شناسه خبر : 52263
یکشنبه 15 اسفند 1395 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتقاد نمایندگان ملت از رفتار دور از شأن بنیاد با جانبازان

دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی بنیاد شهید به مطالبات و خواسته های جانبازان و ایثارگران در اجتماع مسالمت آمیزروز شنبه، وظیفه قانونی بنیاد را توجه و رسیدگی به نیازهای ایثارگران دانستند.

فاش نیوز - دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی بنیاد شهید به مطالبات و خواسته های جانبازان و ایثارگران در اجتماع مسالمت آمیزروز شنبه، وظیفه قانونی بنیاد را توجه و رسیدگی به نیازهای ایثارگران دانستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ما، "رضا شیران خراسانی" نماینده مردم مشهد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وظیفه همه دست‌اندرکاران است که به یادگاران روزهای سخت و آنانی که جان خود را در کف دست قرار دادند و به دفاع از میهن اسلامی پرداختند، پاسخگو باشند.

جانباز 50درصد مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکریم و حفظ شأن جانبازان و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است، قانون هم به اندازه کافی در حوزه "انجام خدمت" به این عزیزان تصویب شده است، لذا مجریان قانون باید با سرلوحه قرار دادن این قوانین، با تکریم این عزیزان مشکلات آنها را برطرف کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دهم خاطرنشان کرد: مسئولان (بنیاد) نباید اجازه دهند که فشار و مشکلات مختلف برای این عزیزان ایجاد شود تا آنها مجبور شوند خواسته های خود را به این شکل بیان کنند.

رضا شیران خراسانی نماینده جانباز قطع پا خراسان رضوی در پایان تاکید کرد: من دست بوس همه جانبازان و ایثارگران ایران اسلامی هستم.

نماینده مردم آبادان: از بی توجهی بنیاد مکدر شدم

غلامرضا شرفی جانباز 50درصد قطع پا و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی بنیاد به اجتماع مسالمت آمیز جانبازان و ایثارگران خاطر نشان کرد: متأسفانه هزینه زندگی برای عزیزان ایثارگر و به خصوص جانبازان در شرایط عادی کمرشکن است چه برسد به اینکه یک جانباز یخواهد مسیر طولانی درمان مستمر را در شرایط امروز طی کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یک جانباز به دارو، مراقبت و چک و کنترل پزشک متخصص نیاز دارد؛ حال اگر در این مسیر طولانی خدایی نکرده، دچار سردرگمی، بی توجهی و دوندگی  شود و مراجعات مکرر به مراکز مختلف پزشکی را در کارنامه خود داشته باشد، این موضوع واقعاً برای جانبازی که نقص عضو داشته باشد، بسیار سخت و کمر شکن خواهد بود.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: من از مسئولان امر استدعا دارم همانطوری که به همه مردم با تعهد و دلسوزی نگاه می کنند به قشری که امروز تنها چشم امیدشان به خدمت صادقانه و بی مزد و منت آنهاست نیز توجه کنند و آنها را تنها نگذارند و کمک حال وضعیت بغرنج و سخت گذران زندگی این عزیزان باشند.

جانباز قطع پای آبادان در مجلس دهم در خصوص برخورد با اختلاس های مالی در مجموعه بانک دی به عنوان یک خواسته محوری تأکید کرد: متأسفانه موضوع اختلاس و فسادهای مالی احساسات همه آحاد مردم را جریحه دار کرده است، چرا که مردم ما نمی توانند بپذیرند که در یک جامعه ارزشی و دینی هر از چند گاه شاهد اهمال کاری مسئولینی باشند که با یک نظارت و کنترل مستمر می توانند جلوی بسیاری از این مفسده های اقتصادی را بگیرند، اما سهل انگاری و کوتاهی می کنند.

شرفی ادامه داد: مفسده های اجتماعی تنها جوابش این نیست که فقط بگوئیم که یک نفر را گرفتند و او را مجازات کردند، بلکه بحث بدآموزی آن است که متأسفانه در اثر نبود نظارت در جامعه پیش آمده است و اینگونه موضوعات فضای جامعه را مکدر می کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس دهم در پایان تأکید کرد:  لذا همانطوری که جانبازان در یک مقطع زمانی در مقابله با یورش حرامیان به مرزهای ایران اسلامی به خط مقدم دفاع از آب و خاک و ناموس ملت شتافتند، اکنون این عزیزان اگر آزرده خاطر هستند و خواسته ای در این خصوص داشته باشند و نارضایتی و ناراحتی خود را بیان می کنند خواسته آنها بر حق است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام

...

تجمع که برای معیشت بچه های جبهه نبود ؟!

و حرفی از حقوق رزمندگان و جانبازان مثلاً ۵% دفاع مقدس

گفته نمی شد ؟!

فقط یک تجمع برای استعفا بود که شاید کسی از رزمنده ستیزان

دوباره بخواهد رئیس شود ؟!

و اگر هدف این بود که بود چرا باید توجه می کردند ؟!

بنیاد خیلی هم خوب است ؟!

مشکل فقط قدرت دوستان رزمنده ستیز هستند که :

نفوذ هم زیاد دارند ؛ که بچه های جبهه را فقیرتر کنند ؟!

به نظرم هر قدر اینان از بنیاد دورتر باشند :

بچه های جبهه امن ترند ؟!

...

اقاي بالاخص 5% وشايدسه ماه جبهه... بروكاركن اينقدرننه من غريبم نكن.!!!

...

کار کردم دیگه ؟!

الانم مزدمو میخوام ؟!

و ایران و تو به من بدهکارید ؟!

...


...

رزمنده ستیزان حمله کردند ؟!

...

عرض سلام وادب واحترام خدمت همه نمایندگان دلسوزی که واقعأازته دل برای جانبازان مایه گذاشتندازجناب مفتح وخجسته وحاج آقانوروزی وشیران خراسانی ومهندس شرفی وهمه عزیزان زحمت کش وخواهرعزیزمان ویادگارفرمانده دلاورمان سرکارخانم محمودی وخواهرعزیزمان اولادقباد ودیگرعزیزانی که دراین مجلس جانانه ازماجانبازان حمایت کردند.خداوندطول عمربابرکت عنایت کند،اماپیگیری واجرای قوانین برای ایثارگران مهم هست که بایدنظارت وفشارمضاعفی به مجریان بیاوریدتاقوانین رااجراکنندوزحمات شیرین این عزیزان رابکام ایثارگران تلخ نکنند.دست مریزاد.ممنون حاج آقانوروزی که تلاش بی وقفه دارند

زنده باد جانبازوایثارگر
احسنت بر نماینده خودمان دکتر شیران خراسانی
امان از دل رهبر
باسلام.نماینده گان محترم مجلس وقتی که یک جانباز یکودویست حقوقش است بعلت قسط وپس اندازوغیره۴۰۰تومانش کم میکنند با۸۰۰هزار زندگی مشقت باری می گذراند شما وقتی پایه حقوق کارگر۸۱۲۰۰۰تومان است شماچطوروجدانتان قبول کرد به حقوق ده میلیون وشش صدهزاری مدیران رآی دادید.شما که اینکارو کردید کمی پس این حقوقهای ضعیف رابالاببرید این عدالت نیست یکی یک میلیون بگیرد .یکی ده میلیون .اون مدیری که فقط ده میلیون حقوق میگیردوازده راه دیگرتغذیه میشودچطور می تواندافراد محروم وفقیرجامعه را درک کند
متاسفانه بنیاد با حیثیت جانبازان بازی میکند

دشمن راشادکرده

بی اعتنائی به قهرمانان این ملت حساب شده وبابرنامه اس

هدف دارن اونم استحاله فرهنگ ایثاروشهادت
...
و با سوء مدیریت ایثارگران .

و با تبعیض بین رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع و بیرون نمودن

اینان از حقوق بنیاد .

و تعیین کردن جانباز بالای ۲۵% و ۷۰% و حذف زیر ۲۵% .

ایثارگران به جامعه فهماند که :

از فرهنگ ایثار و شهادت دوری کنند .

و به رانت و نجومی پناه ببرند .

و این شد که تجمع جانبازان عزیز مقابل بنیاد بی اثر بود ؟!

و حتی اگر همه خود را به آتش هم می کشیدند :

احدی از مردم هم دلسوزی نمی کرند ؟!

زیرا ایثارگران قانون جامع نویس نشان دادند که ارزشی برای

جامعه رزمندگان قائل نیستند .

و فقط برای قدرت و حقوق خودشان تلاش می کنند ؟!

و یک قشر مومن و پر تلاش ایثارگر رزمنده را نابود کردند ؟!

و این ظلم و غفلت ایثارگران قابل جبران نیست ؟!

همانطور که دیکتاتوری دولت سازندگی قابل جبران نیست ؟!

...

بسه تونه ؛ ببینم همین منتشر میشه ؛ تا باز هم بنویسم ،

یا نه برم عید دیدنی ؟!

توی تلویزیون ؟!

جای دیگه کجا بریم ؟!

وقتی ایثارگران ما رو از حقوق بنیاد محروم کردن :

خودشون می دونستن که بدبخت میشیم ؟!

و ایران بدبخت تر ؟!

...
اقایان نمایندگان مجلس به خود تکانی بدهید و شما هم حرف گپی بزنید هنوز تا انتخابات بعدی خیلی مانده آ نترسید اگر رای هم نیاوردید انقذر مال و اموال جمع کرده اید کا نتیجه هیتان هم می تونند سر افراز زندگی کنند
وای بر ملتی که حاکمان انها دنیا طلب باشند
البته دنیا طلبی در ایران معنا ندارد مخصو صا در میان مسئولین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi