شناسه خبر : 52299
سه شنبه 17 اسفند 1395 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهدا اتحاد را به ما آموختند

نایب رییس شورای شهر تهران گفت: جامعه با بازگشت پیکر شهدا متحول، معنوی، متحد و منسجم می‌شود. شهدا وحدت کلمه و اتحاد را به ما آموختند.

 

شهدا اتحاد را به ما آموختند«مرتضی طلایی» نایب رییس شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به تاثیر تشییع شهدا در جامعه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی همچون یک هواپیما برای اوج گیری نیاز به سوخت دارد و خون شهدا تداوم بخش این انقلاب است. در دوران انقلاب اسلامی از نظر علمی، فناوری و ... پیشرفت‌های چشم‌گیری داشتیم که جز با فداکاری رزمندگان و خانواده‌هایشان به دست نیامده است.

وی افزود: مردم پس از سی و اندی سال در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای دفاع مقدس شرکت می‌کنند و این حضور با دانش و بیداری نه با هیجان و احساس است. همچنین نسل سوم انقلاب بدون این که شهدا را دیده باشند با عمق وجود مقام شهادت را درک می‌کنند. این حضور وظایف مسئولین و دولت را سنگین‌تر می‌کند.

طلایی خاطرنشان کرد: جامعه با بازگشت پیکر شهدا متحول، معنوی، متحد و منسجم می‌شود. شهدا وحدت کلمه و اتحاد را به ما آموختند. انقلاب اسلامی با حضور معنوی شهدا و ایستادگی مردم در مسیر تکامل و پیشرفت گام برمی‌دارد.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه تشییع شهدا در محلات باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، عنوان کرد: در طی سال‌های اخیر اقدام خوبی مبنی بر تشییع شهدا در محلات و بوستان آغاز شده است که باعث افزایش ارتباط مردم با شهدا شده است. حضور شهدا در هر منطقه باعث اتحاد و حضور جوانان در مراسمات شده و آن‌ها از نزدیک آثار وجود شهدا را لمس می‌کنند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi