنیاد باید در تعامل با تشکل‌های رسمی ایثارگری با حفظ حقوق متقابل از رفتار و اقدامات کنترلی و نظارتی پرهیز نموده و فضای صمیمی تعامل سازنده را مهیا کند.

۱۲- بخشهای اقتصادی هیچگاه برای ایثارگران منشاء خدمات و ارائه تسهیلات نبوده اند و همواره به حیات خلوتِ مدیران فرصت طلب و سودجو تبدیل شده اند. غفلت مدیریت عالی بنیاد به دلیل مشغله رسیدگی به ایثارگران، همواره فرصت‌های مساعدی برای سودجویی در بخشهای اقتصادی را فراهم کرده است. اگر اصلاحات اساسی در بخشهای اقتصادی ممکن نیست، که تا به حال چنین بوده است، بنیاد با واگذاری آن و تخصیص منافع آن برای حل مشکلات ایثارگران، تمام هم و غم خود را به ارائه خدمات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دهد و از اموری که تا به حال جز بدنامی برای بنیاد برآیندی نداشته است بپرهیزد.



۱۳- برخی از مدیران بنیاد سالهاست که در بنیاد، بدون آنکه نقش مفید و موثری داشته باشند، فضایی را اشغال کرده اند. اینان افرادی بی انگیزه، بی تفاوت و بدون برنامه هستند که اتلاف وقت و منابع بنیاد تنها اثر آنان بوده است. بر کناری آنان از مسئولیت‌ها خواسته جامعه ایثارگری است.

۱۴- بنیاد سازمانی حجیم، پر هزینه و دارای نیروهای ناکارآمدی شده است که اگر فکری برای آن نشود کاملاً زمین گیر خواهد شد. مطالعه جامع درباره ساختار مدیریتی و نیروی انسانی، بخش‌های مفید و غیر مفید سازمان، برای ایجاد تحول آن امری ضروری است.

۱۵- شورای عالی انجمن های جانبازان قاطعانه تاکید می کند در صورتی که واکنش شایسته و سریع در راستای حل و فصل معضلات فوق الذکر از مسئولین ذیربط مشاهده نشود، در اقدامی گسترده، در سطوحی برتر و بالاتر، مطالبات به حق خود را پیگیری نموده و در صورت لزوم ، اجتماع عظیم ایثارگران را در زمان مناسب برنامه ریزی و برگزار خواهد نمود.

در پایان اعلام می داریم: شورای عالی انجمن‌های جانبازان این آمادگی را دارد که در خصوص بند‌های مختلف قطعنامه راهکارهای لازم و کارشناسی را ارائه و موجبات تحول و بالندگی در بنیاد شهید و امور ایثارگران را فراهم کند.

" والسلام على عباد الله الصالحین "

download

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
ایثاروشهادت فاتحه

الان به قول بعضی ها ایثاروشهادت که نمیشه نان شکم زن وبچه ام سیربشه
وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد
اینا هدف دارن هدفشون دلسردکردن جانبازان وایثارگران از عقیده وروحیه هستش

مردم وقتی نابسامانی وتضیع حقوق جانبازوایثارگر رامیبینند دیگه ازترس عاقبتشون اصلآ به دنبال فرهنگ ایثاروشهادت نمیان چون بااین اوضاع حتی به امربه معروف ونهی از منکر میگن به من چه؟به توچه؟

زنده باد برادر انقلابی حاج یوسف مجتهد مدافع حقوق ایثارگران
...
فرهنگ ایثار و شهادت که شعار بود و شوخی ؟!

حالا چه ماشینی میخوان وارد کنن که پولدار بشن ؟!

مال دنیا وادارشان کرده رزمنده ستیز بشن ؟!

حتی با درمان بچه های جبهه هم مخالفند ؟!

با ایثارگران :

امیدی به بهبود وضعیت بچه های جبهه نیست ؟!

و مخالفت اینان ریشه در فرهنگ گریزی دارد ؟!

و سودشان در حذف رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% از

بنیاد است ؟!

حتی اگر به جامعه نجومی بگیری تبلیغ شود ؟!

که شد ؟!

ایرانی از ایثارگران یاد گرفت که :

ظلم کنید و رانت و نجومی بگیرید ؟!
...
در بندها برای زیر 25درصد هیچ صحبت نشده است مگر این جانبازان هیچ حقی ندارند.در کمسیونهل که هیچ توجهی به این افراد ندارند و هیچ درصدی را اظافه نمیکنند حقوق و هیچ مزایای هم ندارند پس تکلیف این افراد چه میشود.خواهشان ی فکری هم برای این افرا بکنید.ممنون
عزيز جان بايد خودمون هم اعلام تجمع كنيم شايد فرجي بشه
الان تا 50درصد هم دیگه هیچ شده

فردا پس فردا قطع نخاعی ها روهم هیچ میکنن
تانباشدچوب تر...!
جناب روحانی شمابرای این عزیزان که ازجان خودگذشتن تاامثال جنابعالی تریبون بدست بگیرید وحق این سرداران سربدارضایع کنید چراالان احساس شرمساری نمیکنید ولی واقعا بنده وقتی این عزیزان ازخودگذشته رومیبینم بعنوان یک هموطن شرم میکنم که شماریس جمهور نظام مقدس هستین واین رابدان این بزرگ مردان وشهیدان زنده زیرنام خداوولایت حقشان راندهید مردم ازشمانمی گذرند.درودبرتماخانواده شهداوایثارگران
نگو جناب روحاني بگو جناب حسن فريدون
اين بيانيه ديگه از همه قبلي ها مسخره تره .... همين حرفهاي مديران را تکرار کرده اند و خيلي کلي گويي يعني هيچ ....
اين چيزهايي که اين اقا فرموده اند تو برنامه جامع بود و هميشه روساي مختلف تکرار مکررات بوده بيان کرده اند ...
چهار تا کلمه ... رئيس بنياد و روساي کمسيون پزشکي بايد عوض شوند ... به معيشت جانبازان رسيدگي شود ... جانبازان زير 25درصد و رزمندگان را هرچه سريعتر در قانون جامع تصحيح کنيد و انها را مانند ساير ايثارگران تحت پوشش قرار بدهيد ....
والسلام نامه تمام
با مصوبه دولت وام مسکن وام دومی ها امسال سوخت و متاسفانه انعکاسی هم نیافت !!
ماجانبازان زیر 25 درصد خواهان حقوق خود می باشیم که سالیان دراز توسط بنیاد به فراموشی سپرده شده وکلمه معسر بهانه ای است که ایثارگران ارتش آن را برای ندادن حق ایثارگران بکار می برد وقتی جانباز وایثارگر شاغل نباشند یعنی حقوق از جایی نمی گیرند واگر خانم آنها شاغل باشد هیچ ربطی به جانباز وایثارگر ندارد چون شرعا مرد سرپرست خانواده است نه زن پس دیگر بهانه ای نمی ماند
جانبازان باید برای پیگیری موضوع ، یه وقت دیدار با مقام معظم رهبری بگیرند و این موارد را در جلسه قرائت کنند .
وقتی این دیدار محقق شد رزمندگان و جانبازان زیر25% رو هم یاداوری کنید .
انقلاب مدیریتی ودرصورت لزوم انقلاب اسلامی حقیقی سیاسی ماجانبازان تاحالا بخاطر مقام عظمی ولایت تحمل کرده وتجمع عمومی اعتراض امیز کذائی برگذارنکرده ایم .هشدار بغاصبان واشغالگران مدیرتی که کشورو بفساد کشیدند
به جانبازان زیر ۲۵درصد اصلا بها نمی دهند هراز گاهی که راهمان به بنیاد جانبازان می افتد با عتاب و نگاه زهرالود رییس و کارمندان نالایق ِ جبهه ندیده گردجبهه نخورده مواجه می شویم نه به خود ما بها میدهند نه به خانواده ما ! به طور کلی شغل و هزینه تحصیلات و به میزان زیادی کسر خدمت سربازی فرزندان ما به بادیه فراموشی سپرده شده است ! انگار ما فرزند خوانده بنیاد شهید و جانباز هستیم . تنها تقصیر ما این است که یا زیاد به کمیسیون پزشکی نرفته ایم که درصد خود را بالا ببریم یا در جبهه زیاد مجروح نشده ایم و یا بنابه اعتقادی که داشته ایم دروقت مناسبش دنبال درصد و این قبیل مسائل نبوده ایم‌ حالا سخت درمانده ایم‌ ای مسوولان شما را به هر اعتقادی که دارید اقلا فرزندان ما را دریابید اقلا یک شغل ناچیز برای آنها فراهم کنید و.و.و.
اکثر جانبازان مدافع حرم درصدهایشان خنده دار است به اعصاب ها 5 درصد داده اند و ما بقی در بیشترین و بدترین وضعیت 25 یا 30 متاسفم که این بنیاد اعتقادی به جانبازان مدافع حرم ندارد
کف درصد جانبازان شیمیایی واعصاب وروان به 25 درصد. + تسهیلات کامل برای جانبازان زیر25درصد لطفا توسط عزیزان پیگیری شود . بعنوان مثال جانباززیر25 درصدودانشجو ازشهریه دانشگاه معاف نیست اما خانواده جانباز25 درصد ازپرداخت شهریه دانشگاه معاف است!!!!!!!!! یا حق
سلام ودرود خواهش میکنیم عزیزان انجمن مطالبات دسته بندی و براساس درصدوبخشی نگری نباشد مطالبات کامل وتأمین کننده منافع کلی عزیزان ایثارگر باشد تاهم ازسوءاستفاد سودجویان وتبعیضها وتفرقه بین عزیزان جلوگیری شود
ضرورت دارد قانون جامع اولا اجرائی شود تا مجددا اتلاف وقت و فرصتها ازدست نرود ودرخلال انجام قانون اصلاحات ونواقص برطرف و همه ایثارگران دراصلاح قانون جامع دخیل باشند تا رضایت بطورکامل حاصل شود
علت همه اینها بی لیاقتی شهیدیه
سلام

لطفا به معيشت جانبازان رسيدگي شود ...

جانبازان اعصاب و روان را دريابيد ....

خانواده جانبازان اعصاب و روان نياز به حمايت مالي و معنوي دارند ....

بجاي تبليغ ازدواج مجدد ... از متلاشي شدن خانواده جانبازان جلوگيري شود ...

تا کي جانباز بايد جلوي خانواده اش شرمنده باشد ....

تحول اساسي در بنياد نياز است ...اين مديران هرچي بلد بودند همين بوده والسلام...

بايد ايده هاي نوين برگرفته از کشورهاي اروپايي مورد بررسي قرار گيرد ...

بايد همه جانبازان با يک چشم ديده شوند ... اما عزيزان درصد بالا را با افزايش حقوق جبران مالي گردد تا خودشان به دلخواه از اولويت استفاده کنند ...

مانند ازاده هاي عزيز به رزمندهاي دلاور و جانبازان زير 25 درصد هم به اندازه مدت جبهه درصد جانبازي بدهند ...اگر انجام شده بود بيشتر از نيمي از مشکلات خودبخود حل مي شد ....

به اين ميگويند خواسته بحق جانبازان :

حرف مديران و روسا را کلي گويي کردن که مشکلي را حل نمي کند ...

با تشکر از فاش نيوز عزيز
باسلام به همه برادران بیاید انتخاباتی ریس بنیاد انتخاب شود و این کارمندان قدیمی پاکسازی شود واز خانواده شهدا و جانبازان کارمند جدید گرفته شود سری به استانها بزنید یک بخوربخور است که مال دشمن را اینجور نمیخورند اقای شهیدی خبر دارد در استانها چکا ر میکنند هزار برابر تهران بی قانونی است از دفتر امام خامنه ی تقاضا داریم به کارهای بنیاد رسیدگی کند دل خانواده شهدا از دست بنیاد خون است مارا از دست اینها نجاد دهد واسلام
سلام همرزم جانبازم ما رزمندگان هیچ وقت مشکلاتیکه دارید وسلامتی وجود نازنینتان راکه به خاطروطن واسلام از دست دادید انکار نمی کنیم ولی شما ما رزمندگان را که جای خالی شما را در سنگر پر کردیم وبرادرانمان با خاطر آسوده به درمانشان به پردازند وکشور به دست دشمن نیفتد وحالا با امنیت کامل بیائید جلوی بنیاد تجمع کنید ما را پاک فراموش کردید ما همه ایثارگریم چه شهدا چه جانبازان چه آزادگان وچه رزمندگان دعا وقتی قبول است که حق دیگران را پایمال نکنی
سلام درمورد پست همترازی برای جانبازان که متاسفانه نهادهاوسازپانها آن رااجرانمی کنند لطفا پیگیری شود

...

می دانم مخالف من هستی : باش تا اموراتت بگذرد ؟!

و شعار و لاتفرقوی معروف را تو خرج می کنی ؟!

و اینکه جانبازان عزیز با ایثارگران متفاوتند ؟!

و اینکه مجلس محترم و دولت محترم مقصر نیستند ؟!

و اختلاف و ظلم و فرق گذاشتن : از ایثارگران است ؟!

که قانون جامع برای حذف رزمندگان و حذف جانبازان بالاخص ۵% از بنیاد نوشتند ؟!

و فقیر و بدبختشان کردند ؟!

و این تفکر ضد رزمنده ای ایثارگران ریشه در نجومی گرفتن جامعه دارد ؟!

نوشته های مرا بخوانی برای سوادت مفید است ؟!

و لاتفرقو :

و بین بچه های جبهه فرق گذاشتند ؟!

و بدبخت و بیچاره شان کردند ؟!

و لاتفرقو ؟!

سعی کن با سواد شوی ؟!

و فریب نخوری ؟!

و از همسنگران رزمنده ستیز هم دوری کن ؟!

که فرهنگ ایثار و شهادت را تعطیل کردند ؟!

و رانت و نجومی اشاعه دادند ؟!

و جامعه ایران را تباه کردند ؟!

و اینکه با دشمنی تو چیزی از من کم نمی شود و قدرتمندان را هم حساب نمی کنم ؟!

و اینکه خود ایثارگران معترفند که با حقوق و بیمه درمان رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% مخالفند :

تو چیکاره حسنی ؟!

...


...

فاش نیوز عزیز .

از شجاعت شما من شرمنده ام .

و خودم از نوشته هایم خجالت زده .

چه کنم که حقیقت را می نویسم .

انشاالله که مسلمان شوند و حقوق رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% را بدهند .

و بچه های جبهه از فقر نجات یابند .

من می گذرانم .

ولی باید بفکر گرفتاران معیشت هم بود .

اجر شما با :

شهیدان دفاع مقدس .

...

این تجمع فایدش این شد که مسئولان فکر مجوز کفن ودف از زمین پاسارگاد برای خودشان انشاله باشند ما که تا شکایتشان را پیشگاه امام زمان نبریم هستیم پس ارزوی مرگ خودشان را بکنند








با صلوات بر محمد و آل محمد
بنده هم جانباز شیمیایی جنگ تحمیلیم دوران سربازی مصدوم شدم با دارو درمان
زنده ام 15% در صد جانبازی دارم دوران کمیته انقلاب اسلامی هم در حین ماموریت

از ناحیه مچ دست راستم مجروح شدم 24% مجروحیت دارم هیچگونه حق و حقوقی به من نمیدن مشکلات مالی دارم زیاد دوندگی کردم ولی نتیجه نگرفتم
انشاء الله که همیشه شرمنده باشند . اعلام همکاری می نمایم

فاش نیوزمن الان یه چیزمیگم بعدها ببین راست گفتم یادروغ؟

سالها بعد

جریان بنیادشهیدبرملامیشه

که یه عده نفوذی واسه استحاله کردن فرهنگ ایثاروشهادت

بانفوذبه بنیادشهید وظلم به خانواده شهدا وجانبازان کاری کنن دیگران فرهنگ ایثاروشهادت روبی خیال بشن

خیلی درد داشت وقتی دیدم جانباز قطع نخاعی بااون وضعیت اومده درب بنیاد اونم درازکش روی تخت واسه اعتراض به بی کفایتی مسئولین بنیاد

احسنت
باسلام همرزم عزيز بايد اينها ديگه از خجالت اب بشند .ديگه اينها نبايد دم از اسلام .بزنند.بگفته امام راحل اينها ضد انقلابند!
سلام ، با تشکر و قدردانی ایکاش جمعی برای پیگیری موضوعات درخواستی تعیین و به مسئولان معرفی شده بود. البته فضای کاملا سیاسی و سکولاریستی حاکم در دولت بطور کلی با نظام اسلامی مغایرت و ضدیت دارد لذا مشکلات ایثارگران محترم که از متن مردم میباشند با مشکلات تمام مردم کشور مشابه است لیکن کارشکنی و ضدیت با ایثارگران و بسیجیان بسیار بیشتر دیده میشوند.
شعار اعتدال پرده پوشی بر رحم اجاره ای بوده که با عرض تاسف هزینه اجاره بسیار هنگفتی به مردم و کشور تحمیل کرده و موجب ناامیدی در بین مسلمانان و امیدواری و هواداری و حمایت از جانب استکبار و شیاطین غربی گردیده است. استکبار جهانی علنی اعلام کرده باید برای حفظ منافع غرب همین افراد سر کار بمانند و از هر گونه حمایتی مضایقه نخواهند کرد. آخه چرا اینجوری شد؟ بقول دختر کوچولوی همساده یعنی بععععععله !!!!
از جانبازان استان تهران ما جانبازان شهرستاني خواهشمنديم كه پيگير اجرايي شدن بندها وحق حقوق ايثارگران باشند وتا مسولان اقداماتي را انجام ندهند پا پس نكشند قول وعده ها نخوريد سالهاست كه به ما جانبازان وعده ميدهند..به ياري حق انشالله كه كسي به فرياد هاي اعتراضي ما جانبازان اقدامات خوبي صورت گيرد
ایکاش این درصدهای تفرقه افکنانه حد اقل ازحوزیه ارزشهای ایثارگروجانبازبرداشته میشد تا حیثیت دفاع از کیان یک ملت به تمسخر گرفته نمیشد ایکاش ایکاش ، همه چیزیک ملت به ملعبه گرفته میشد اما قهرمانان ان بدست خودیها به اسارت در نمیآمدند.
پدر من کشاورز وجانباز زیر 25درصد است و صاحب 5فرزند که هزبنه تحصیل وشهریه دانشگاه را با کار کشاورزی ودستانی لرزان که از لرزششون را از جنگ به ارث برده است تامین کرده ااست وتک پسرش بدون هیچ گونه کسری ومعافیتی الان خدمت سربازی مشغول است )خواهشا اگه به هیچ یک از مسایل فرهنگی مالی خانواده جانبازان زیر25درصد نیستید حداقل فکری به حال معافیت سربازی پسران این جانبازان باشید
سلام برادران عزیز هیچوقت از دست همدیگر ناراحت نباشید کارا از بالا خراب کردن وپاین دارند به صداش گوش میدهند به برادر م خاکپور عرض سلام دارم و خواهشمندم به هیچگونه ناراحت به خودتان راه ندین بله رزمندگان را از جانبازان جدا کردن بخاطره همین روز چون اینتور بهتر کارشان جلومیره هرچه داد زدیم گوفتیم برادران گوش ندادن حالا تازه فهمیدن که چرا رزمندگان را از ایثارگری انداختن یکی نوشته بود دیروز 130نفر تجمع کردن خواستم بگویم نه عزیزم چند ملیون نفر هستند اگر دستور بدهندهمه رزمندگان جزو ایثارگران هستند حالا بنیاد حساب بکنه یا نکنه خدا نگهدار
با صلوات بر محمد و آل محمد
اشرف عظیما هستم جانباز 15% درصد شیمیایی اعصاب روان هستم ضمنا از ناحیه مچ دست راستم در زمان کمیته انقلاب اسلامی در حین ماموریت مجروح شدم در حدود 38 سال است متحمل درد و رنج شده ام یک زمانی پیش خانواده

عزیز بودیم ولی حا لا به علت بیماری معلولیت از دست و مصدومیت شیمیایی و
اعصاب روان دوران جنگ زندگی بسیار سخت شده است هیچگونه حق و حقوقی هم در یافت نمیکنم سابقه بیمه هم ندارم تقاضای رسیدگی دارم جناب مسئول ؟ انشاء الله شهید شوی
سلام خدمت چراغ های روشن ولی فراموش شده متاسفانه ما همه فراموش شدیم من فرزند شهید 4سال به عنوان نظافت چی در بیمارستان کار کرده ام والان 8ماه دارم کار اداری انجام میدهم ولی هنوز تبصره 4وقراردای هستم واقعا شرم باد چنین کسانی که حتی نمیدادنند چه کسانی این سر زمین رو نجات دادند
وقتی رئیس بنیاد شهید یک روز در جبهه حضور نداشته چگونه ممکنه درد یک جانباز را درک کنه او فکر این است که اطرافیان خود را به نان و نوایی برساند نه اینکه به جانبازان خدمت کند فقط فکر عکس انداختن در سایت بنیاد است گویا بنیاد شهید را به بنیاد آقای شهیدی تبدیل کرده چرا کسی رانتها و فسادهای بانک دی را پیگیری نمی کند چرا تحقیق و تفحص از بنیاد در مجلس ناتمام گذاشته شد چرا قانون جدید ایثارگران در مجلس با دخالت آقای شهیدی ناتمام و ناقص رها شد چرا هیچ امتیازی به جانبازان زیر بیست وپنج سال و فرزندان آنها در قانون جدید داده نشد در حالی که ابتدا پیش بینی شده بود و با دخالت شهیدی حذف شد تا تجمع نکنین به نتیجه نمی رسیم
عزیزان باید با جدیت پیگیر رفع تبعیض میان ایثارگران بود . ایثارگران همه باید از یک کف امتیاز برابر بهره مند گردند . رزمندگان و جانبازان و آزدگان و فرزندان و همسران و والدین شهدا و خانواده ایثارگران باید بدون هرگونه تبعیضی از امتیازات حداقلی قانونی بهره مند شوند . آنچه که خاطر قاطبه ایثارگران را آزرده و رنجیده کرده است تبعیض و انحصار و شمولیت قوانین و امتیازات قانونی برای جانبازان بالای 25 درصد و آزادگان و فرزندان و همسران شهدا و خانواده های آنان میگردد است و رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد جایی در قوانین ندارند . این تبعیضات را از میان بردارید .
قهرمانان این ملت به چه روزی افتادند!!

شرم بر وطن فروشان باد.

زنده باد خانواده شهدا جانبازان ایثارگران
من ازتمام ایثارگران تشکر میکنم ودست بوس شهدا زنده وخانواده شهدایم.لطفا این موضوع را ول نکنید پی گیر باشید نذارید دزدان در بنیاد رخنه وبه اسم کارمند بنیاد را الوده کنند وحمایت از تمام ایثارگران باشد چون همه ما یک خانواده هستیم از رزمنده گرفته تا خانواده شهید به همه توجه شود ممنون.
سلام فرزند جانباز 45درصد هستم.اسمم اسماعیل است. پدرم را مظلومانه وا با بی حرمتی به زندان انداختند.بخاطر شکایت همسایه خدا نشناس که ادعا داشت خانه ی ما باعث ترک خوردن خانه وی شده بود. و این در حالی است که اصلا همچین چیزی صحت ندارد.بخاطر نداشتن 7میلیون تومان ایثارگر جانباز را به زندان انداختند. بعد از اینکه پدرم به زندان بردند ان مرد گفت جانباز چیه و توهین های دیگر نسبت به ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس.دردم را به کی بگم زنده باد ایران اسلامی.زنده باد شهدا و جانبازان .ایثارگران
دوستان و همرزمان راه مسیر اشتباه .ب جای بنیاد ابتدا لازم هست قانون. تدوین شود.نمایش مجلس در ابتدای. سال 95 تا دیماه 95..همه سرکاریم .اقای لاریجانی چ چیز را با رهبری هماهنگ کردن.ک همه مصوبات کمسیون تلفیق را حذف .کردن.ایشان باید جوابگ باشد. بنیاد هست
سلام ، لطفا همه جانبازان را دریابید وبا بهانه قرار دادن درصد جانبازی در حق آنان کوتاهی و بی حرمتی نکنید ما جانمان را فدای انقلاب و کشور کرده ایم ممکن است بگویید چه چیزی عزیزتر از جان است ؟ البته که نمی توانید پاسخ دهید .پزشکانی را برای درمان و کمیسیون جانبازان انتخاب کنید که روحیه انقلابی و جانبازی داشته باشند با جانبازان منطقی برخورد کنند . فرزندان ما را دریابید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi