شناسه خبر : 52281
دوشنبه 16 اسفند 1395 , 11:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فریاد نماینده ایثارگر برسر فساد و بی عدالتی

جامعه ای که مبنای آن بر ایثار، شهادت، فداکاری، نوع دوستی، رحمت و مهربانی به همدیگر باشد دچار بن بست و شکست نمی شود.

فاش نیوز - نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با اشاره به این موضوع که جامعه ای که مبنای آن ایثار، فداکاری و شهادت است نباید دچارپلشتی ها شود خواستار رفع تبعیض برای اجرای عدالت در رسیدگی به فعالیت اقتصادی اطرافیان رئیس جمهورشد.


سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی که خود از خانواده بزرگ ایثارگران است با بیان این جمله که مجلس باید صدای ملت باشد و وظیفه نماینده است اگرهم در اقلیت باشد صدای خود را بلند کند می گوید: امام راحل فرموده اند اگرصد بارایران را بسازیم و با خاک یکسان کنند ارزش این نعمت انقلاب کافی نیست و همنشینی با اولیا الله است.
وی گفت: آنچه که جامعه ما را با قبل از انقلاب متمایز می کند این است که جامعه ای که مبنای آن بر ایثار، شهادت، فداکاری، نوع دوستی، رحمت و مهربانی به همدیگر باشد دچار بن بست و شکست نمی شود.
ابطحی ادامه داد: من آن روزها را خوب به یاد دارم که چگونه با نوعدوستی در صف نفت برای پیرزنی که نمی توانست در صف بایستد نفت می گرفتیم و شب ها را با ایثار و فداکاری به نگهبانی از دستاوردهای انقلاب می گذراندیم تا اینکه جنگ تحمیلی آغاز شد.
نماینده مجلس دهم با اشاره به نامه 46 نماینده مجلس به رئیس جمهور در مورد فعالیت حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور و قرائت جوابیه آن از سوی هیئت رئیسه می گوید: این زیبنده این جامعه نیست که پلشتی هایی را ببینیم که سیستماتیک و سازماندهی شده است. یک وقتی یک کسی، یک جایی می خورد و دزدی می کند که نباید بکند اما یک وقتی این کار سازماندهی می شود، این خیلی بد، سیستماتیک و خطرناک است.
مسئولان از منسوبین خود شروع کنند
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی می گوید: این است که جامعه ایثارگران ما نگران است و بارها و بارها گریه کرده اند که ما چیزی نخواسته ایم.
من یک جانباز را در شهر مبارکه (آقای ایرانپور)می شناسم که چشمش نابینا است و دست هم ندارد، همان اول از طریق بنیاد آمدند که خودرو تحویلش بدهند اما نگرفت و گفت من با خدا معامله کردم و خودرو می خواهم چکار. این گونه افراد هم وجود دارند و خیل عظیمی از این ها متاسفانه در جامعه گمنامند.
چطور می شود این ها در عسرت بسر ببرند و پول دارو و درمانشان را نتوانند بدهند اما آقایان میلیاردی وهزارمیلیاردی پول جابجا می کنند و دولت هم می گوید حقوق شهروندی باید رعایت بشود و (ایشان)نخواهد از نزدیکان خودش و از منسوبین، دولتمردان و مسئولان خودش شروع کند با این ادا که ادعای بزرگی هم نیست.
ابطحی تاکید کرد: ما معتقدیم که متاسفانه یک حالتی در حال حاضر در جامعه رخ داده است که اعتماد ملی سلب شده است و این برای مسئولان و دولتمردان بسیارخطرناک است.
ما پس فردا در جامعه می خواهیم ایثار کنیم و مردم بروند و جلوی حوادث را بگیرند، پیش می آید ،چرا که ماییم ونظام سلطه، آن موقع چه کسی باید برود؟ و تا چه اندازه ایثارگران واقعا می توانند در سختی زندگی کنند.
نماینده مجلس دهم تاکید کرد: آقایان آنقدر خورده اند که ترکیده اند و برای هفت پشتشان هم برده اند. این تبعیض هاست که بیشتر مردم را ناراحت کرده است، مخصوصا" جامعه ایثارگری را که برای قوام این جامعه فداکاری و ایستادگی کرده و برای نظام جان داده و زجر کشیده است.
 حالا ببینید جلوی چشم آدم این طوری در جامعه شخص مرفه بی درد بشکن می زند و عده ای در رفاه و دیگران در بدبختی باشند و این موضوع پذیرفتنی نیست.
نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من یک بار گفته بودم که اگر دیدید سیبی در شمال شهر تهران توسط یک پسر بچه سوسول گاز زده شد و آن را انداخت توی جوی آب و آن سیب رفت تا دروازه غار و یک پسر گرسنه پا برهنه با پیراهن وصله دار آن را از جوی برداشته و با لباس های خود پاک کرده و گاز زد این یعنی اینکه ما هنوز به توحید نرسیده ایم.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
آسمان گریه کن , سخت بیآشوب , که داعیان بیرق بدست دروغین حرمت فرزندان صبور ایثار شکستند .

ای اختران تارک نشین , دگر شادمانی سوسوی خویش از ناطبیبان دریغ کنید .
ناصحان و صالحان و حاجیان بشتابید , که طواف لشکر مقتدا , حج واجب شماست .
زین پس رمی جمرات مقام پرستی کنید که شیطان حجاز تکیه بر غرور میزهای چوبین زده است .
مریدان ابوتراب بر کوس رسوایی بی شخصیت اعتنا کوبید , که هنوز هم اشکمیان ردای صالحین بر تن می کنند.

یوم الحساب خود بزرگ بینان نزدیک است و خورجین حسناتشان تهی , تا کالبد فربه شما را خاک نبلعیده است بدنبال حلالیت از مدافعان سرزمین مادری باشید .

یادتان باشد ,,, نام جانباز نوشته می شود , ولی فرشته  نجات خوانده خواهد شد ,
یادتان باشد , نگاه ایزدی  بر شما , بر لبخند جانبازان استوار است .
اقاي نماينده شعار نده....مسبب شما و همكارانتون هستيد
کلیه مدیران اقای روحانی بی کفایت بودن هیچ کاری برای این مردم نکردن فقط حقوق مفت گرفتن خدا ازتان نگذره...مقصر اصلی اقای روحانی است دیگر ان اشتباه تکرار نمیشود
با سلام و خسته نباشی به اقای ابطحی ودیگر نمایندگان محترم واقعا این حرفهایی که فرمودید دل جانبازان رو خوشحال کردی دستون درد نکنه
28 سال است ایثارگران ورزمندگان درداشنو روی کاغذ می نویسن به تمام نماینده ها اعتراض این عزیزان را شنیدند چیکار کردید خیالت راحت از پس کاری نخواهید کرد الکی شعار ندهید
فرزندان رزمندگان بی نصیب از همه خدمات دردانشگاهها محرومین ومغمومین تاریخ .......
اكر دولت بنياد رو منحل بكنه و حقوق و باداش كارمندان وروساي بنياد رو بين جانبازان و ايثار كران تقسيم كند دبكر ايثاركران هيج مشكلي نخواهند داشت..دوبرابر ايثار كران بنياد كارمند مفتخور داره كه قراره به مشكل ايثاركران رسيدكي كنند وبيشتر بودجه بنياد صرف حقوق و مزايايه اينها ميشود
سلام درایران عدالت راتشییع کردن وبخاک سپردن روحش شاد
این حرفهای آقای نماینده دیکته شده س!مافرزندان خمینی هستیم...کلاه سرمان نمیرود...اگرفعلاساکت ایم!ملاحضه ی بعضی چیزهاس که.....!
بخورید وبیاشامید ولی نبرید واصراف نکنید مومن
چقدرجانبازان را ارج می گذازید از خدمتی که به جانبازان 5 درصد تا 20 درصد می کنید معلوم است آنها سالها ست با بهانه های مختلف که بنیاد در حقشان می گیرد از حقوق ماهیانه خود محرومند از جمله این بهانه ها معسر ویا گرفتن وام خود اشتغالی است که هیچ ربطی به حقوق جانباز زیر 25 درصد نمی تواند داشته باشد
آیا مگر می شود با ندادن حقوق ماهیانه به جانبازان زیر 25 درصد که حق مسلم آن عزیزان است ادعا کرد که به آنها احترام گذاشته میشودبنیاد باید حقوق همه جانبازان راادا کند بدون عذر وبهانه ای به نام معسر یا وام خود اشتغالی
سلام فاش نیوز هروقت دلم خون می شود سری به سایت شما میزم وبادیدن همدردهایم آرام می شوم نزدیک عیداست وباز شرمندگی و.... نمیدانم با این هنه آه ونفرین چه بلائی ازجانب خدانازل می شود برسر... خلاصه عمروجوانی ام که رفت دیگر تنهادلخوشی ام پسر سه ماه ام است وچندماه دیگر که قراردادم تمام شود آواره کوچه وخیابانها می شوم.!! مادیگرناامیدشده ایم برایمان دعاکنید التماس دعا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi