شناسه خبر : 52320
پنجشنبه 19 اسفند 1395 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فیلم : افشاگری مهم و تکان دهنده خبرنگار آلمانی

افشاگری تکان دهنده خبرنگار آلمانی حاضر درجنگ ایران و عراق در استفاده عراق از سلاح های شیمیایی ساخت آلمان :

افشاگری خبرنگار آلمانی حاضر درجنگ ایران و عراق که در این مصاحبه گفت: صدام تحت نظارت آمریکا نیروهای ایرانی را با گاز خردل آلمانی شیمیایی میکرد و بعد دیپلماتهای آلمانی، آمریکایی و عراقی این جنایت را جشن می گرفتند.

download

اینستاگرام
آلمانیها در جنگ جهانی اول برای اولین بار از گازهای شیمیایی استفاده کردند و در همان ساعات اول ۵۰۰۰ هزار سرباز انگلیسی کشته شدند ولی در جنگ جهانی دوم از ترس انتقام متاقبل از چنین گازهایی استفاده نکردند ولی در طول جنگ جهانی بر روی اسیران جنگی خود آرمایشهایی برای ارتقاء توان شیمیایی خود انجام دادند که باز هم کافی نبود و در جنگ ایران و عراق با دادن سلاحهای شبمیایی به عراق و پادزهر آن به ایران بصورت غیر مستقیم چرخه تحقیقات خودرا کامل کردند و امروز کشور آلمان از تکنولولوژی بالایی در استفاده از چنین گازهایی برخوردار است.
یکی از امید های من این بود که حالا که رئیس جمهور حقوق دان است و اقای ظریف این همه زیرکی دارد ، حتما می توانند غرامت جانبازان شیمیایی را در دادگاههای بین الملی بگیرند و حقشان را ادا کنند .
ولی نمی دانم چرا کمترین حرکتی از سوی بنیاد انجام نشد ؟
چه فایده

فدای سر مدیرکل بنیاد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi