شناسه خبر : 52321
پنجشنبه 19 اسفند 1395 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«رادیو پلاک» آغاز به کار کرد

رادیو آفلاین «پلاک» با رویکرد جدید در انعکاس برنامه‌های راهیان نور از امروز آغاز به کار کرد
 
به گزارش  دفاع پرس در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر، «رادیو پلاک» امروز و همزمان با آغاز دوره اوج سفرهای راهیان نور جنوب کشور با هدف ایجاد رویکرد جدید در انعکاس برنامه‌های راهیان نور آغاز به کار کرد.
 
این رادیو به صورت آفلاین و در خبرگزاری دفاع مقدس، پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی راهیان نور و کانال‌های تلگرامی بارگذاری می‌شود. «رادیو پلاک» که روزانه در 5 قسمت، 5 دقیقه‌ای منتشر می‌شود تا پایان سفرهای راهیان نور جنوب کشور فعالیت دارد.
 
رادیو آفلاین پلاک به همت گویندگان و تدوین‌گران جوان و مجرب تهیه می‌شود و از عناوینی جذاب همچون «کافه کامنت» که کامنت خلاصه شده‌ی عبارت کلام آخر مردان ناب تاریخ است، «راه تا ماه» که به روایت سیره شهدا می‌پردازد و «موج خاطره» بازخوانی خاطرات راویان جنگ دیده و جوان است، استفاده شده است.
 
«سیدرحیم وفانژاد» مدیر رادیو پلاک، می‌گوید: تمایز رادیو پلاک با سایر کارها در این است که این رادیو تلاش دارد راهیان نور را از نگاه مردم منعکس کند. به همین دلیل، بخش‌هایی همچون صدای زائر، جامانده‌ها، صدای خادم و... در پخش‌های خود خواهد داشت. تلفیقی از نوع اجرای رادیویی در زمان جنگ و امروزه نیز از نکات قابل توجه این کار است.
 
«رادیو پلاک» آغاز به کار کرد
 
وی با بیان اینکه مسابقات رادیویی هم اجرا می‌شود، می‌افزاید: طنز در راهیان نور نیز یکی از موضوعات نویی است که در این رادیو به آن پرداخته شده است. عنوان این بخش «خمپاره» است.
 
وفانژاد همچنین در خصوص انتخاب نوع آفلاین عنوان می‌کند: انتخاب این نوع از رادیو با هدف دسترسی همه زمانه مردم به قسمت‌های مختلف پخش بوده است.
 
ابوالفضل سلطانی مجری و مسئول هماهنگ کننده و سیدحسن احسانی راد صدابردار و تدوینگر رادیو پلاک هستند.
 
خاطرنشان می‌سازد؛ این گروه هنری جوان و انقلابی، فعالیت‌های خود را با کمترین هزینه انجام داده‌اند. همچنین استودیوی رادیو پلاک با نمادهای جنگی و استانداردهای اولیه ساخته شده است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi